هر آنچه درباره اجاره خودرو ۲۰۷ پانوراما نیاز است بدانید

هر آنچه درباره اجاره خودرو ۲۰۷ پانوراما نیاز است بدانید :


یکی از جدیدترین خودروهای ایرانی پژو ۲۰۷ پانوراما با سقف شیشه‌ای است که امروزه در بازار ایران به‌خوبی اجاره می‌شود اگر قصد اجاره خودرو دارید در این مقاله ما می‌کوشیم درباره این خودروی متفاوت بپردازیم پس لطفاً تا پایان مارا همراهی بفرمایید.
۲۰۷ سقف شیشه‌ای و شرایط اجاره :
همان‌طور که می‌دانید برای اجاره خودرو با راننده چه خودروهای ایرانی و چه خودروهای خارجی نیاز به شرایط خاصی نمی‌باشد درصورتی‌که اجاره خودرو بدون راننده را درخواست داشته باشید با ارائه ی چک یا سفته به مبلغ خودرو به‌عنوان ودیعه در شرکت اجاره ماشین آراد سیر می‌توانید خودروی ۲۰۷ جدید را تحویل بگیرید.این خودرو در سال گذشته با فروش فوق‌العاده‌ای که داشت توانست نظر مشتریان اجاره خودرو را هم به خود جلب کند. چراکه با تغییراتی که در سقف این خودرو اعمال شده‌است یک نمونه ی جدید برگرفته‌شده از خودروهای فرانسوی می‌باشد.

سقف شیشه‌ای که در پژو ۲۰۷ تعبیه‌شده به گونه‌ای است که کل سقف را پوشانده و طرحی برجسته دارد و نمای زیبایی به پژو ۲۰۷ چراغ‌های عقب آن با نسل قبلی بسیار تفاوت دارد و همچنین رینگ‌های ۲۰۷ طراحی جدیدی به خود گرفته‌است.اکثر جوانان از اجاره خودرو بدون راننده ۲۰۷ جدید بسیار استقبال می‌کنند و برای انجام کارهای روزانه و گشت‌وگذار در تهران و یا شهرستان ها از این خودرو بهره می‌برند.با ورود به کابین پژو ۲۰۷ شاهد یک نمایشگر ۷ اینچی هستید که دارای سیستم سرگرمی و امکانات فراوانی می‌باشد؛ صندلی‌ها پارچه‌ای هستند و همان‌طور که گفته شد سقف پژو ۲۰۷ پانوراما شیشه‌ای است که راننده و سرنشینان می‌توانند از دیدن آسمان لذتی دوچندان ببرند.همین امر باعث شده این خودرو مورد استقبال اکثر افراد به‌خصوص جوانان قرار بگیرد و برای اجاره خودرو بدون راننده در اکثر مواقع برای مسافرت‌ها هم گزینه ی خوبی می‌باشد. یکی از ویژگی‌های این خودرو موتور ۱.۶ لیتری است با پیشرانه‌ی ۱۰۵ اسب‌بخار و گشتاوری ۱۴۲ نیوتن‌متر توانسته است عملکرد خوبی را از خود به‌جای بگذارد.

شما عزیزان برای اطلاع از شرایط اجاره خودرو خاصه ۲۰۷ پانوراما می‌توانید به سایت آراد سیر مراجعه کرده و تمامی مطالب لازم در آنجا را مطالعه نمایید سپس با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.همچنین پژو ۲۰۷ دارای دو جعبه‌دنده‌یکی ۵ سرعته‌ی دستی و دیگری۴ سرعته ی خودکار می‌باشد؛ که انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را برعهده دارد.سیستم سنسور پارک عقب را داراست نمایشگر خودرو دارای بلوتوث وUSBوDVDوAUX می‌باشند. شیشه‌ها و آینه‌ها برقی‌ هستند سیستم تهویه اتوماتیک و کیسه هوا را داراست.همچنین ترمزهای جلو و عقب دیسکی هستند و فرمان کمکی هم برقی می باشد.جنس سقف شیشه‌ای از متریالPF1 استفاده‌شده که از استاندارد جهانی برخوردار است ؛ بسیار مقاوم بوده در قسمت ایمنی هم شیشه سقف ۲۰۷ مجوز ایمنی خودرو را از ECE دریافت کرده‌است.حال به معایب پژو ۲۰۷ می‌پردازیم بعد از مزایای این خودروی بی‌نظیر که ذکر شد تنهاعیبی که دارد گیربکس آن است چراکه به دلیل پیشرانه‌ی۱.۶ لیتری و ۴ سیلندری بودن سرعت بالایی را به شما نمی‌دهد البته اگر اسم آن را بتوان ایراد گذاشت. بنابراین برای سرعت‌های بالا این خودرو گزینه ی مناسبی نمی‌باشد.

پس‌از اطلاع و آشنایی کامل با تجهیزات و امکانات رفاهی خودروی پژو ۲۰۷ برای اقدام به اجاره خودرو بدون راننده و یا اجاره خودرو با راننده می‌توانید در هر زمان و یا مکانی که خواستار هستید هماهنگی لازم را باکارشناسان شرکت اجاره خودرو آراد سیر انجام دهید.همان‌طور که در بحث ایمنی خودرو صحبت به میان آمد ایران‌خودرو تمامی تلاش خود را برای ساخت خودرویی ایمن و مطمئن کرده‌است تا خیال راننده و سرنشینان از سیستم ترمز و سیستم سنسور دنده عقب و همچنین دوربین دنده عقب راحت باشد.پژو ۲۰۷ برای اجاره خودرو ورفتن به مسافرت گزینه ی مناسبی می‌باشد چراکه مقاوم بوده و به‌خاطر دارا بودن برخی از امکانات این خودرو خودرویی تمام‌عیار برای تجربه ی رانندگی در جاده‌های درون‌شهری و حتی برون‌شهری می‌باشد. شرکت اجاره خودرو آراد سیر به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های اجاره خودرو در تهران و شهرستان‌ها مشغول به کار است؛ تا شما عزیزان به‌راحتی بتوانید خودروی پژو ۲۰۷ را اجاره کرده و لحظاتی به‌یادماندنی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *