اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون گذاشتن ضمانت چگونه است

از جمله خدماتی که طی چندین سال کنونی رونق فراوانی پیدا کرده است اجاره خودرو به منظور و اهداف مختلف می باشد که تقریبا بیش از نیمی از جمعیت دنیا از این خدمات استفاده های لازم را برده اند که در زندگی شخصی و کاری خود تاثیرات فراوان آن را دیده اند و این گونه افراد بیشتر ترجیح می دهند به جای خریدن خودروهای گرانقیمت در بازارهای ایران همچنین نوسانات ارز که همگی از آن باخبر هستید از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده نمایند تا هم برای رفت وآمد روزانه و هم از لحاظ هزینه لوازم وقطعات یدکی ودیگر مشکلاتی که ممکن است خودروهای شخصی داشته باشد در مضیقه نباشند.

اجاره خودرو برای خارجی ها2

چه مراحلی را برای اجاره خودرو باید طی نماییم؟

شما در مدت زمانی مشخص و معین طبق قراردادی که در شرکت اجاره خودرو عقد می شود صاحب خودروی انتخابی خود می شوید تا زمانی که در تاریخ قرارداد شمازمان تحویل خودرو به شرکت ذکر شده باشد  واگر تمدید نکنید خودرو را باید تحویل دهید برای اجاره کردن خودرو باید شما عزیزان مراحلی را پشت سر بگذرانید که در ادامه به آنها می پردازیم.

رزرو خودرو چگونه است؟

رزرو خودرو به صورت حضوری یا آنلاین امکان پذیر می باشد. بعد از بستن قرارداد پرداخت مبلغ تعیین شده به عنوان ودیعه به شرکت ,سپس بازدید خودروی انتخابی (حتی میتوانید برای اطمینان خاطر هر دو طرف از خودروی سالم فیلمی کوتاه بگیرید دور تا دور خودرو و از فیلم هم یک نسخه در شرکت بماند هم یک نسخه در دست مشتری) تحویل مدارک موردنیاز و اسناد رسمی به شرکت اجاره ماشین بدون راننده به عنوان امانت جزو کارهای لازمه  برای اجاره خودروی مورد نظرتان می باشد.

اجاره خودرو بدون ضمانت چگونه است؟

تمامی مراحلی که قبلا ذکر شد به صورت کلی برای شرکتهای اجاره خودرو هستند که قانون مشترک می باشد فقط در برخی شرایط ممکن است مراحل آنها متفاوت باشند مثلا از لحاظ بیمه ای و شرایط چک و سفته ها ممکن است با هم تفاوتی داشته باشند اما در کل همه ی شرکتها خدمتی مشابه را انجام می دهند برای مطالعه ی خدمات بیمه ای شرکت اجاره خودرو آراد سیر می توانید به بخش شرایط بیمه و اجاره خودرو در سایت مراجعه نمایید.

اجاره ی خودرو بدون نیاز به ضمانت، سند و گذاشتن اصل مدارک شخصی به شرکت:

اجاره ی خودرو برای کسانی که از خودروهای شخصی استفاده نمی‌کنند و یا در شرایط و موقعیت هایی نیستند که از خدمات رفت و آمد وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، مزایا و ویژگی های خاص خودش را به دنبال دارد

هنگامی که شما خودرویی را اجاره می‌نمایید؛ در واقع اتومبیل مانند ماشین شخصی در اختیار شماست چون می‌توانید با آن به هر نقطه از شهر که می‌خواهید در مدت زمان مشخصی که آن را اجاره کردید، رفت و اینگونه مخارج هزینه ی خودروی شخصی که برای شما میتواند  داشته باشد را ندارند چون تمامی خودرو های شرکت سالم و از لحاظ فنی با کیفیت هستند.

احراز محل کار

موارد دیگری که مشتریان در زمان اجاره ماشین با آن برخورد دارند ؛ اجاره ماشین به همراه مدارک کامل و  رسمی مثل ، ضمانت ، سند، چک و نامه رسمی است.در زمان حال اسناد رسمی مثل مدارک اصل شناسنامه و مدارک شخصی و چک یکی موارد مهم  مدارک افراد به ویژه  افرادی که شغل های بزرگ و شغل های کوچک دارند که در زندگی خود اهمیت زیادی در کسب و کار خود دارند که ممکن است در هر لحظه  و زمان به آن مدارک احتیاج داشته باشند و باید از مدارک خود استفاده کنند به همین دلیل نمیتوانند مدارک مورد نیاز را برای شرکتهای ارایه دهنده کرایه ماشین امانت بگذارند.

ولی شرکتهای اجاره خودرو از مشتریان خود مدارکی بابت ضمانت دریافت میکنند ولی مدارک شخصی فرد را دریافت نمیکنند و حتی زمانی که خدمات خود را اریه میکنند حتی خدماتی مثل اجاره ماشین بدون راننده مدارک لازم را از مشتری دریافت نمیکنند.

این شرکتها اکثرا مدارک کمتری بابت اجاره ماشین دریافت میکنند و کار راحت تری شما پیش رو دارید و برای راحتی مشتریان تازه و افرادی که از خارج از کشور قصد اجاره خودر را دارند ، یا میخواهند به صورت توریستی وارد کشور شوند و ماشین اجاره کنند ، مدارک اصلی مشتریان عزیز دریافت نمیشود و فقط مدارکی دریافت میشود که مسافران عزیز بتوانند به راحتی در کشور تردد داشته باشند.

مدارک لازم برای اجاره ماشین

با توجه شرایطی که ذکر شده خیلی از مشتریان امکان دارد که سوال پیش بیاید  که شرکتهای کرایه ماشین با توجه به مدارک مثل، چک بانکی، ضمانت و سند برای دادن اجاره خودرو ، اجاره ون چرا هیچ مدرکی  دریافت نمی‌کنند و چه مدرکی بایت کرایه خودرو از مشتریان عزیز دریافت میکنند.

مشتریان گرامی شما میتوایند به این صفحه برای رسیدن به اطلاعات کامل و دانستن مدارک لازم برای اجاره خودرو راحت تر اقدام به اجاره ماشین بکنید: مدارک لازم برای اجاره خودرو

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *