مزایای اجاره خودرو از چیست؟ (2)

بازار خودرو در ایران و اجاره آن چگونه است؟

در شرکت آراد سیرقانون به این صورت است که در صورت تصادف مشتری مبلغی به عنوان جبران خسارت از مشتری دریافت نمیشود چون تمامی خودروها بیمه بدنه دارند بخاطر همین برخی از شرکتهای ناآشنا هستند که از مشتری مبالغی را دریافت می کنند چون خودروهایشان بیمه ندارند. شما می توانید در هنگام اجاره کردن خودرو از مسئولین شرکت بخواهید که بیمه ی خودرو را به شخص شما نشان دهد تا خیالتان راحت گردد.

بازار خودرو در ایران و اجاره آن چگونه است؟

سوار شدن بر بنز و بی ام رویای هرایرانی می باشد که شرکت آراد سیر  دست یابی به این آرزو را سهل وآسان کرده است. کشورهای ژاپنی –کره ای-آلمان و…با تولید محصولات خودرویی بی نظیر توانسته اند بازار خودرو را در دستانشان بگیرند. البته برند های چینی هم مثل ام وی ام به علت ارزان قیمت بودن در بازار خودرو طرفداران خاص خود را دارد. خودروهای بنز و بی ام و جزو پرطرفدارترین و محبوبترین خودروهای جهانی شناخته شده است که در ایران اجاره این نوع خودروهای لوکس و شیک بسیار پر رونق است مانند اجاره بنز c200وبی ام وx3وسانتافه و لندکروز هم از جمله این خودروهای زیبا و خوش ظاهر هستند. البته در این که رانندگی با این خودروها جذابیت خاصی داردهیچ شکی نیست اما خودروهای ژاپنی هم رقیبهای بی نظیر در امر اجاره خودرو هستند که نظرمشتریان زیادی را در حوزه ی اجاره خودرو به خود مثبت کرده است.

همان گونه که میدانید نحوه اجاره خودرو به 2 صورت میباشد

اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو بدون راننده

همچنین این خودروها چون امکانات فوق العاده ای دارند با خودروهای آلمانی رقابت بسیار دارندواجاره ی بدون راننده در شرکت آراد سیر با قیمت مناسب ارائه می گردد. بیشترین دلیل اجاره کردن این خودروهامی تواند این باشد که در بازار خودرو ایران قیمت های سرسام آورتوانایی خریدشان را برای اقشار جامعه پایین آورده است.

شرکت آراد سیر به مشتریان عزیز پیشنهاد می دهد اجاره ی خودرو تویوتا را هم در نظر داشته باشند. زیرا شرکت هیوندای و کیا موتورز با بهترین آپشن هایی که در دنیا حرف اول را می زنند سواری هایی مطلوب و باقیمت مناسب ارائه داده اند که شاید علت محبوبیت و رو بورس بودن آن در ایران هم همین باشد.

مشتریان می توانند با نرخ های مناسب خودروهای تویوتا رااجاره نمایند ولذت ببرند مانند خودروی سوناتا وای اف-النترا- برند هیوندا توانسته در مدت زمان کمی بازار جهانی را در سلطه ی خود بگیرد.همانطور که گفته شد چون خودروهای گران قیمت آپشن ها و قدرت موتور بالایی دارند برای اکثراقشار جامعه توانایی خرید آنها روز به روز پایین آمده است.به همین خاطر اجاره خودرو هیوندا هم اکنون از جمله پرطرفدار ترین نوع اجاره خودرو درتهران وشهرستانها هستند.شاید برای بعضی از مردم رانندگی با این مدل خودروها آرزویی دست نیافتنی باشد اما با اجاره خودرواین قضیه محقق می شود.

بیشترین استفاده در اجاره خودرو از سوناتا و لندکروز برای مسافرتها برگزاری همایشها و عروسیها می باشند. اجاره ی خودرو مزدا 3 هم به نوبه ی خود از جمله خودروهای باکیفیت و قیمت مناسب در امر اجاره خودرو می باشد.این خودروی اسپرت که درایران مونتاژ می گردد هم مناسب برای جوانان است وهم افراد میانسال و حتی در بین خانم ها هم محبوب است. ولی امروزه  چون کشور ایران مورد تحریم است به نسبت قطعات این خودرو هم کمیاب می شود ومیزان تولید آن روند کاهشی می یابد.ناگفته نماند فقط دوربین عقب آن جزو قطعاتی است که شرکت آن را به بازار می دهد .

ولی در ایران این آپشن دیده نشده است که اگر اضافه هم شود توسط خود اشخاص از گارانتی خودرو خارج می گردد.البته خودروهای تولید داخل ایران که امکاناتشان با بازارهای جهانی قابل مقایسه نیست بازار خوبی به چشم نمی خورد. مثل اجاره سمند واجاره پرشیا و اجاره خودرو تندر ال نود و حتی اجاره خودرو پراید این روزها دربازار اجاره ماشین بیشترین حرف را می زنند. زیرا برای اقشاری که علاقه مند به خودرو هستند اجاره ی خودروهای ایرانی مقرون به صرفه تر از خرید می باشد چون این روزها در بازار ایران قیمت این خودروها بالا رفته است و نسبت به امکاناتی که به مردم ارائه می دهندخاصه توجه این اقشار را به خود جلب کرده است.

هر زمان که قیمت خودرو در ایران پایین بیاید می تواند توجیه اقتصادی خوبی برای اجاره آن باشد. بعضي اشخاص از اموال خود به شکلی نگهداری مي‌كنند كه شاید با دورريختن پول فرقی نکند! در مطالب قبلی گفته شد که خودروها جزو جدایی ناپذیر زندگی های امروزی شده اند. این روزها برای خرید خودرو باید مبالغ زیادی را هزینه کرد تا بتوان خودرویی را که مدنظرتان است سوار شوید.در ایران بعد از قیمت املاک، خودروها گرانترين اموال فرد به حساب می آیند.

همینطور که خانه ها به مراقبت احتیاج دارند بالطبع خودروها هم بخاطرشرایط استفاده و استهلاک خودرو ورسیدگی به موتور آن نگهداری را کمی سخت کرده است. که در صورت عدم رسیدگی استهلاك خودرو سریع پیش می رود که شاید بتوان گفت در قبال مبلغ زیادی که پرداخت کرده اید استهلاک خودرو آن را یک شبه به باد داده است.اما وقتی شما خودرویی را بدون راننده اجاره می کنید دیگر نگران اين هزینه ها و مبالغی که گفته شد نیستید چرا که خودرو به عنوان امانت در دستان شماست تازمانی که از آن استفاده می نمایید سالم وتمیز در خدمت شما بزرگواران است

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *