صندلی کودک

رعایت نکات ایمنی با خودروهای اجاره‌ای

شما عزیزان برای ایمنی بیشتر در خودروی اجاره ای چه نکاتی را رعایت می کنید؟ مثلاً هنگامی که کودک همراه شما در خودرو باشد برای حفظ ایمنی و مراقبت از او ایمنی کودک رامهم تلقی می کنید؟ از آنجا که همیشه والدین به کودکان خود اهمیت ویژه ای می دهند به خاطرهمین موضوع و در هنگام سفر و ترددهای درون شهری بهتر است کودک در صندلی مخصوص خود قرار بگیرد؛از این رو هنگام اجاره خودروی مورد نظرتان اگرکودک همراهتان هست حتماً با مشاورین شرکت هماهنگی‌های لازم را انجام دهید تا صندلی کودک هم به لوازم جانبی خودرو به صورت رایگان در اختیار شما قرار بگیرد.در این مقاله سعی می‌کنیم به رعایت نکات ایمنی به ویژه برای کودکان با خودروهای اجاره ای و راهکارهایی که به کمک شما عزیزان می‌آید را بازگو کنیم ؛تا سفری راحت و آسوده را با شرکت اجاره‌خودرو آراد سیر تجربه نمایید.

صندلی کودک و همه چیز درباره آن:

اگرقصد سفر با خودروی اجاره ای را دارید وبا خود کودک خردسال یا نوزادی را به همراه می‌برید حتماً از صندلی مخصوص خودرو استفاده نمایید چرا که کودک در هنگام رانندگی به راحتی در این صندلی قرار می‌گیرد و از ایمنی بسیار بالایی برخوردار می‌شود.هیچ گاه کودک خود را از صندلی مخصوص خارج نکنید؛زیرا فرزند در صندلی شرایط بسیار راحتی را دارد؛حتی می توانید در قسمت تکیه گاه با قرار دادن یک بالشت راحتی فضا را طوری طراحی کنید که کودک بتواند فضای بیرون را به راحتی تماشا کند.اگر خودرو بدون راننده اجاره کردید نگران این مطلب نباشید که صندلی کودک را چگونه تهیه کنید؛فقط کافیست با مشاورین شرکت در هنگام اجاره خودرو یا زمان عقد قرارداد در قسمت لوازم جانبی صندلی کودک را ذکر نمایید تا در اولین فرصت برای کودک دلبندتان صندلی کودک را به صورت رایگان در اختیارتان قرار دهند؛شما عزیزان بهتر می دانید که صندلی کودک وفراهم نمودن امنیت فرزند شماخدمتی دیگر از شرکت اجاره ماشین آراد سیر می باشد.

چگونه حواستان به کودک در داخل خودرو باشد؟

هنگامی که کودک خود را در صندلی مخصوص گذاشتید حواستان به او باشد اگر سرنشین هستیدعقب را هم زیر نظر داشته باشید ولی اگر خودتان رانندگی می کنید سعی کنید با کودک در ارتباط باشید تا او هم احساس راحتی داشته باشد؛چنانچه همراه خود وسیله‌ای بازی کوچک داشته باشید که به کودک بدهیددر هنگام رانندگی خیالتان راحت است.

داخل خودروهای اجاره‌ای تا حد ممکن سیگار نکشید

خودروهای اجاره‌ای موقعی که به مشتریان تحویل داده می شوند همگی کارواش رفته و داخل خودرو بسیار تمیز می باشند؛درصورتی که مشتری خودرویی را اجاره نمودند موظف هستند نسبت به نظافت وپاکیزگی خودرو اهمیت قائل شوند،برای نمونه باید حتی الامکان از کشیدن سیگار پرهیز کنندتا هوای کابین خودرو آلوده نشود؛اگر کودک داخل خودرو باشد که بهتر است اصلاً سیگار نکشید و یا در صورت لزوم حتما شیشه ها را پایین دهید تا هوا در جریان باشد؛و کسی آسیبی نبیند.

سلامتی کودک در داخل خودرو و اهمیت آن

موقعی که با خودروی اجاره ای رانندگی می کنید حتما از سلامت کودک خود در داخل خودرو مطمئن باشید چرا که در صورت مسافرت های طولانی در جاده ها باعث می شود که کودک احساس ناراحتی داشته باشد و یاحال خوبی راتجربه نکند به خاطر همین قبل از هرگونه تردد با خودروی اجاره ای شرایط را بسنجیدمخصوصا اگر کودکی را همراه با خود می برید. کودکان‌دارای نشاط و انرژی خاصی هستند اگر به دلایلی احساس ناراحتی و بیماری داشته باشند ناخواسته سفر را هم به کام خود و هم به کام خانواده تلخ می کنند؛پس بهتر است قبل از اقدام به سفر سلامت فرزند خود را مد نظر داشته باشید.

در سفر‌های جاده‌ای توقف های منظم فراموش نشود

برای بالا بردن کیفیت سفر خود هر چقدر هم مسیر مقصدتان را بازبینی کرده باشید بهتر است در بین راه توقف هایی را داشته باشید تا اگر کودک همراهتان است تغذیه مناسبی به او بدهید و تعویض لباس انجام دهید. همچنین اگر کودک تان به خواب فرو رفته می توانید در این ساعت ها رانندگی کنید تا آرامش او به هم نریزد.

انتخاب موزیک های مناسب در هنگام رانندگی

این موضوع شاید به نظر بعضی ها پیش پا افتاده باشد اما برای کسانی که با خود کودک به همراه دارند انتخاب موسیقی و صداهای آرامش بخش برای فرزندان می تواند بسیار تاثیر گذار باشدبرای آرامش فرزندان دلبند شما تاثیر بسیار مستقیم در رانندگی و ایمنی سفرتان دارد.موسیقی ملایم و لایت علاوه بر حفظ آرامش کودک به راننده و سرنشینان حس خوبی القا می کند.

آینه هایی مخصوص مراقبت از نوزاد در خودروهای اجاره ای

در خودروهای جدید آینه های مخصوصی برای کسانی که می خواهند از نوزاد یا کودک خردسال خود به خصوص هنگامی که راننده هستند و فرد دیگری داخل خودرو نیست مراقبت نمایندمی توانند این آینه ها را در خودرو نصب کنند و هر لحظه نوزاد خود را تماشا کنند؛بدون اینکه لازم باشدهر لحظه شرایط کودک را به عقب برگردند و نگاه کنند.برای داشتن این آینه ها هم می‌توانید قبل از تحویل خودرو با مشاورین شرکت هماهنگی‌های لازم را انجام دهید؛تا با اطمینان خاطر بیشتری از خودروی اجاره ای همراه خانواده ی خودلذت ببرید.

سنجیدن شرایط آب و هوایی قبل از سفر رفتن

بررسی وضعیت آب و هوایی درهنگام سفر نکته ی بسیار مهم و اساسی می باشد که بهتر است قبل از اقدام به سفر از شرایط آب و هوایی در ایران مطلع شوید و سپس اقدام به اجاره ماشین برای سفر رفتنتان کنید؛شرایط آب و هوای نامساعدعلاوه برمشکلاتی که برای شما به همراه دارد کودکتان در طول مسیر بی قرار می شود؛پیشنهاد شرکت اجاره ماشین آراد سیر در اینگونه مواقع این است که اگر مجبور به سفر هستید حتماً از آفتابگیر های مخصوص شیشه های عقب استفاده نمایید و در تابستان از کولر خودروی اجاره‌ای و در زمستان هم از بخاری حتما  بهره ببرید.

نتیجه گیری:

شرکت اجاره خودرو آراد سیر در این مقاله سعی کرد مجموعه ای  از نکات مهم و کلیدی که برای استفاده صحیح از صندلی کودک و آمادگی قبل از سفر رفتن باید انجام دهید را به طور خلاصه برای شما عزیزان بازگو نماید؛امیدواریم بتوانیم کمک ویژه‌ای برای رانندگی و رعایت نکات ایمنی مخصوصاً مراقبت از کودکان خود در هنگام سفر کرده باشیم؛تا سفری لذت بخش به همراه کودکان و خانواده ی گرامیتان را با شرکت اجاره ماشین آراد سیر تجربه نمایید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *