نکاتی برای اجاره ماشین (1)

نکاتی برای اجاره ماشین

نکاتی برای اجاره ماشین

اجاره ماشین یک روش بسیار خوب برای اشخاصی است که قصد سفر دارند . هنگامی که شما قصد سفر با افرادی از خانواده را دارید باید شرایط اقتصادی آنها را برای اجاره ماشین در نظر بگیرید. ما قصد داریم نکاتی را به شما گوشزد کنیم تا راحت تر تصمیم بگیرید و بهترین تصمیم را بگیرید.

آیا شما احتیاج به صندلی کودک دارید؟

اول از همه مقصد و مسافرین سفر خود را مشخص کنید  و اینکه شما قصد سفر طولانی مدت را دارید یا سفر کوتاه مدت اگر شما قصد سفر کوتاه مدت مپل سفر آخر هفته را دارید خوب مشخص است که احتمالا نیازی به صندلی کودک نخواهد شد اگر شما قصد اجاره صندلی کودک را دارید به ازای هر روز کرایه باید هزینه ای را پرداخت کنید پس به همین علت بهترین تصمیم را بگیرید که آیا نیاز به صندلی کودک دارید یا خیر. البته هزینه ها در شرکتهای اجاره خورو متفاوت است و شما میتوانید با کمی تحقیق ارزان ترین قیمتها و بهترین گزینه ها را پیدا کنید.

آیا شما نیاز به راننده برای اجاره خودرو دارید؟

اکثر مواقع و هنگامی که شما به مسافرت میروید، دوست دارید زمان بیشتری را با خانواده خود بگذرانید و با آنها بیشتر بمانید در این مواقع شما از رانندگی لذت نمیبرید و دوست دارید که راننده دیگری پشت فرمان بنشیند تا شما زمان بیشتری کنار خانواده باشید در این مواقع بهترین گزینه اجاره خودرو با راننده است .در هنگام سفر فرزندان و خانواده شما احتیاج زیادی به مراقبت شما دارند و همسر شما نمیتواند به تنهایی از فرزندان مراقبت کند  . شرکتهای  اجاره خودرو خدمات اجاره ماشین با راننده را ارایه میکنند و شما میتوانید از خدمات شرکتهای اجاره خودرو بهره مند شوید  البته این را باید در نظر بگیرید که هزینه راننده هم به هزینه های شما اضافه میشود و اگر شما مشکلی بابت هزینه های راننده ندارید بهترین گزینه اجاره خودرو با راننده میباشد . البته گاهی اوقات شرکتهای اجاره خودرو آفرهای ویژه ای برای اجاره خودرو بدون راننده در نظر می گیرند و ممکن است هزینه شما کمتر هم بشود در این مواقع بهترین زمان برای اجاره خودرو با راننده میباشد که هم شما از بودن کنار خانواده لذت ببرید و هم اینکه هزینه ای شما کمتر هم بشود.

خانواده هایی که با کودکان خود به سفر می روند، سفر جاده ای را با مدت زمان طولانی بیشتر دوست دارند چون  میتوانند زمان مسافرت و استراحت خود را تنظیم کنند. البته این سیاست کاملا درست میباشد ولی همیشه به نفع شما نمیباشد . هنگامی که با خانواده خود به مسافرت میروید ، بعضی از هزینه ها بیشتر میشود مثل هزینه هتل هزینه نهار و شام. شما به این قضیه دقت کنید که جایی که شما قصد سفر دارید هزینه پارکینگ از شما میگیرد یا خیر ؟ حال سوال پیش میاید که هزینه پارکینگ بر عهده کیست؟

این هزینه بر عهده شما میباشد ولی اگر شما خودرو را با راننده اجاره کنید هزینه پارکینگ بر عهده شرکت اجاره ماشین میباشد

شرکتی که شما ماشین اجاره کردید در فرودگاه نمایندگی دارد یا خیر؟

اگر شما قصد سفر با هواپیما را دارید حتما از شرکتی ماشین اجاره کنید که در فرودگاه نمایندگی داشته باشد . بعضی از این شرکتها چند مرله دورتر از فرودگاه نمایندی دارند  پس قطعا پیاده رفتن شما به هراه خانواده و فرزندان مسیر سخت و دشواری برای شما میباشد زمانی که شما به همراه فرزندان یا مادر و پدر خود عازم مسافرت هستید قطعا تعداد ساک و چمدانهای شما بیشتر از حالت عادی میشود پس بهترین گزینه این است که از شرکتهای اجاره خودرویی که در فرودگاه نمایندگی دارند و کار ترانسفر فرودگاه امام را انجام میدهند خودرو را اجاره کنید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *