new BMW 730

شرکت اجاره خودرو آراد سیر با ارائه ی خدمات نوین توانسته‌است امروزه در امر اجاره خودروهای لوکس و لاکچری به مشتریان خودطرفداران زیادی را چه در تهران و چه شهرستان داشته باشند. ازجمله این خدمات اجاره ماشین عروس با قیمت مناسب اجاره خودروهای تشریفاتی ؛اجاره ون؛و حتی اجاره خودروهای ایرانی می‌باشد.


در این مقاله بیشتر می‌پردازیم به اجاره خودروی عروس با قیمت مناسب برای مشتریان گرامی اگر می‌خواهید درباره اجاره ماشین عروس بیشتر بدانید لطفاً این مطالب را با دقت مطالعه نمایید.

اجاره خودرو برای عروسی


شما عزیزان برای اجاره ماشین عروس نیاز به مدارک خاص و شرایط سختی نیست فقط کافیست قبل‌از انتخاب خودروی مورد نظر برای اجاره ی این شب از بین ۲ گزینه زیر ۱ کدام را انتخاب نمایید: اجاره ماشین عروس بدون راننده و اجاره ماشین عروس با راننده.شرکت اجاره خودرو آراد سیر به زوج‌های جوان پیشنهاد می‌کند برای اجاره ماشین عروس از یک هفته قبل رزرو آنلاین و یا با شرکت تماس گرفته و خودروی مورد نظرشان را درخواست کنند فقط توجه داشته باشید که کدامیک برای شما بهترین گزینه می باشد در اجاره خودرو بدون راننده از مشتری یک فقره چک به مبلغ خودروی اجاره‌ای دریافت می‌شود پس‌از اتمام قرارداد و مراسم عروسی مبلغ برگردانده می‌شود.
در اجاره خودرو با راننده دیگر نیاز به گذاشتن ودیعه نمی‌باشد به خاطر همین بهترین گزینه اجاره خودرو با راننده برای یک شب عروسی می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت‌های اجاره خودروی عروس در مراسم عروسی می‌توانید با مراجعه به سایت آراد سیر از تمامی قیمت‌های مربوطه مطلع شوید. همچنین برای انجام گل‌آرایی ماشین عروس و سفارش دسته گل می‌توانید به شرکت سپرده تا با معرفی نزدیک‌ترین گل‌فروشی محل موردنظر شما خودرو را طی هماهنگی‌های انجام‌شده و با پرداخت هزینه جداگانه نزد گل‌فروشی برده تا همه برنامه‌ها طبق روال انجام پذیرد از دیگر مزایای اجاره ماشین عروس می‌توان به انتخاب خودروهای لوکس و مدل‌بالا اشاره کرد که این خودروها بنا به بودجه ی شما و سلیقه ی زوجین بستگی دارند.

خاطره‌انگیزترین شب عروسی را می‌توانید با اجاره خودرویی مناسب و درخور با شرکت اجاره خودرو آراد سیر تجربه نمایید تا از این مزایا بهره‌مند شوید.قانون شرکت به این صورت است که هزینه ۱۰ ساعت اجاره را از مشتری دریافت می‌نماییم به‌ازای هر یک ساعت اضافه مبلغ مازادی بعد از اتمام عروسی از مشتری عزیز دریافت می‌شود همچنین در صورت داشتن خروجی از تهران براساس کیلومتر اجاره حساب می‌گردد و به شما اعلام می‌شود.

همچنین پس‌از انتخاب خودرو مورد نظرتان برای اجاره ماشین عروس می‌توانید با مراجعه به دفتر شرکت از ارائه فاکتور رسمی برخوردار شوید که این‌گونه خیالتان راحتتر می‌شود.در اجاره خودرو بدون راننده بعد از به ضمانت گذاشتن یک فقره چک به مبلغ خودرو راننده‌ای در داخل خودروی فیلمبردار هم تا پایان برگزاری عروسی شما را همراهی نموده و خودرو را پس از اتمام قرارداد از مشتری گرامی تحویل می‌گیردو چک را دریافت می‌کنند.

می‌توانید با اجاره خودروی عروس این شب به‌یادماندنی را هرچه زیباتر برگزار نمایید تا بتوانید با خیال راحت خاص‌ترین شب زندگی خود را به شکلی ویژه رقم بزنید. لطفاً برای هماهنگی‌های لازم و اجاره ماشین عروس با قیمت مناسب با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نموده تا ازمشاورین شرکت راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *