تصادف با خودروهای اجاره ای

تصادف با خودروهای اجاره ای

در صورت مقصر بودن حادثه بیمه موظف است خسارت شخصی که خسارت‌دیده است را پرداخت نماید. چنانچه خودروی اجاره ای هم خسارت زیادی دیده باشد مازاد مبلغ حساب می شود و از مشتری گرامی دریافت می گردد. اما بیمه بدنه ی خودروی اجاره‌ای تا جای ممکن خسارت را می‌پردازد و دیگر نگران نباشید. شرکت اجاره خودرو آراد سیر به‌خاطر رفع نگرانی‌های مشتریان در خصوص بیمه در ابتدای امر این نکته را ذکر می‌کند که تمامی خودروهای اجاره‌ای از بیمه کامل برخوردار هستند و در صورت بروز حادثه لازم نیست هیچ خسارتی از طرف مشتری پرداخت شود.

اگر خودروی اجاره‌ای سرقت شود چه اقدامی باید انجام دهید؟

قبل‌از اجاره خودروی مورد نظرتان همیشه این را در نظر داشته باشید که این خودرو به‌صورت امانت دست شما سپرده می‌شود پس همان‌طور که با رعایت نگهداری از خودروی شخصی همیشه مسئولیدطبق تعهد و قانونی که در قرارداد برای اجاره ماشین امضا می‌نمایید در حفظ و نگهداری از خودرو هم لطفاً کوشا باشید.

همیشه قبل‌از اجاره خودرو با راننده این‌موضوع را در نظر داشته باشید که خودروهای موجود همگی هم از بیمه بدنه برخوردار هستند و هم ضد سرقت هستند و در برخی از خودروهای مدل‌بالا و لوکس سیستم‌های جی‌پی‌اس متصل می‌باشند که درصد کمی احتمال سرقت و یا بروز این اتفاق‌ها ممکن می‌شود اما بازهم برای رعایت بسیاری از نکات ما موظف هستیم تا مشتریان گرامی را در جریان اینگونه حوادث قرار دهیم.بهتر است اگر یکی از این اتفاق‌ها برای خودروی اجاره‌ای افتاد بدون هیچ وقفه‌ای با شرکت تماس حاصل نمایید و کارشناسان را در جریان قرار دهید تا با هماهنگی‌های لازم چه برای پرداخت خسارت و چه در صورت سرقت اقدامات لازم انجام گیرد.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *