قرارداد رسمی در اجاره خودروبه چه صورت انجام می گیرد؟ (2)

قرارداد رسمی در اجاره خودرو به چه صورت انجام می گیرد؟

خدماتی که در این زمانه به راحتی امکان پذیر می باشد اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده است که در زمینه ی حمل و نقل مسافران عزیز به خوبی برجا گذاشته است. بعضی از اشخاص هستند که ازاین خدمات اجاره خودرو به نحو احسن استفاده برده اند و اگر قصد استفاده از آن را برای اولین باردارند پیشنهادهای ویژه ی آراد سیر را ازدست ندهند از جمله کرایه ماشین عروس، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه و یا اجاره ون و یا اجاره اتوبوس مینی بوس برای سفر هایی که بین شهر و یا داخل شهر انجام می گیرد، ممکن است برای شما عزیزان این سوال پیش بیاید که آیا موقع بستن قراردادو زمانی که خواستید خودرویی را اجاره نمایید نیاز به فاکتور رسمی است؟ آیادر شرکت  قرارداد رسمی به شما داده می شود؟ برای جواب این سوال در ادامه با ما همراه شوید.

قرارداد رسمی وهمه چیز درباره ی آن:

حال شما می خواهید از خدمات اجاره خودرو بهره ببرید،اولین قدم این است که یک تماس با شرکت اجاره ماشین داشته باشید، تا با مشورت از کارشناسان نوع خدماتی که مایل هستید را دریافت نمایید، مثل کرایه ماشین بدون راننده و یا کرایه ماشین با راننده، نوع و مدل خودرو و تعداد روزهایی که خودرو را لازم دارید بستگی به کار شما داردتا با اعلام آنها از خدمات اجار خودرو استفاده نمایید.

چه مدارکی برای اجاره خودرو لازم است؟

پس از اینکه با شرکت هماهنگی های لازم را انجام دادید بقیه کارها را بسپارید به مسئولین مربوطه تا خودرو را هروقت که اعلام نمودید به شما تحویل دهند در ادامه شما هم باید مدارک لازم برای اجاره خودرو را به مسئولین بدهیدپس از اینکه تمامی مراحل اجاره خودرورا طی کردید چه موقع شما قرارداد رسمی را امضا می کنید؟

امضاء فاکتور رسمی در شرکت اجاره خودرو

وقتی که شما در شرکت اجاره خودرو حضور به عمل می رسانید برای گرفتن خدمات اجاره خودرو بدون راننده و یا اجاره خودرو با راننده و مراحل اجاره خودرو را می توانید به صورت حضوری در این شعبه انجام دهید، همچنین شما می توانید در همان مکان که کارشان اجاره خودرو است، فاکتور رسمی و پس از تحویل گرفتن خودرو قرارداد رسمی خود را از آنها درخواست نمایید.

تحویل گرفتن خودرو:

ممکن است برای تحویل گرفتن در زمان اجاره ماشین بدون راننده با شرکت هماهنگ شوید که خودرو،را در محل مورد نظری که شما برنامه ریزی کرده اید باشد که می توانید به شرکت اعلام نمایید بعد از تحویل خودرو قرارداد رسمی را هم همانجا به شما عزیزان بدهند.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *