ممکن است سوال برای شما پیش بیاید که هزینه بنزین و کارواش خودروی اجاره ای به چه صورت است؟

اگر شما عزیزان خودرو با راننده اجاره کردید,هزینه ی بنزین و کارواش بردن خودرو بر عهده ی شرکت می باشد اما اگر خودرو بدون راننده اجاره نمودید باک بنزین در زمان تحویل به مشتری فول می باشد ودرزمان عودت خودرو هم باک باید به همان میزان پر باشد.

وضعیت بیمه ی خودرو ها چگونه است ؟

 خودورهای موجود در شرکت آراد سیر شامل بیمه بدنه تمام و شخص ثالث هستند و جای هیچ نگرانی ندارند ,،فقط بیمه نامه خودرو در شرکت می باشد.

آیا امکان اجاره خودرو به صورت ساعتی می باشد؟

اگر در روز شما برای انجام کار شخصی نیاز به خودروی اجاره ای دارید که چند ساعته کارتان انجام می پذیرد می توانید خودرو با راننده اجاره نمایید.

آیا می توان خودرو را با راننده یا بدون راننده اجاره نمود؟

در جواب این سوال باید گفت بله می توان فقط  بسته به خواسته ی شما عزیزان خودرو با راننده که همه مسئولیت های رانندگی برعهده ی وی می باشد از جمله تصادف یا هر سانحه ی دیگر…یا برای اجاره خودرو بدون راننده درخواست کنید که در این صورت مسئولیت تمامی رانندگی برعهده ی مشتری می باشد.

جرایم رانندگی چگونه پرداخت می شود؟ درصورت عدم پرداخت چه اقدامی باید انجام شود؟

زمانی که شما عزیزان تاریخ قراردادتان به پایان رسید هنگام تحویل خودرو مبلغی نزد شرکت به امانت گذاشته می شود,پس از استعلام از راهنمایی رانندگی در صورت عدم خلافی مبلغ بازگردانده می شود و اگر خلافی شما رویت شد مبلغی که شرکت امانت داشت از شما به عنوان جریمه دریافت می کند البته این شرایط برای اجاره ماشین بدون راننده میباشد.

درصورت در خواست اجاره خودرو بدون راننده شرایط چگونه می باشد؟

خودروی مورد علاقه تان را کمتر از سه روز نمی توانید بدون راننده اجاره نمایید. مدارکی هم که برای بستن قرارداد لازم هستند را در بالا ذکر نمودیم.

 ودر آخر آیا امکان دریافت خودرو در هر ساعت از شبانه روز می باشد؟  شرکت آراد سیر در هر ساعت از شبانه روز که درخواست اجاره خودرو داشته باشید پاسخگوی مشتریان گرامی خود می باشد.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

با یک کلیک تماس بگیرید
×