سوال

چه مدت می توانیم خودرو را اجاره کنیم؟

در دنیای امروزی با پیشرفت علم و تکنولوژی اجاره خودرو هم از جمله خدماتی شده که به دلیل راحتی وآسایشی که برای افراد به ارمغان می آورد بسیار زبانزد خاص وعام گردیده است، اما هستند کسانی هم که با این دسته از خدمات آشنایی زیادی ندارند و موقعی که برای شرایط های متفاوت مایلند که از خدمات کرایه ماشین استفاده کنند، در ذهنشان ناخودآگاه این سوال پیش می آید که تا چه زمان می توانیم از خدمات اجاره خودرو استفاده کنیم؟ اگر در زمان اجاره ماشین برای شما هم این سوال پیش آمد در ادامه لطفا با ما همراه شوید تا جواب سوالتان را بیابید واینگونه بدانید حداقل چند روز و یا حتی طی چند ساعت می توانید از کرایه ماشین استفاده کنید.

کمترین تایم اجاره خودرو

اگر بخواهید حداقل زمان اجاره ماشین را بدانید باید آن را به دو دسته تقسیم بندی کنیم. اجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده. حالا می پردازیم به حداقل زمان اجاره خودرو که به دو دسته تقسیم شده اند.

حداقل زمان اجاره خودرو بدون راننده چقدر است؟

اگر سوال شما این است که مدت اجاره خودرو بدون راننده چقدر است و می خواهید مثلا به سفر بروید باید در جواب گفت در تمام شرکت ها قانون اجاره خودرو بدون راننده این است که کمتر از 3روز نمی توانید اجاره نمایید. شما می توانید برای مدت زمان سه روز یا بیشتر از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده کنید فقط کافیست با شرکت هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

قیمت اجاره خودرو بدون راننده به چه صورت است؟

در نهایت قیمت های اجاره ماشین بدون راننده از 3 روز محاسبه می شود و در بازه های زمانی 3 تا 6 روز، 7 تا 20 روز و 21 تا 30 روزاینگونه به مشتریان اجاره خودرو هزینه ی روزانه خدمات می دهند و در صورتی که آن خودرو توسط فرد یاافراد دیگر رزرو نشده باشد، شرکت اجاره خودرودر صورت ردخواست تمدید مدت زمان اجراه این کار را انجام می دهد.

حداقل زمان اجاره خودرو با راننده چقدر است؟

حداقل زمان اجاره ماشین با راننده 10 ساعته است . زمانی که شما از خدمات اجاره ماشین با راننده استفاده کردید، اگر خودرو بیش از 10 ساعت در اختیارشما باشد، در ازای هر ساعت اضافه به اندازه 10% اجاره روزانه حساب می گردد.

اجاره اتوبوس وقانونهای آن

این قانون برای اجاره ون هم صدق می کند ولی برای اجاره اتوبوس حداقل زمانی که می توانید اجاره خودرو داشته باشید کمی فرق می کند که برای اطلاعات بیشترو سوالات مربوطه بهتر است به سایت اجاره خودرو یا باشماره تلفن های مربوط به شرکت تماس حاصل فرمایند.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *