اجاره ماشین برای سفرهای بین شهری چگونه است؟ البته که انتخاب هواپيما برای هر سفری می تواند مطلوب ترین تصمیم به جهت صرفه جویی در زمانی که در اختیار داریم باشد. اما بدون شک سفر با خودروی تحت اختیار مزیت هایی را بهمراه دارد که عموما و از نظر اکثر افراد بهترین روش سفر بین شهری محسوب می گردد. زمانی که تصمیم به اجاره ماشین برای طی نمودن مسیر سفر خود می نمایید؛ اين امکان را به سرنشينان مى‌دهید که زیبایی ها چون صیقل و ناهمواری های جاده که مهمترین و زیباترین قسمت سفر است بهره مند گردند.

شاید گروهی از ما گریزان از احتمال ایجاد هر گونه خطری به واسطه راندن در جاده ترجیح دهیم که از رانندگی با خودرو امتناع ورزیم اما بالقطع اگر از قوانين رانندگی تخطی نکنیم، موفق خواهیم گشت تا در کناره تجربه ای شیرین از طبیعت و جاذبه های سفر، به سلامت به مقصد برسيم. مطمئنا با ارتقا آگاهى عمومى و راندن با تکیه بر قوانين رانندگى و رعايت کردن اصول ايمنى بالغ بر 75 درصد از تخلفات و ضايعات رانندگى کاسته خواهد گشت.

نظر کارشناسان در حوزه رانندگی بر آن است که پیش از حرکت با وسیله نقلیه شخصی، سلامت آن را به طور تمام و کمال مورد بررسی قرار بدهید. مطمئنا اگر برای اجاره ماشین به یک شرکت صاحب اعتبار و مطرح مراجعه نمایید، خودرویی را دریافت خواهید نمود که به شکل تمام و کمال سرویس گشته و نگرانی در ضمن سفر را برای شما به جا نخواهد گذاشت. حال که به جهت اجاره ماشین تمام شرایط محیا و همه جوانب از سوی شرکت تحت نظر است، هیچ تفاوتی نمی کند از لحاظ سلامت چه نوع خودرویی ایرانی، چینی و … را انتخاب کنید.

اجاره ماشین برای سفرهای بین شهری چگونه است؟

 اجاره ماشین برای سفر های بین شهری چه مزیت هایی را بهمراه دارد؟

  • مقرون بصرفه تمام شدن هزینه برآوردی اجاره خودرو در قیاس با فاکتور هایی چون میزان هزینه بلیط رفت و برگشت از شهر مبدا و مقصر با وسايل نقلیه ای چون قطار، اتوبوس، تاکسی و….
  • دسترسی سریع و توام با سهولت به تمامی نقاط شهر مقصد و همینطور مسير طی شده
  • تجربه شیرین آسایش و راحتی بعد از ورود به شهر

برای اجاره ماشین در سفر های بین شهری چه مدارکی مورد نیاز است؟

برای واگذار نمودن خودرو به فردی که درخواست اجاره ماشین را ارائه نموده است، می بایست چند مدرک در قالب سند یا ضمانت در اختیار شرکت اجاره دهنده خودرو قرار داده شود. وابسته به شرکت اجاره دهنده و موسسات مرتبط متعدد، این امکان وجود دارد تا گروه مشخصی از اسناد به جهت واگذاری خوردرو کافی باشد. از میان این اسناد متعدد به جهت اجاره ماشین بین شهری میتوان به موارد زیرین اشاره داشت:

  • ارائه اولین و برجسته ترین کارت شناسایی هر شخص چون اصل کارت ملی و یا شناسنامه
  • ارائه یک فقره چک برابر با قیمت روز خودرو
  • ارائه ودیعه نقدی که میزان مبلغ آن وابسته به بعد زمانی اجاره و نوع خودرو تغییر پذیر است
  • گواهی اشتغال به کار
  • ارائه کارت و پارک خودروی شخصی مشتری در شرکت در طول زمان اجاره
  • مضاعف بر موارد بیان گشته گاهی از سوی شرکت ها، مدارکی دیگری اعلام خواهد گشت که پذیرش فرد را تکامل می بخشد

اجاره ماشین برای سفرهای بین شهری چگونه است؟

قوانین و مقررات اجاره ماشین

امکان دارد که قوانین و مقررات متعددی به منظور  اجاره ماشین بین شهری حاکم باشد. اما در میان شرکت های مختلف صاحب تفاوت است. با این اوصاف چند چند قانون به عنوان موارد پایه است که بی توجهی هر شرکت بدان می تواند تخطی از قوانین تلقی گردد که به قرار زیر است :

  • دارا بودن سن ۱۸ سال
  • ارائه نمودن آدرس پستی ثابت و معتبر
  • ارائه داشتن مدارک و ضمانت های خواسته شده
  • و…

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *