اجاره ماشین عروس قدیمی

در سال‌های اخیر اجاره ماشین عروس در میان ایرانیان رایج شده است، در واقع افراد خودروهای لوکس را به صورت با راننده یا بدون راننده را برای جشن های عروسی خود اجاره می کنند. تمام افراد سعی دارند در بهترین شب زندگی خود بدرخشند، عروس و داماد ماه ها برای برگزاری مراسم آبرومندانه تلاش می ‌کنند تا بعد از جشن و سرور در یک شب رویایی زندگی جدید خود را شروع کنند. تا انتهای مطالب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار تان قرار دهیم.

دلیل اجاره ماشین عروس

همان گونه که در مطالب قبلی نیز گفته شد، شب عروسی برای تمام عروس و داماد ها یک شب رویای خواهد بود، که درخشش آن به وسیله دوربین ها ثبت می شود. هنگامی که تمام موارد کامل باشد یک خاطره بی عیب و نقص برای آنها به جا می ماند، با اجاره ماشین عروس لاکچری فیلم عروسی بسیار زیباتر میشود. حتی افرادی که دارای خودرو هستند اما سعی دارند با یک خودروی متفاوت جشن عروسی خود را برگزار کنند، می ‌توانند به مجموعه آراد سیر مراجعه کنند. آن ها  هر مدل خودرو که مد نظر دارند را می توانند اجاره کنند. افراد با اجاره ماشین های زیبا در شب عروسی خود، با خودروی رویای خود، زندگی خود را آغاز خواهند کرد. در صورتی که افراد گواهینامه رانندگی ندارند می توانند از مزایای ماشین  با راننده بهره‌ مند شوند.

مدارک لازم برای اجاره ماشین عروس

در صورتی که ماشین  با راننده اجاره شود، نیازی به ارائه مدارک خاصی نمی باشد. تنها خودروی مورد نظر باید گل آرایی و دست گل عروس انتخاب شود و پس از عقد قرارداد و پرداخت هزینه خودرو را در اختیار داشته باشید. در حالی که برای اجاره اتومبیل بدون راننده باید مدارک خاصی را به مرکز ارائه داده و شرایط ذکر شده را پذیرفته شود.
هزینه اجاره ماشین  طبق ساعت مشخص شده محاسبه شده و در صورتی که بیشتر از موعد مقرر خودرو در اختیار عروس و داماد باشد، باید مبلغ بیشتری پرداخت کنند.

توصیه می شود برای گل آرایی ماشین  شرکت‌ های ارائه دهنده خودرو انتخاب شوند، زیرا در صورت به وجود آمدن خسارت در زمان گل آرایی فرد اجاره گیرنده مسئولیت آن را به عهده دارد.
اگر ماشین  با راننده اجاره می شود عروس و داماد باید نکات مورد نظر درباره راننده و پوشش آن را قبلاً با شرکت هماهنگ کنند، بهترین توصیه رزرو خودرو حداقل یک هفته قبل از برگزاری مراسم میباشد.

اجاره ماشین عروس قدیمی

برخی از عروس و داماد ها دوست دارند برای عروسی خود از ماشین های قدیمی و کلاسیک انتخاب کنند، مجموعه آراد سیر کرایه ماشین  کلاسیک برای این دسته از افراد در نظر گرفته است. انواع ماشین  های قدیمی در اختیار اجاره کنند گان قرار می گیرد، که هریک از آنها دارای زیبایی و ویژگی های منحصر به فردی می باشند. اما یک نکته حائز اهمیت که در زمینه این نوع ماشین عروس باید مطرح شود، این است که تمام اتومبیل ها به وسیله مکانیک های حرفه ای سرویس شده اند بنابراین عروس و داماد بدون هیچ نگرانی درباره کاهش سرعت، بوی بنزین و ایجاد نقص در این خودرو ها می توانند به رانندگی با آن ها بپردازند.

اجاره ماشین عروس قدیمی

شایان ذکر است که هزینه کرایه ماشین  های کلاسیک و قدیمی با توجه به این که خاص هستند در مقایسه با سایر خودروها بیشتر می باشد. همچنین باید بدانید که قیمت گل آرایی نیز به صورت جداگانه در نظر گرفته می شود. بنابراین هنگام عقد قرارداد اطلاعات لازم در مورد قیمت های گل آرایی ماشین  کلاسیک را سوال کنید.

این مجموعه انواع ماشین  قدیمی را بدون راننده نیز کرایه می دهد، زیرا همان طور که مستحضر هستید، اکثر افراد بر این باورند که داماد در شب عروسی باید به تنهایی رانندگی کند، بنابراین این مجموعه خودرو های قدیمی را بدون راننده کرایه میدهد اما لازم به ذکر است که خودرو های قدیمی با راننده نیز  کرایه داده میشوند.

نتیجه گیری

در مطالب بالا اطلاعات لازم در مورد اجاره ماشین عروس را به دست آوردید، اگر شما نیز جزو افرادی هستید که سعی دارید در شب عروسی خود بدرخشید می توانید با مراجعه به سایت آراد سیر، خودرو مورد نظر خود را با مقرون به صرفه ترین قیمت کرایه کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *