لیست خودروهای لوکسی که بعد از کرونا جزو پر اجاره ترین خودروها قرار گرفتند

لیست خودروهای لوکسی که بعد از کرونا جزو پر اجاره ترین خودروها قرار گرفتند:


اوایل سال ۲۰۲۱ خودروهای تویوتا و کراس اوورهای بزرگ جزو پر تقاضا ترین خودروهای صنعت اجاره قرار گرفتند.حال شرکت اجاره خودرو آراد سیر در این مقاله لیستی از پر اجاره ترین و پر درخواست ترین خودروهای لوکس و مدل‌بالا تهیه کرده‌است که درباره ی این خودروها کمی بیشتر توضیح می‌دهیم لطفاً تا پایان مارا همراهی بفرمایید.در ایام پاندمی کرونا به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صنعت اجاره خودرو هم کمی معضل پیش‌آمد اما با روند واکسینه شدن و مبارزه با این ویروس منحوس کم‌کم مردم هم برای انجام کارهای روزانه و ادامه‌ی مسافرت و حتی اجاره ماشین عروس به اجاره خودرو روی آوردند. این‌موضوع در سال ۱۴۰۰ روند افزایشی پیدا کرد و بیشتر مشتریان درخواست اجاره خودرو بدون راننده خودروهای لوکس و مدل‌بالا را از شرکت اجاره خودرو آراد سیر دارند. شاید یکی از دلایل درخواست زیاد اجاره خودرو وجود تحریم و قیمت فروش خودروهای مدل‌بالای خارجی باشد.

در واقع از شهریورماه سال ۱۴۰۰ واردات خودرو به ایران روند خوبی را پیش گرفت و همین مسئله باعث شد در اجاره ماشین هم تاثیر به‌سزایی بگذارد.حال می‌پردازیم به خودروهای مدل بالایی که برای اجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده استقبال خوبی صورت گرفت.اولین خودرویی که در اجار خودرو بیشترین درخواست و رضایت مشتری‌ها را به دنبال داشت تویوتا مدل رائو است که خودرویی شاسی‌بلند و حتی جزو پرفروش‌ترین خودروهای دنیا به حساب می‌آید. درضمن تویوتا کرولا هم در لیست پر اجاره ترین شاسی بلندها قرار می‌گیرد.اگر بخواهیم به‌ترتیب خودروهای اجاره‌ای مدل‌بالا را برشماریم بعد از تویوتا،هوندا؛سوناتاYF، سانتافه، مزدا قرار می‌گیرند.خودروهای هوندا حتی با فروش بالایی که در کشورهای آسیایی و همچنین آمریکایی داشته‌اند در اجاره خودروهم این خودروی بی‌نظیر با استقبال مشتریان گرامی روبرو بوده‌است به صورتی که برای رزرو این خودرو حداقل باید ۳ روز قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

یکی دیگر از مدل‌های تویوتا هایلندر که جزو شاسی بلندهای غول‌آسا و مناسب مسافرت می‌باشد این خودرو هم جزو پر درخواست ترین خودرو برای اجاره خودرو بدون راننده قرار گرفته است.
سوناتا YF:
این خودروی کره‌ای هم توانسته جزو پرتقاضا ترین خودروها در اجاره خودرو قرار بگیرد زیرا خودرویی کم‌مصرف و قیمت اجاره ی آن مناسب برای انجام کارهای روزانه، ترانسفر فرودگاه و حتی اجاره ماشین عروس می‌باشد. برای اطلاع از امکانات رفاهی و آپشن‌های این خودرو می‌توانید در سایت آراد سیر قسمت خودروی سوناتا مراجعه نمایید.
تویوتا کمری :
شاید بتوان گفت تویوتا کمری از لحاظ عملکرد موتور قابل رقابت با خودروهای بی‌ام‌و و تسلا می باشند. در آماری که گرفته‌شده است تویوتا کمری هم در اجاره خودرو بدون راننده از خودروهای دیگر پیشی گرفته‌است .

سانتافه:
خودروی هیوندا سانتافه مدل ۲۰۰۷ هم از دیگر پرتقاضا ترین خودروهای اجاره‌ای بود که نسل جدید آن بسیار محبوب و از سیستم رفاهی خوبی برخوردار است. شتاب‌گیری این خودرو نسبت‌به مصرف سوخت خودرو ضعیف‌تر بوده اما در جاده‌های ناهموار و طولانی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد.شما عزیزان برای اطلاع از اجاره خودرو بدون راننده و یا اجاره خودرو با راننده سانتافه می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان ممکن خودروی سانتافه را تحویل بگیرید و از رانندگی با آن و تجربه سواری لذتی دوچندان ببرید.
تویوتا هایلوکس :
این خودروی جذاب در فروش توانسته جزو چهارمین خودروهای پرطرفدار قرار بگیرد و در بازارهای آمریکا و کانادا با رقابتی نزدیک به خودروی فورد به فروش بی‌نظیری دست پیدا کند. در اجاره خودرو هم تویوتا هایلوکس جایگاه ویژه‌ای نسبت‌به خودروهای دیگر دارد تاآنجاکه رضایت مشتریان را همیشه به‌همراه دارد.شرکت اجاره خودرو آراد سیر با بروزترین خودروهای موجود در دنیا و ارائه خدمات اجاره خودرو به مشتریان گرامی توانسته‌است با سابقه‌ی چند دهه رضایت مشتریان خود را جلب کند و در صنعت اجاره خودرو بدرخشد.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *