نگهداری از خودرو اجاره ای و همه چیز درباره آن

نگهداری از خودرو اجاره ای و همه چیز درباره آن:

نگهداری از خودرو اجاره ای و همه چیز درباره آن:

هنگامی که خودرو اجاره نمودید برخی از نکات نگهداری و محافظت از بدنه و رنگ خودرو را بهتر است بدانید که در صورت رانندگی و در هنگام استفاده دچار مشکل نشوید؛چرا که اگر اجاره خودرو بدون راننده درخواست کرده باشید؛بر اساس قراردادی که منعقد می‌شود تمامی مسئولیت خودرو و خسارت های پیش آمده بر عهده ی مشتری می باشد. شرکت اجاره خودرو آراد سیر در این مقاله می کوشد تا با راهنمایی های لازم برای محافظت از رنگ خودرو اجاره ای و همچنین نگهداری از بدنه و ظاهر خودرو کمک شایان توجه ای به مشتریان گرامی نماید. لطفاً ما را تا پایان همراهی بفرمایید.

رنگ خودرو رابطه ی مستقیم با طبیعت دارد:

منظور از این رابطه ی مستقیم؛یعنی حیوانات و پرندگانی که در اطراف ما زندگی می کنند می‌توانند مضراتی به رنگ خودروها وارد نمایند.اگر خودروی اجاره ای را در مکانی که مسقف نباشد ممکن است فضولات حیوانات و پرندگان به آنها آسیب برساند. بهتر است هنگامی که خودرو را اجاره کردید به این نکته ها دقت بیشتری بفرمایید زیرا هر چقدر که این فضولات بر روی خودروی اجاره ای بیشتر بماند خسارت و صدمه ای که بر روی بدنه ی خودرو وارد می شود بیشتر است به خاطر همین لطفاً در صورت مشاهده چنین وضعیتی بدنه ی خودرو را پاک نموده تا اثری از این آسیب ها بر روی بدنه نماند.شاید تعجب کنید اما از موارد آسیب زننده ی دیگر به بدنه ی خودرو در طبیعت می توان به شیره های درختان که در خیابان ها فراوانند اشاره کرد. کسانی که تجربه ی این گونه موارد را دارند می‌دانند که  رنگ خودرو ها در اثر این آسیب ها بسیارشکننده هستند و اگر به سرعت پاک نشوند دیگر قابل ترمیم نیستند.

نظافت خودرو اجاره ای و اهمیت آن:

اگر رانندگان به خودرو و نظافت آن اهمیت ویژه‌ای بدهندخودروی اجاره ای همیشه تمیز و خوش رنگ به نظر می رسد هم چنین تاثیر چشمگیری در کیفیت رنگ بدنه و ظاهر خودرو دارد. این که خودرو را برای چه مدت زمانی اجاره می کنید مهم نیست بلکه تمیزی و نظافت خودرو به خصوص ظاهر آن برای کاری که انجام می دهید بسیار پر اهمیت است. حتی در زمانی که خودرو را اجاره نموده اید می توانید کارواش یا شستشوی دستی انجام دهید تا خودرو مانند روز اولی که تحویل میگیرید تمیز و براق باشد.

کارواش یا شستشوی دستی خودروی اجاره ای؟

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که در هنگام اجاره خودرو کارواش وشستشوی خودرو بر عهده کیست باید گفت:اگر اجاره خودرو با راننده درخواست کرده باشید در طول مدتی که خودرو نزدشماست نظافت و نگهداری خودرو بر عهده مشتری است. اما چنانچه اجاره ماشین بدون راننده را دریافت نمایید خودرو قبل از تحویل به مشتری کارواش رفته و بسیار تمیز ارائه می شود. در صورتی که اجاره خودرو بدون راننده را نیاز داشتید اینکه در طول مدت اجاره خودرو آلوده و کثیف بشود بسیار است به همین دلیل پیشنهاد شرکت اجاره ماشین آراد سیر برای شماعزیزان بردن خودرو به کارواش است چرا که شستشوی دستی برای کسانی که خودروی شخصی داشته باشنددر برخی مواقع امکان پذیر است.اما امروزه کارواش ها پیشرفت کرده اند و خودرو را بسیار تمیز و در عرض مدت کوتاهی به شما تحویل میدهندچه بسا وسایل و مواد شوینده ای که آن ها به کار می برند برای خودرو مناسب باشند؛ چه از لحاظ مصرف آب که بهینه است و چه از لحاظ هزینه که آن هم به صرفه می باشد.

در خودرو همیشه دستمال به همراه داشته باشید:

برخی از اشخاص هستند که برای شستشوی خودرو خود از دستمال و یا برس های مخصوص استفاده می نمایند البته ممکن است ضررهایی برای خودرو و رنگ بدنه ی آن داشته باشد اما گاهی مواقع پیش می‌آید که کارواش و شستشوی عمومی خودرو در دسترس نباشد؛بهتر است با دستمال و برس مخصوصی که در خودرو جایگذاری می نمایید نقاط مختلفی که آلوده و کدر شده اند راپاک کنید.

آیا استفاده از واکس ها برای تمیز کردن خودرو اجاره ای توصیه میشود؟

برخی از واکس ها هستند که خودرو را از آسیب های غیر مترقبه جلوگیری می کند ومی تواند پوشش خوبی برای رنگ خودرو و بدنه آن باشد. اگر در هنگام اجاره ماشین متوجه شدید که مکان مناسبی برای پارک کردن خودرو نداریدویا شرایط آب و هوایی به گونه ای است که خودرو ممکن است آلوده و کثیف بشود بهتر از با مشاورین شرکت اجاره خودرو آراد سیل این موضوع را درمیان گذاشته تا استفاده از این واکس را برای شما به صورت رایگان انجام دهندتا با خیال راحت بتوانید از خودروی اجاره ای بهره برده و در نگهداری آن کوشا باشید.

چگونه براقی و تمیزی اولیه خودرو اجاره ای را حفظ کنید؟

اگر خودرو بدون راننده اجاره کردید ودر مدت زمانی که با خودرو رانندگی می نماییدچنانچه احساس کردید خودرو  براقی روزهای اول را ندارد و حتی ممکن است خاک و آلودگی ها بر روی خودرونمایان شودمی توان دوباره  و در صورت لزوم از مشاورین شرکت؛ واکس و یا پولیش های مخصوص بدنه ی خودرو را دریافت نمایید تاتمیزی روز اول خودرو به شما دوباره برگردانده شود. شرکت اجاره خودرو آراد سیر با پاسخگویی ۲۴ ساعته از طرف کارشناسان و مشاورین مربوط به امردر خدمت مشتریان گرامی میباشد تا بتوانند با ارائه ی بهترین خدمات اجاره خودرو کیفیتی بی نظیر را به هموطنان عزیز خود به ارمغان بیاورد.ما هم امیدواریم شما با نگهداری و مراقبتهای مخصوص بدنه و ظاهر خودروی اجاره ای که در این مبحث ذکر شد از خودروی مورد نظرتان لذت کافی ببرید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *