خودرو بی ام و

چگونه خودرو بی ام و را در تهران و شهرستان اجاره نمایید؟

تمامی مدل های خودرو بی ام و را می توان در شرکت اجاره خودرو آراد سیر جستجو کنید؛بی ام و های موجود در شرکت به صورت بدون راننده و با راننده ؛همچنین برای برگزاری مراسم عروسی اجاره داده می‌شوند. برای اجاره روزانه بی ام و می توانیداز طریق شماره تلفن های مندرج در سایت و یا رزرو آنلاین اقدام نمایید؛ تا خودرو را در تاریخ و ساعتی که مشخص می‌کنید در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. تمامی قیمت های اجاره ماشین در سایت به روز بوده و می‌توانید با خیال راحت از قیمت های اجاره خودرو های خارجی و به خصوص بی ام و مطلع شوید.

معرفی انواع خودروی بی ام و:

ما در این مقاله بیشتر می پردازیم به مدل های بی ام و که در ایران موجود هستند و از شرکت اجاره خودرو آراد سیر آنها را می توانید اجاره نمایید که اعم از مدل های شاسی بلند؛ بی ام و کروک؛ و سواری های معمولی هستند.

بی ام و ۴۲۸ و۵۲۸ بی ام و z4; بی ام و ۶۳۰

بی ام و x3 بی ام و x ۴ وبی ام و x6

در حال حاضر در شرکت موجود و قابل اجاره هستند.

قیمت اجاره با راننده bmw چگونه است؟

همانند خودروهای دیگر؛ اجاره خودروبا راننده نیازمند مدارک خاصی از طرف مشتری نمی باشد. شما عزیزان به راحتی و با خیال آسوده می توانیدخودرو bmwرا در تهران و یا شهرستان اجاره نمایید. قیمت اجاره خودرو با راننده بر اساس کیلومتر محاسبه شده وبرون شهری از مشتری دریافت می شود. در صورت خروجی از تهران هر کیلومتر ۲۰۰ هزار تومان به مبلغ اجاره خودرو اضافه می گردد. اگر خودرو با راننده درخواست داشته باشید بعد از تماس با شرکت می توانید اعلام نمایید که راننده در زمان مشخصی که شما می فرمایید؛همراه با خودرو راس ساعت در محل مورد نظر شما حضور یابد.

قیمت اجاره خودرو بی ام و بدون راننده چگونه است؟

برای اجاره بی ام و بدون راننده حداقل می‌توانید سه روز با این خودرو رانندگی کنید در ضمن برای اجاره بدون راننده نیاز به مدارک خاصی ندارید حتی از طریق رزرو آنلاین به صورت رایگان هم امکان پذیر است. در سایت آراد سیر لیست تمامی قیمت های اجاره خودرو بی ام دبلیو به روز اعلام شده است؛ شما پس از بستن قرارداد با شرکت می توانید این خودرو بی نظیر را اجاره نمایید.

شرایط و مدارک لازم جهت اجاره خودرو بی ام و:

برای اجاره خودرو بدون راننده مبلغی را به عنوان ودیعه نزد شرکت در انتهای کار پس از اتمام قرارداد در  صورت خلافی و استعلام از راهنمایی و رانندگی بعد از ۲۱ روز مبلغ ودیعه کسر میشود. چنانچه بخواهیدزودتر از زمان قرارداد خودرو را تحویل بدهید مبلغ به شما برگردانده میشود.  اگر در هنگام اجاره خودرو در محدوده ی ترافیک بخواهید تردد داشته باشید روزانه مبلغ ۶۳هزارتومان برای تردد در طرح به عهده ی مشتری گرامی می باشد. همچنین هزینه عوارض جاده ها ی برون شهری هم بر عهده ی مشتری گرامی است. هنگام تحویل خودرومی توانید برای اطمینان خاطر از سالم بودن بدنه ی خودرو؛ دورتادور خودروبا گوشی فیلم گرفته پس از پایان قرار داد این فیلم را نزدخود نگه دارید. خودرو قبل از اینکه به شما تحویل داده شود کارهای رفته و باک بنزین پر باشد لطفاً این نکته را هم در نظر داشته باشید که کشیدن سیگار در خودروهای اجاره‌ای ممنوع است و در صورت استفاده  مکرر از سیگار ؛هنگام برگشت دادن خودرو شستشوی کامل بر عهده مشتری می باشد. در صورت بروز تصادف باید کروکی خودرو از طرف  پلیس راهنمایی و رانندگی دریافت شود در غیر اینصورت خسارت وارده به خودرو بر عهده ی مشتری گرامی است. اگر به هردلیلی مشتری از کیفیت فنی و موتوری خودروی اجاره ای راضی نبود می‌توانندخودروی دیگر جایگزین کنند.و این کار به صورت کاملا رایگان انجام می شود. اگر برگشت خودرو در شهر دیگری که بخواهد اتفاق بیفتد باید با مشاورین شرکت قبل از عودت هماهنگی های لازم انجام شود.برای اجاره خودرو بی ام و می توانید در سایت رزرو آنلاین انجام دهید اما این مسئله بدین معنی نیست که خودروی مورد نظرتان در اجاره ی شماس زیرا باید مدارک مورد نظر را به شرکت ارائه دهیدوسپس قرارداد رسمی را امضا نمایید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *