نحوه کرایه خودرو

به چه دلایلی ممکن است به اجاره خودرو بدون راننده نیاز داشته باشیم؟
در این مقاله بیشتر سعی می شود به موضوعاتی اینچنینی که چه زمانهایی به اجاره خودرو و رانندگی با خودروهای لوکس اشاره ای داشته باشیم:

اجاره ماشین بدون راننده:


آیا تا کنون تجربه ای از سوار شدن بر خودروهای لاکچری و به روز دنیا داشته اید ؟ هیجانی که اینگونه خودروها دارند قابل قیاس با خودورهای سطح متوسط ایرانی نیستند. با اجاره خودرو بدون راننده از شرکت آراد سیر می توانید این لذتها وهیجانات رانندگی از رویارا به واقعیت تبدیل نمایید .
کارهای شخصی تا انجام سمینارها و برگزاری عروسی و نامزدی بهترین گزینه اجاره خودرو بدون راننده میباشد.چرا؟
اول اینکه شما برای انجام کارهای شخصی مایل به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و شلوغی خیابانها و ایستادن در صف نیستید. حال چه کنیم؟

قصد سفر داری


دومین منظور شما از اجاره خودرو سفر کردن با تعداد اشخاص زیاد می باشد حال می تواند دوستان شما باشند خانواده و یا همکاران و… در این گونه سفرها یکی از انتخابهای شما می تواند خودورهای شاسی بلند باشد چرا که ظرفیت هفت الی هشت نفر را دارد فضای عقب این خودروها برای وسایل و بار زدن بسیار مناسب می باشد.به همین راحتی می توانیدبا همسفران خود بیشترین لذت از سفر را ببرید.

سومین هدف می تواند یک قرار کاری مهم باشد:


اگرفردی هستید که قرارهای کاری مهم زیاد دارید، می توانید با اجاره خودروی لوکس و بدون راننده، بهترین تأثیر راروی مخاطب خود بگذارید. خودرو های لاکچری و لوکس موجود در آرادسیر,همگی بسیار تمیز و درخشان بوده و از بهترین مدل های روز دنیا هستند. این عوامل در جلسه اول ملاقات های کاری، بسیار تأثیرگذار هستند.که شرکت آراد سیر شما را در این زمینه یاری می نماید.
مراسم عروسی یا نامزدی دارید:
برای برگزاری مراسم تشریفاتی مثل عروسی و یا نامزدی که قرار است شبی خاص و به یادماندنی را رقم بزنید,بهترین پیشنهاد اجاره خودرو بدون راننده می باشد اگر خودروی لوکس هم انتخاب کنید که چه بهتر و بی نظیر تر این شب به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان را تبدیل به خاطره ای زیبا خواهید کرد.

اگردر سفر شما کودک همراه است


به دلیل رعایت مسائل ایمنی در سفر با خودرو اگر همراه خانواده هستید و کودک خردسالی دارید نگران نباشید با درخواست صندلی خودرو مخصوص کودک می توانید با اطمینانی وصف ناشدنی سفری ایمن را با همراهان خود و فرزندان کوچک هم تجربه کنید.
اگر ساکن تهران نیستید و برای اقامت موقت خود لازم می دانید که خودرویی داشته باشید تا برای انجام امور روزانه تان و مهمانی ها و سفرها نیازی به توضیح نداشته باشید که آیا خودرو دارید یا خیر.مشکل شما با یک تماس قابل حل می باشد به طوریکه اجاره خودرو بدون راننده هم از لحاظ امنیتی هم از لحاظ اقتصادی که در بالا ذکر شد می تواند شما را چند قدم جلوتر بیاندازد.حتی اگر مایل باشید اجاره خودرو با راننده داشته باشید رانندگانی منضبط متشخص,و مسلط به چند زبان زنده دنیا در اختیار شما قرار می گیرند.
اگر نیاز به اجاره ماشین بدون راننده یا اجاره ماشین با راننده دارید، همین حالا لیست قیمت های خودرو های اجاره ای آراد سیر را بررسی نمایید و یک خودروی متناسب با سلیقه ی خود انتخاب کنید. شرکت آراد سیر به عنوان یکی از برترین و باتجربه ترین موسسات اجاره خودروبه صورت شبانه روز پاسخگوی تماس های شما مشتریان گرامی و بزرگوار می باشد.

نکاتی که لازم و ضروری است درباره رنت خودرو بدانید:


هنگامی که خودرو توسط فرد انتخاب می گردد وقصد اجاره ی آن را می کندبرای عقد قرار داد باید تمامی نکات و شرایط اجاره خودرو بدون راننده برای وی مشخص و مبرهن باشد.یعنی مشتری باید بداند در شرایطی مانند تصادف, سرقت خودرو خراب و…چه توافقی بین او وشرکت انجام شده است که نکته ای یا مسئله ای خاص ذهن مشتری را درگیر خود نکند. این کار باعث جلب رضایت بیشتر شما عزیزان می گردد.

مثلا، هنگام اجاره خودروسعی کنیداز اعتبارداشتن بیمه بدنه و شخص ثالث آن اطمینان حاصل نمایید. ، تمام خودروهای های اجاره ای در شرکت آراد سیر، دارای بیمه ثالث و بدنه کامل هستند. تمیزی ظاهر و کیفیت خودرو اجاره ای هم جزء نکات بسیار مهم است، آراد سیر تمام خودروهای موجود خود را همیشه مرتب سرویس می کند واز لحاظ سلامت خودرو را تضمین می کند.برخی از موسسات اجاره خودرو بصورت دلال یا واسطه عمل می کنند و خودروها تحت مالکیت آنها نیست و همین امر باعث نارضایتی مشتری در برخی مواقع خواهد شد، اکثر ماشین های اجاره ای در شرکت آراد سیر تحت مالکیت مستقیم خود شرکت می باشد واین مسائل را ندارد.
برای اطلاع از شرایط ضمانت اجاره خودرو بدون راننده ، می توانید به صفحه شرایط اجاره خودرو مراجعه فرمایید
در صفحه اینستاگرام اجاره ماشین آراد سیر از جدیدترین رویدادها مطلع شوید و با ما همراه باشید واستوری های ما را تماشا نمایید.
سوالات متداول در مورد اجاره ماشین بدون راننده
آیا می دانستید که شرکت اجاره خودرو آراد سیر تنها مجموعه ایرانی است که بیمه طلایی خودرو را دارد؟
با بیمه طلایی آراد سیر در صورت بروز هر گونه تصادف یا سانحه ای دیگر شما لازم نیست هزینه ای بابت پرداخت خسارت پرداخت نمایید تا خودرو جایگزین تقدیمتان گردد.

نحوه رزرو خودرواز شرکت آراد سیر چگونه میباشد

با یک تماس و واریز بیعانه به شماره حساب شرکت کمتر از ۲ ساعت خودرو را درب منزل خود تحویل بگیرید. در زمان تعطیلات حداقل ۷۲ ساعت قبل خودرو باید رزرو شود.

حالا سوال پیش می آید که برای اجاره خودرو چه مدارکی مورد نیاز است؟


در جواب باید گفت مدارک لازم برای اجاره خودرو به هموطنان ایرانی شامل سند ملکی یا اجاره نامه یا جواز کسب یا ودیعه نقدی به همراه چک یا سفته می باشد.
مدارک مورد نیاز مشتریان خارج از کشور پاسپورت محل اقامت و دپوزیت می باشد.
آیا می دانستید شما عزیزان می توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز اجاره خودرو استفاده کنید؟

کلیه خدمات شرکت آراد سیر شامل رزرو ، تحویل و پشتیبانی خودرو های موجود در شرکت بصورت مداوم و شبانه روزی انجام می گردد.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

با یک کلیک تماس بگیرید
×