آیا بهترین برند سیستم های صوتی خودرو را می شناسید

آیا بهترین برند سیستم های صوتی خودرو را می شناسید؟


در این مقاله سعی می‌کنیم برایتان از کیفیت سیستم های صوتی خودرو کمی توضیح دهیم لطفاً مطالب ذکر شده را مطالعه فرمایید.
هنگامیکه خودرویی را خریداری میکنید شاید کمتر به سیستم صوتی خودرو توجهی شود آن موقع میبینید که بلندگو ها قدرت صوتی بالایی ندارند. پس بهترین گزینه برای شما خرید یک سیستم صوتی با کیفیت و از نوع بهترین برند ها می باشد اینکه بتوانید بر روی خودروی خود سیستم صوتی مناسبی نصب کنید هم نیاز است اطلاعات کافی داشته باشیدو هم نیاز به تجهیزات مناسب در هنگام بستن سیستم صوتی بر روی خودروی شخصیتان.
خودروهای اجاره‌ای موجود در شرکت اجاره خودرو آراد سیرهمگی از توان بالایی در سیستم صوتی و پخش موزیک دارند چه خودروهای مدل بالا و لوکس و چه خودروهای ایرانی. کافیست یک بار امتحان نمایید تا از با کیفیت بودن سیستم صوتی خودرو ها مطلع شوید.

اولین برند با کیفیت در ایران برند pioneer می باشد.


این برند آشنا برای ایرانیان می باشد که از بهترین برند های سال ۲۰۱۹ به بعد است شما با استفاده از این سیستم می توانید کیفیت صدا را متوجه شوید به دلیل همین ویژگی ها جزو بهترین برند های مطرح در ایران شده است اگر بخواهیم این ویژگی ها را برشماریم می‌توان به تک گیرنده بودن این مدل که یک تقویت کننده ۴ کاناله با قدرت ۶۵۰ وات را دارا است صدای فوق العاده وبه دور از نویز و هرگونه خش خش و همینطور امکان کنترل از راه دور را دارا می باشد این سیستم صوتی کلیه ی فرمت های موسیقی مانند cd mp3 را اجرا می نماید. و امکان متصل شدن usbوaux را به راحتی برای شارژ کردن گوشی شما دارند. هر نوع گوشی که شما داشته باشید برای متصل شدن به سیستم صوتی خودرو راحت می توانید انجام دهید.

kenwood دیگر سیستم صوتی خودرو می باشد:

این برند هم از سال ۲۰۱۹ به بعد یکی از بهترین های سیستم صوتی درب آزاد گردیده است که این سیستم صوتی مجهز به گیرنده های قوی و بلندگو هایی که جفت می باشند هرکدام از این بلندگوها ۶.۹ اینچی هستند. که هنگام متصل شدن خودرو به سیستم صوتی شما می توانید پیام هایی که دریافت کرده اید را تماشا نمایید یا لیست مخاطبین بر روی صفحه نمایشگر موجود می باشد. این سیستم صوتی هم در بین علاقه مندان به سیستم صوتی خودرو با کیفیت طرفداران خاص خودش را دارد. به گونه‌ای که هر وقت خودرویی می خواهند اجاره کنند برخی از مشتریان تاکید خاصی بر روی سیستم های صوتی دارند

ازدیگر برندهای این سیستم صوتی خودرو می‌توان به برند alpine اشاره کرد.


این برند ژاپنی که در شهر ایواکی تولید و به بازارهای جهانی عرضه گردید در خودروهایی مانند خودروی بی ام و هیوندا جگوار سیستم صوتی alpine تعبیه شده است صدای بسیار بالا و با کیفیت از ویژگی های این سیستم صوتی می باشد در کشور ژاپن بسیار قبل از عرضه به بازار تست های فراوانی در مورد مقدار لرزش و نداشتن نویز و دیگر موارد گرفته شده است تا توانست نامش را در صنعت خودرو معروف نماید بعد از امتحانی که این سیستم صوتی بر روی خودروها داد در خودروهای دیگری مانند تویوتا جیپ شورولت و فورد هم تعبیه گردید.

برندjvc و ویژگی های آن:


این برند ممکن است نسبت به سیستمهای صوتی دیگر محبوب یا معروف نباشد اما توانایی های خاص خودش را دارد. و معمولاً در خودروهایی که هزینه اجاره های آن مناسب باشد و برای افراد خیلی سیستم صوتی مهم نباشد برندjvc تواند گزینه مناسبی باشد اما این بدان معنا نیست که چون قیمت خودرو مناسب تر از اجاره خودروهای دیگر است سیستم صوتی ضعیف یا ناتوانی داشته باشد بلکه همانطور که گفته شد تمامی خودروهای اجاره‌ای در شرکت آراد سیر از سیستمهای صوتی با کیفیت و دل روز برخوردار هستند تا جایی که از برندهای معروف دنیا در خودروهای اجاره‌ای استفاده شده است شما عزیزان میتوانید با اجاره ماشین از شرکت آراد سیر یک بار هم که شده از کیفیت عالی و مجهز این نوع سیستمها بهره لازم را ببرید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *