برای مسافرت رفتن اجاره خودرو بهترین گزینه (3)

شرایط خودروهای فرانسوی و ایرانی در اجاره خودرو چگونه است؟


تندرال 90:
خودروی تندر ال 90 که رونمایی آن توسط شرکت خودروسازی داچیا صورت گرفته است و شرکت‌های تابع رنو فرانسه،بیشتراین خودرو را طراحی کرده اند. در بازار اجاره خودرو ایران یکی از پر طرفدارترین خودرو های محبوب شناخته شده است.شما عزیزان می توانید برای اجاره خودرو وحتی تاکسی فرودگاه برای انجام ترانسفر استفاده کنید.بیشترین هدف شرکت رنو از ساخت این خودرو، بازاریابی وشناخت بیشتر در کشورهای در حال توسعه است.
در این مقاله می پردازیم به طراحی دو خودروی شرکت رنو وشرایط اجاره ی آن.در ادامه لطفا با ما همراه باشید. در این که این دو نوع خودرو براساس سلیقه‌ی اشخاص انتخاب می شود شکی نیست اما در اینکه هر دو مدل در اجاره آراد سیر طرفدار دارد جای کمی بحث دارد، ابتدا به سراغ ال 90 می رویم، چون خودروی لوگان بخاطر طراحی ظاهریش شکل مکعب مانندی پیدا کرده که چندان خودروی جالبی نمی باشد. اما به نوبه ی خود طرفداران بسیاری در اجاره خودرو داشته و دارد همچنین بین مردم ایران از بازار پررونقی برخوردار است. سقف این خودرو به دلیل بلند بودن در بین خودروهای سدان باعث شده تا با خودرویی نامتوازن روبرو باشیم و دیده شده که این خودرو طرفدار کمتری نسبت به 206 اس دی در اجاره خودرو بدون راننده در تهران و حتی شهرستانها داشته است. البته فقط نباید سقف بلند این خودرو را نقطه ضعف دانست بلکه نکات مثبتی هم دارد که اگر دراین مقاله بگنجد به آنها اشاره ای مختصر خواهیم داشت.
پژو206 اس دی و شرایط اجاره ی آن:
خودرو پژو 206 اس دی وی8 آخرين مدل از انواع مختلف خودرو 206 محسوب می شود که این خودرو به سفارش مردم ایران به این فرم وشکل ساخته شده به همین دلیل این خودرو بازار خوبی میان مردم ایران و همچنین پرطرفدار و محبوب در اجاره خودرو ایران به حساب می آید. مدلهای دیگر این خودرو که خود نمایی می کند تا به الان ازخانواده ی خود که شامل 206 هاچ بك 3 در و 5 در، كوپه روباز و استيشن بخاطر دارا بودن صندوق عقبی بزرگ و باظرفیت بالا، خیلی برای اجاره خودرو مناسب مسافرت رفتن افراد با خانواده محسوب می شود که تا به امروز هم نقش خود را در سفرها و ترددهای درون شهری پرکار و ایده آل ایفا کرده است. در قسمت عقب خودروی 206 اس دي فضاي فوق العاده جا داری را براي سرنشينان فراهم نموده که به نوبه ی خود ايمني بسیاربالايي را براي همه ی مسافرانش به جا گذاشته تا همچنان محبوب در بین اجاره کنندگان باشد. شرکت آراد سیر اعلام می کند که از این خودرو برای اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده و در ضمن اجاره خودرو برای انجام ترانسفر فرودگاه امام آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان هستند. صندلي هاي عقب خودرو اس دي قابليت این را دارند که تا حد قابل توجهی تا می شوند و با اين كار ظرفيت صندوق عقب بسیار جادارتر میشود ونسبتا برای بار زیاد مناسب می باشد. برخی از مشتری های شرکت آراد سیر این خودرو را وقتی اجاره می کنند اگر برای مسافرت شب هنگام باشد صندلی عقب خودرو را خوابانده واز فضای پشت مثل تخت راحت استفاده می کنند.
موتور خودروها وشرایط بدنه ی آنها مطابق هستند یا نه؟
در شرکت اجاره ماشین آراد سیر شما عزیزان می توانید هردو نوع مدل موتور بنزيني 4 سيلندری با ظرفيت هاي مختلف ومتنوعی که در بازار موجود است را براي خودروی 206 اس دي سفارش دهید. در ضمن هر دو موتورها در دسترس قرار می گیرند. البته در حال حاضر در ايران فقط موتور 6/1 ليتري تولید وروانه ی بازار گردیده که به زودی موتور جدید هم موجود می شود.هردوموتور قابليت كاركرد با انواع بنزین ها را داراست چون هم دارای اكتان بوده است و هم استاندارد آلايندگي يورو 4 را دنبال می کنند بخاطر همین موردها خودرویی محبوب در بین اجاره کنندگان محسوب می شود.براي استفاده ی بهینه از خودروی 206 اس دي با وضعیت خانواده های ایرانی در ترددهای درون شهری و حتی سفرها، شاهد طراحي و مهندسي مجدد سيستم تعليق عقب آن هستید تا بيشترين امکانات و رفاه را براي اعضاي خانواده شما به جا بگذارد شما با اجاره روزانه این خودرو می توانید از سواری و رانندگی با آن لذت زیادی را با خانواده ی محترمتان ببرید.
شما می توانید با مقایسه ای مختصر و کوتاه از لحاظ طراحی و کیفیت فنی و قیمت خرید این دو خودرو در بازار ایران به نتیجه ای مثبت برسیم که خودرو 206 اس دی خیلی مناسب تر از خودروی ال 90 می باشد و شرکت آراد سیر این خودروها را برای مسافرت رفتن و حتی انجام کارهای روزانه وترددهای معمولی شما بسیار مناسب می داند و این خودروها در اجاره خودرو تا به الان خوش درخشیده است .

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *