مزایای اجاره خودرو از چیست؟ (3)

اجاره خودرو در آراد سیر و همه چیز درباره ی آن

برای اجاره خودرو در آراد سیر ، قبل از هر اقدامی می توانید دو گزینه ی انتخابی داشته باشید

1- رزرو آنلاین

2- رزرو تلفنی خودرو. اگر رزرو آنلاین انتخاب شما بودبه راحتی می توانید از خدمات شرکت آراد سیر به نحو احسن استفاده نمایید چون رزرو آنلاین نسبت به اجاره خودرو به صورت تلفنی بسیار آسان است که در ادامه به آن اشاره ای خواهد شد. حتی شما عزیزان می توانید به صورت تماس تلفنی با مشاورین شرکت هماهنگی برای تحویل خودروی مورد نیازتان را انجام دهید.

حال می پردازیم به اجاره خودرو به صورت تماس تلفنی :

این روش به این صورت است که شما عزیزان پس از وارد شدن به سایت از طریق  www.aradseir.com و یا از طریق جست و جودر گوگل خدمات لازم درباره ی اجاره خودرو را مطالعه نمایید و سپس وارد قسمت خودروی مورد نظرتان و اینفوگرافی آن که شامل بدون راننده،با راننده ،عروس ، ون می شوید تا خودرومورد انتخابی تان را در صفحه مشاهده نمایید.درهر قسمتی که خودرو را شرح داده ایم قیمت اجاره ی آن با توجه به نوع خدمات  هم ذکرشده اند.

پس از انتخاب خودرو می توانید با شماره کارشناسان ما در هر بخش که بالای صفحه سمت چپ نوشته شده تماس حاصل فرمایید . البته در بخش با راننده با کلیک به روی دکمه تماس جهت رزرو می توانید با کارشناس مربوط در تماس باشید.

وقتی که تماس تلفنی برقرارشد می توانید خودرو و خدمات مورد نظرتان ، تعداد روز و تاریخ رفت و برگشت همه را با کارشناسان شرکت آراد سیر بفرمایید تا راهنمایی لازم به عمل آید و درصورت موجود بودن خودرو درشرکت و تایید مدارک ارسالی برای ما، خودروی انتخابی شما رزرو و آماده تحویل شود.

رزرو آنلاین خودروهای بدون راننده چگونه انجام می شود؟

اگر اجاره خودرو به صورت رزرو انلاین در سایت آراد سیر صورت بگیردفقط برای خودروهای بدون راننده امکان پذیر می باشد .در ادامه بیشتر به این مطلب پرداخته می شود :

از تصاویر خودروها می توانید کمک بگیرید.

لطفا کلیک کنید رزرو آنلاین خودرو درخواستیتان را

کامل کردن مشخصات رزرو کننده

کامل کردن اطلاعات تجهیزات لازمه و تاریخ تحویل خودرو از شرکت

گفته شد که فقط خوروهای بدون راننده دارای رزرو آنلاین هستند. برای  اینکه رزرو آنلاین در بخش بدون راننده را انتخاب نمایید پس ازکلیک کردن بر روی دکمه ی رزرو به سهولت درخواست شما انجام می گیرد.    

مشخص کردن تاریخ، زمان تحویل خودرو، برگشت خودرو ودر صورت نیاز به تجهیزات اضافه مانند زنجیرچرخ ، صندلی خردسال و …. را در این بخش حتما مبذول بفرمایید. بعد از کامل کردن این مراحل و انتخاب خودروی موردنظرتان هزینه ی اجاره برای مشتری به نمایش گذاشته می شود. که درصورت تایید می توانید دکمه ادامه رزرو را فشار دهید.

رزرو اجاره خودرو آراد سیر

در این قسمت شما باید مشخصات فرد رزرو کننده را ثبت بفرمایید وقتی مراحل را کامل کردید داخل صفحه یا قسمت پذیرفتن قوانین شوید و نوع هزینه ی پرداختی خود را معلوم نمایید.بعد از انتخاب پرداخت آنلاین شما عزیزان به سامانه ی پرداخت متصل می شویدو به قسمت ارسال پیش فاکتور می روید.

رزرو خودرو و مدارک لازم برای اجاره:

هنگامی که برای شما از پیش فاکتور نوع پرداخت نسخه ای ارسال شد.  در این گونه مواقع می توانید در زمان تحویل خودرو دستگاه کارت خوان سیار توسط متصدی را خواستار باشید.

حالا پس از اینکه خودرو توسط مشتری رزرو شد، کارشناسان شرکت آراد سیر از بخش پشتیبانی با مشتری گرامی در تماس خواهند بود که در صورت بررسی مدارک، خودرو در تاریخی که  در سایت اعلام کردید به شما تحویل داده خواهد شد.مدارک خودرو(کارت ملی-گواهینامه-یا پاسپورت) را به شرکت تحویل دهید و خودرو را تمیز وکارواش رفته در اختیار بگیرید.

شرایط اجاره خودرو از طریق سایت آراد سیر

برای مبلغ اجاره خودرو بدون راننده اگر یک روز یعنی 24 ساعت اضافه شود در واقع هریک روز اجاره بها تعلق خواهد گرفت.

    رزرو و لغو رزرو خودرو در سایت آراد سیر به صورت رایگان صورت می پذیرد.

    شرایط پرداخت مبلغ اجاره ماشین بدون راننده این گونه است که هر زمانی که خودرو را از شرکت آراد سیر تحویل گرفتید وقرارداد کامل بسته شد،تمامی مبلغ اجاره همراه با مبلغی به عنوان دپوزیت به عنوان ضمانت  قیمت خودرو از متشری اجاره ماشین دریافت میشود

    توجه داشته باشید تمامی مبلغی که به عنوان دپوزیت از مشتری گرفته میشود در زمان عودت ماشین برگردانده خواهد شد.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *