چرا اجاره خودرو از دیوار مناسب نیست؟

چرا از دیوار خودرو اجاره نکنیم؟ آیا این سوال برای شما هم پیش آمده است؟ آیا تا کنون به این گزینه فکر کرده اید که چرا از دیوار خودرو اجاره نکنیم و این کار چه معایبی برای تان دارد؟ اجاره خودرو امروزه به شیوه های مختلف و متفاوتی صورت می گیرد که یکی از این روش ها اجاره دادن توسط شرکت های معتبر و بزرگ می باشد، اما گاهی اوقات برخی افراد در برنامه هایی مانند دیوار نیز اقدام به این کار می‌ کنند. ما در این قسمت قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چرا دیوار خودرو اجاره نکنیم؟

چرا از دیوار خودرو اجاره نکنیم؟

گاهی اوقات در خصوص اجاره کردن خودروهای لوکس و لاکچری افراد به برنامه دیوار مراجعه کرده و از این طریق خودرو مورد نظرشان را اجاره می کنند. اما این روش گزینه خوبی جهت اجاره خودرو نیست. حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا از دیوار خودرو اجاره نکنیم؟ پیش تر گفتیم که امروزه یکی از مکان هایی که انواع خودرو ها را اجاره می دهند شرکت های بزرگ و معتبر هستند، بنابراین اجاره کردن خودرو از این شرکت ها یکی از بهترین شیوه های اجاره خودرو می باشد، چون شما در صورت بروز هر گونه مشکل یا حادثه ای مکان شرکت را می دانید، مجوز شرکت را به چشم خودتان دیده اید و طرف قراردادتان را نیز می شناسید. بنابراین به راحتی می‌ توانید مشکل به وجود آمده را مطرح کرده و با همکاری این شرکت ها به رفع آن بپردازید.

امروز اجاره کردن خودرو یکی از دغدغه بسیاری از افراد محسوب می شود، اما نمی توان گفت که برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف مانند دیوار گزینه های مناسبی جهت این کار هستند.

معایب اجاره خودرو از دیوار

اجاره خودرو از برنامه های مختلفی مانند دیوار هیچ گاه توصیه نمی شود، چون این کار معایب زیادی به همراه دارد مثلاً؛

  1. عدم داشتن مجوز

وقتی این کار را از طریق دیوار یا افراد ناشناس انجام داده باشید که هیچ گونه مجوزی جهت این گونه فعالیت ها ندارند و بعدها ممکن است با مشکلاتی مواجه شده و کسی جوابگوی مشکل شما نباشد. حتی ممکن است گیر کلاهبرداران و افراد سودجو بیفتید و مجبور به پرداخت خسارت های احتمالی در این زمینه شوید. به بیان دیگر شما وقتی ناخواسته از طریق اپلیکیشن ها و برنامه هایی مانند دیوار با افراد ناشناس وارد تعامل می شوید، هیچ گونه اطمینانی وجود ندارد که بعدها دچار مشکل نشده و به راحتی بتوانید خودرو مورد نظر خودتان را اجاره کنید. شرکت های اجاره دهنده از این امر مستثنی هستند و شما با یک تحقیق ساده می توانید یک شرکت خوب و معتبر را انتخاب کرده و خودرو مورد نظرتان را از آن جا اجاره کنید.

معایب اجاره خودرو از دیوار

  1. هزینه های بالا و عدم برخورداری از خدمات

گاهی اوقات پیش می آید که قیمت خودروهایی که از طریق برنامه هایی مانند دیوار جهت اجاره ارائه می شوند، مقرون به صرفه نیستند و اجاره دهندگان مبلغ بالایی را جهت این کار دریافت می کنند. از طرفی هیچ گونه خدمات رفاهی و مزایایی را برای مشتریان خود قائل نیستند و تعرفه ای جهت کاهش هزینه های اجاره کردن در نظر ندارند.

  1. عدم تنوع

وقتی به شرکت های بزرگ و معتبر مراجعه می کنید، می توانید انواع خودروها را ببینید و از بین آن ها لوکس ترین و مجهزترین شان را انتخاب کنید، یعنی این که شما کاملا دست تان در این خصوص باز است و با مراجعه به برنامه های مانند دیوار شما تنها با یک یا دو خودرو مواجه هستید و هیچ گونه تنوعی در این کار وجود ندارد و مجبور می شوید از بین یک یا دو خودرو یکی را انتخاب کنید. حال ممکن این خودرو آپشن ها و جذابیت های خاص مدنظر شما را نداشته باشد و شما بعدا از این کار پشیمان شوید.

نتیجه گیری

در این قسمت ما به بررسی معایب اجاره خودرو از برنامه دیوار پرداختیم و به این سوال پاسخ دادیم که چرا از دیوار خودرو اجاره نکنیم. اگر این پاسخ ها برای شما قانع کننده بوده است و شما را مجاب کرده است که هیچ گاه از طریق برنامه دیوار این کار را انجام دهید، جهت آشنایی بیش تر با قوانین و مقررات اجاره ماشین می‌ توانید به سایت آراد سیر رفته و اطلاعات دقیق تر را در این خصوص به دست بیاورید.

آراد سیر یکی از سایت های معتبر است که اطلاعات کاملی را در خصوص نحوه اجاره کردن، انواع خودروهای اجاره‌ ای، شرکت های اجاره دهنده و غیره را در اختیار شما قرار خواهد داد.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *