هیوندا استاریا خودرویی جدید برای اجاره خودرو:

فهرست مطالب

هیوندا استاریا خودرویی جدید برای اجاره خودرو

از جدیدترین محصولات خودروهای کره‌ای با طراحی بی‌نظیر و امکانات جذاب هیوندا استاریا می باشد که جدیداً در خیابان‌های ایران هم مشاهده گردیده و امروز می‌خواهیم در این مقاله برای اجاره خودرو با شما کمی بیشتر صحبت کنیم.در واقع هیوندا استاریا مدل مینی‌ون می‌باشد که از جدیدترین ساخته‌های روز دنیا در خودروسازی کره‌ای به حساب می‌آید. به دلیل شرایط واردات خودرو در ایران این خودروی جدید به‌صورت محدود وارد گردیده که قیمت خرید آن بسیار بالا می‌باشد پس بهترین گزینه برای استفاده از این خودروی با ظرفیت اجاره خودرو بدون راننده و  اجاره خودرو با راننده می‌باشد. مدل هیوندا استادیوم که در ایران به فروش می‌رسد معمولاً بدون پلاک هستند و به‌صورت آزمایشی وارد شدند اما برای اجاره ماشین می‌توانید با خیالی آسوده و دارای پلاک را از شرکت اجاره خودرو آراد سیر تحویل گرفته و به مسافرت‌های گروهی و خانوادگی بپردازید.

طراحی بیرونی هیوندا استاریا چگونه است ؟

مینی‌ون ظاهری لوکس و عامه‌پسند دارد که نسبت‌به خودروهای هیوندا این‌بار کمی تفاوت دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

خودروسازان کره‌ای همیشه در تلاش بوده‌اند تا خودروهای جدیدی که ارائه می‌دهند با نسل قبلی هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ کارکرد متفاوت باشند این‌بار هیوندا استاریو در نمای ظاهری بسیار خوش درخشیده‌است یک ردیف چراغ‌های باریک و کشیده‌شده تا بالا جلوه‌ای زیبا به این خودرو بخشیده‌است.در نمای کنار این خودروها معمولاً سادگی جلوه می‌کند دستگیره ها شکل مثلثی دارند و به‌راحتی باز و بسته می‌شوند.چراغ‌های LED که تعبیه شده‌اند در این خودرو بیشتر شبیه به ون‌های مرسدس‌بنز و کادیلاک معرفی می‌شوند اما کلا از لحاظ موتوری متفاوت می‌باشند.هیوندای استاریا ۵۲۵۳ میلی‌متر طول و ۱۹۹۵میلی‌مترعرض دارد به همراه فاصله محوری ۳۲۷۳میلی متر ساخته شده که سقفی هم معادل ۲۲۰۰ میلی‌متر را دارا می‌باشد.در کل می‌توان گفت مینی‌ون های هیوندا به غیراز جذابیت و چشمگیر بودن بسیار عملکرد خوبی را از خود به‌جا می‌گذارند به‌گونه‌ای که همیشه برای مسافرت‌های دسته‌جمعی بهترین گزینه برای اجاره خودرو می‌باشند.

کابین هیوندا استاریا به چه صورت است؟

در کابین این خودرو مشتریان گرامی شاهد ۳ ردیف صندلی نرمال هستند که حداقل ۷ سرنشین بزرگسال به‌راحتی می‌توانند از این خودرو استفاده کنند. صندلی‌های جلو هم به‌راحتی با ۳ ردیف صندلی آخر دسترسی دارند سازندگان این خودرو به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که صندلی‌ها به‌راحتی قابل‌دسترس باشند و در ردیف چهارم صندوق عقب وجود ندارد.البته با توجه به وزن این خودرو پیشرانه‌های متفاوتی هم طراحی‌شده که شامل ۲ مدل بنزینی و دیگری دیزلی و سیستم دو دیفرانسیل هم در برخی موارد دیده‌شده است.نمایشگرLCD دیجیتالی۱۰ اینچی برای راننده و سرنشینان به‌راحتی قابل‌مشاهده است که باعث سرگرمی سرنشینان خواهد شد همچنین شما شاهد ماساژور، صندلی‌های تمام چرم،گرم‌کن و سیستم سرگرمی مخصوص سرنشینان هستید.

از لحاظ فنی و پیشرانه هیوندا استاریا:

همان‌طور که ذکر شد ۲ دیفرانسیل بودن این خودرو باعث شده‌است مصرف بنزین۳.۵ لیتری با ۲۴۰ قدرت اسب‌بخار به‌همراه ۳۱۰ نیوتون متر گشتاوری را در خود جای دهد.

اگر مایل به اجاره خودرو بدون راننده در تهران و شهرستان‌ها هستید می‌توانید با مراجعه به سایت آراد سیر تمامی خودروهای موجود را بررسی و سپس انتخاب نمایید تاکنون قوی‌ترین مدل استاریا از لحاظ موتوری همین نسخه ی جدید با جعبه‌دنده ی ۸ سرعته معرفی‌شده است که شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتری آن چیزی حدود ۹ ثانیه و انتهای سرعت آن ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.در ادامه استاریو گازوئیل سوز هم با ۲ نوع گیربکس ۶ سرعته و ۸ سرعته معرفی‌شده است اما در ایران موجود نمی‌باشد.این مدل هم با ۱۷۵ اسب‌بخار قدرت و و ۴۳۱ نیوتون متر گشتاوری معرفی‌شده است.

امکانات رفاهی و مزایای هیوندا استاریا:

این مینی‌ون مدرن و لوکس دارای امکانات رفاهی بسیاری می‌باشد همچنین ایمنی متقابلی را هم داراست.ازجمله این مزایا می‌توان به ۶ کیسه هوا و کمربندهای ایمنی دارای سه‌نقطه اشاره کرد سیستم خارج شدن ایمن و عدم باز شدن درب‌های عقب به هنگام تصادف وجود دارد.نمایشگر لمسی به‌همراه ناوبری ماهواره‌ای، میکروفون برای صحبت با سرنشینان خودرو ،دوربین ۳۶۰ درجه برای پارک کردن.و کروز کنترل و رینگ‌های ۱۸ اینچی از دیگر امکانات هیوندا استاریا در مدل‌های جدید می باشد.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *