اجاره خودرو در تهران

اجاره خودروهای لوکس و تشریفاتی

اجاره خودرو

اجاره ماشین

اجاره خودرو شاسی بلند

برندهای تویوتا، بنز، بی ام و، لکسوس، هیوندا…

اجاره ماشین

سوناتا Nf

سوناتا Nf

اجاره 3 تا 6 روز 2.000.000 تومان اجاره 7 تا 13 روز 1.900.000 تومانهزینه اجاره ۱۴ تا ۲۱ روز 1.800.000 تومان اجاره ماهانه خودرو 40.000.000 تومانمشاهده و رزرو
لندکروز نیو فیس

لندکروز نیو فیس

اجاره 3 تا 6 روز 6.500.000 توماناجاره 7 تا 13 روز 6.400.000 توماناجاره 14 تا 21 روز 6.300.000 تومان اجاره ماهانه خودرو 180.000.000 تومانمشاهده و رزرو
لکسوس RX350

لکسوس RX350

اجاره 3 تا 6 روز 4.000.000 توماناجاره 7 تا 13 روز 3.900.000 تومان اجاره 14 تا 21 روز 3.800.000 توماناجاره ماهانه خودرو 100.000.000 تومانمشاهده و رزرو
فولکس پاسات

فولکس پاسات

اجاره 3 تا 6 روز 4.000.000 توماناجاره 7 تا 13 روز 3.900.000 تومان اجاره 14 تا 21 روز 3.800.000 توماناجاره ماهانه خودرو 100.000.000 تومانمشاهده و رزرو
BMW X3

BMW X3

اجاره ۳ تا ۶ روز ۶.۵۰۰.۰۰۰ تومان اجاره ۷ تا ۱۳ روز ۶.۴۰۰.۰۰۰ تومان اجاره ۱۴ تا ۲۱ روز ۶.۳۰۰.۰۰۰ تومان اجاره ماهانه خودرو ۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰ تومانمشاهده و رزرو
اجاره پژو پارس

اجاره پژو پارس

اجاره 3 تا 6 روز 900.000 تومان اجاره 7 تا 13 روز 900.000 تومان اجاره 14 تا 21 روز 900.000 تومان اجاره ماهانه خودرو 25.000.000 تومانمشاهده و رزرو
اجاره بی ام و Bmw x4

اجاره بی ام و Bmw x4

اجاره 3 تا 6 روز 8.500.000 تومان اجاره 7 تا 13 روز 8.400.000 تومان اجاره 14 تا 21 روز 8.300.000 تومان اجاره ماهانه خودرو 200.000.000 تومانمشاهده و رزرو
BMW 730

BMW 730

اجاره 3 تا 6 روز 15.500.000 تومان اجاره 7 تا 13 روز 15.400.000 تومان اجاره 14 تا 21 روز 15.300.000 توماناجاره ماهانه خودرو 450.000.000 تومانمشاهده و رزرو
بنز E 250

بنز E 250

اجاره 3 تا 6 روز 6.000.000 تومان اجاره 7 تا 13 روز 5.900.000 توماناجاره 14 تا 21 روز 5.800.000 تومان اجاره ماهانه خودرو 150.000.000 تومانمشاهده و رزرو
بنز S500

بنز S500

اجاره 3 تا 6 روز 8.500.000 توماناجاره 7 تا 13 روز 8.400.000 تومان اجاره 14 تا 21 روز 8.300.000 تومان اجاره ماهانه خودرو 1240.000.000 تومانمشاهده و رزرو
اجاره خودرو در تهران

آیا اجاره خودرو بدون سند امکان پذیر میباشد؟

بله در موسسه اجاره خودرو آراد سیر شما میتوانید خودرو مورد نظر خود را بدون گذاشتن سند اجاره کنیداجاره خودرو بدون سند یکی از کارهایی است که درموسسه اجاره ماشین آراد سیر ارائه میشود.گرفتن سند یکی از روشهایی است که شرکتهای اجاره خودرو برای اجاره دادن خودرو از مشتری خود بابت ضانت میگیرند اما برای بعضی از مشتریان عزیز که سند ملک موجود ندارند کار را دشوار کرده .به همین علت موسسه اجاره خودرو آراد سیر روشهای دیگری را برای مشتریان خود مقدور کرده که بتوانند به سادگی ماشین مورد نظر خود را انخاب کرده و اجاره کنند.

اجاره خودرو بدون سفته

یکی دیگر از روشهای اجاره خودرو دادن سفته است به این صورت که کسی که میخواهد ماشین را اجاره کند به عنوان ضمانت سفته میدهد البته باید توجه کرد که کسی که میخواهد خودرو را اجاره کند و به جای چک یا سند سفته بدهد حتما باید خودرو یا ملک به نام خود داشته باشد در این صورت سفته مورد قبول میباشد.

برخی از مشتریان با توجه به قوانین سخت سفته ترجیح میدهند که سند ملک یا مغازه داخل تهران را به عنوان ضمانت پیش ما بگذارند توجه کنید هر سند معتبری که مشتری بتواند ارائه دهد مورد قبول شرکت آراد سیر میباشد.

روش دیگر این است که با دادن یک برگ چک به مبلغ خودرو بابت ضمانت اجاره خودرو از شرکت ما خودرو مورد نظر خود را اجاره کنید، موسسه آراد سیر روش های زیادی را برای اجاره ماشین پیش روی مشتریان خود قرار داده تا شما با خیالت راحت و آسودگی خاطر بتوانید ماشین مورد نظر خود را اجاره کنید.

اجاره خودرو بدون چک

روش دیگر برای اجاره خودرو که مورد قبول آراد سیر میباشد دادن چک اجاره کننده است و چک باید به نام شخص اجاره گیرنده خودرو باشد ، در خیلی از مواقع ممکن است اجاره کننده دسته چک نداشته باشد یا اگر هم دسته چک داشته باشد نخواهد چک بدهد در این مواقع از روشهای دیگر ضمانت استفاده میکنیم در این جور مواقع اجاره کننده باید حتما سند ملک داخل تهران ارائه دهد و یک فقره سفته بابت ضمانت یا اگر سفته هم نداشت میتواند مبلغی را به عنوان ضمانت نزد شرکت بگذارد و زمانی که خودرو را تحویل شرکت آراد سیر داد آن موقع پول و سند خود را دریافت کند.

خدمات شرکت اجاره خودرو آرادسیر

چرا برای اجاره خودروبهتر است از شرکت اجاره نماییم؟

1-زیرا قبل از تحویل هر خودرو سرویس کارواش رایگان دارد.

2-در صورت نیاز به امدادرسانی در کمتر از یک ساعت انجام می شود.

 3-رزرو آسان و سریع خودروحتی آنلاین ودرچند ثانیه امکان پذیر است.

4-رزرو اجاره ماشین بدون نیاز به پرداخت ضمانت

5-همگی خودروها دارای بیمه بدنه کامل وشخص ثالث هستند.

کمی درباره ی اجاره خودرو روزانه در تهران بدانیم

شرکت اجاره خودرو آراد سیراز جمله خدماتی  که به مشتریان ارائه می دهد تحویل خودروهای ایرانی و خارجی مدل بالا می باشند. باتوجه به همین موضوع مشتریان می توانند با دست باز و متناسب با بودجه ی خود خودروی مورد نظر را انتخاب نمایند.شرکت اجاره خودرو آراد سیربرای مشتریان گرامی خود  تخفیف هایی هم در نظر می گیردکه براساس اینکه شماچه نوع خودرویی را برای اجاره انتخاب کردید و یا اگر به صورت هفتگی یا ماهانه و… اجاره نمایید، متفاوت می باشد.

هرزمان تصمیم قطعی برای رزرو هفتگی خودرو گرفته اید می توانید با وارد شدن به سایت اجاره خودرو واعلام قیمت ها از تخفیف ها اطلاع پیدا کنیدزیرا شرکت اجاره خودرو در طول سال برای هر خودرو تخفیف استثنایی قائل می شودکه بهتر است هراز گاهی سری به سایت اجاره خودرو آراد سیر بزنید.

رزرو کردن خودرو

شرکت اجاره خودرو آرادسیراز دیگر خدماتی که به مشتریان عزیز خود هدیه می کند اجاره کردن ورزرو آنلاین،می باشدکه می توانید بدون آمدن به دفترفقط با چند کلیک خودروی مورد نظرتان را اجاره نمایید. در سایت مدت زمان  تمدید اجاره خودرو وقیمت هاو تخفیف ها همگی موجود می باشد. فقط شما بایستی که مقصد و تاریخ سفرتان را اعلام نمایید. شرکت آراد سیرباارائه ی برترین پیشنهادات خودروی اجاره ای شما رادر مسیر انتخاب راهنمایی می نماید تابتوانید خیلی راحت خودروی موردنظرتان رادر کمتر از چند ثانیه اجاره نموده و ازآن بهره ببرید.

 این خدماتی که ذکر شد در شرکت همگی به صورت رایگان صورت می پذیرد راهنمایی هابا توجه به توقع شما و بودجه مشتری متفاوت می باشند تا مشتریان گرامی رضایت کافی داشته باشند. برخی از شرکت های اجاره خودرو برای رزروکردن خودرو مبلغی به عنوان ضمانت دریافت می دارند. اما شرکت اجاره خودرو آراد سیراز مشتریان هیچ مبلغی  که برای اعلام تعداد روز و زمان رزرو خودرو باشد دریافت نمی کند.

فقط کافیست برای رزرو خودروی انتخابی خود همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

هر آنچه باید در مورد اجاره خودرو تشریفات بدانید

مدارک مورد نیاز اجاره ماشین


مدارک مورد نیاز اجاره خودرو

برای اجاره خودرو از شرکت آراد سیر باید مدارک لازم را به همراه داشت میتوانید موارد لازمه را در لینک زیر مشاهده فرمایید.

شرایط لازم جهت اجاره خودرو


شرایط اجاره خودرو


لیست خودروها

اجاره خودرو به سبک جهانی

اجاره ماشین های ایرانی و خارجی لوکس

ترانسفر تشریفاتی

ترانسفرهای تشریفاتی توسط خودروهای مدرن و رانندگان آموزش‌دیده مناسب شرکت‌های دولتی و خصوصی بزرگ

ترانسفر فرودگاهی

خدمات اجاره خودرو تشریفاتی برای ترانسفر فرودگاهی از هر نقطه شهر تهران به فرودگاه امام خمینی و مهرآباد و بالعکس


اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس لوکس و لاکچری با مناسب ترین قیمت، امکان انتخاب از بین انواع مختلف ماشین عروس موسسه ما

کمی درباره شرکت آرادسیر بدانیم

اجاره خودرو لوکس

شرکت اجاره خودرو آراد سیر همواره با سابقه چندین ساله در این حوزه فعالیت دارد از این پس میتوانید با بهترین قیمت و به صرفه ترین هزینه اجاره ماشین را تجربه کنید.

همچنین میتوانید از دیگر خدمات مانند اجاره خودرو بدون راننده در آراد سیر تجربه کنید.

یکی از ویژگی های متمایز شرکت آراد سیر اجاره خودرو بدون راننده هست که با دیگر شرکت ها متفاوت میباشد.

خودرو اجاره ای

اجاره خودرو

به چه دلایلی ممکن است به اجاره خودرو نیاز داشته باشیم؟کارهای شخصی تا انجام سمینارها و برگزاری عروسی و نامزدی بهترین گزینه اجاره خودرو میباشد .چرا؟آیاقصد سفر با دوستان آشنایان ویا همکاران خود دارید؟مزایای اجاره خودروامکان تردد در محدوده طرح ترافیک به چه صورت است:

در این مقاله بیشتر سعی بر آن است تابه موضوعاتی اینچنین که چه زمانهایی به اجاره خودرو و رانندگی با خودروهای لوکس داریم اشاره ای کوتاه داشته باشیم:

اجاره خودرو :

آیا تا کنون تجربه ای از سوار شدن بر خودروهای لاکچری و به روز دنیا داشته اید ؟ هیجانی که اینگونه خودروها دارند قابل قیاس با خودورهای سطح متوسط ایرانی نیستند. با اجاره خودرو از شرکت آراد سیر می توانید این لذتها وهیجانات رانندگی از رویارا به واقعیت تبدیل نمایید .

اول اینکه شما برای انجام کارهای شخصی مایل به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و شلوغی خیابانها و ایستادن در صف نیستید. حال چه کنیم؟

دومین منظور شما از اجاره خودرو سفر کردن با تعداد اشخاص زیاد می باشد حال می تواند دوستان شما باشند خانواده و یا همکاران و… در این گونه سفرها یکی از انتخابهای شما می تواند خودورهای شاسی بلندو آفرود باشد چرا که ظرفیت هفت الی هشت نفری این خودروهاو فضای وسیع عقب این خودروها بسیار سفر را راحت تر کرده است

درباره ی اجاره خودرو  و مزیت های آن بیشتر بدانیم:
اجاره خودرو بدون راننده نسبت به استفاده از خودروی شخصی مزایایی دارد که در این مقاله به آن اشاره ای مختصر داریم لطفا با ما همراه باشید:

برخی از افراد به هردلیلی قصد استفاده از خودروی شخصی خود راندارند یا به دلیل گرانقیمت بودن خودروهای لوکس و لاکچری از خرید آن ممکن است منصرف شوند.ما در اینجابه شما پیشنهاد می کنیم اجاره خودرو را یکبار امتحان کنید به طوریکه لذت تجربه سوار شدن بر خودروهای آنچنانی حتی برای انجام کارهای شخصی به نوعی عادت تبدیل می شود.

ممکن است شما عزیزان برای انجام کارهای شخصی نیاز داشته باشید که در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد بروید حال شما چند راه پیش رو دارید:
ایستگاه اتوبوس و ایستادن در صف استفاده


ادامه مطلب

سوالات متداول در هنگام اجاره خودرو

برای اجاره خودرو چه مدارکی لازم می باشد؟

ممکن است شما اجاره ی خودرو  را در نظر بگیرید, اولین سوالی که پیش بیاید این باشد که چه مدارکی لازم است داشته باشیم؟ 1 فقره چک به مبلغ خودرو ویک سند ملکی داخل تهران.

خودرویی که اجاره کردیم تا چند کیلومتر در روز مجاز به تردد هستیم؟
خودروهای خارجی لوکس روزی 150کیلومتر وخودروهای ایرانی روزانه 200کیلومتر حق تردد دارند.
آیا خودروهای اجاره ای را می توان در شهرستان هم استفاده کرد؟

بله فقط کیلومتر مجاز را باید رعایت کنید

اگر خودرو را ماهیانه از شرکت اجاره کنیم کیلومتر مجاز ماهانه چه میزان است؟

اگر خودرو را ماهیانه اجاره کنید شما مجاز به استفاده 4500 کیلومتر در ماه میباشید

مدارک لازم برای اشخاص خارجی که قصد سفر به ایران رادارند چیست؟

پاسپورت مسافر بلیط رفت و برگشت و مبلغی دپوزیت بر اساس قیمت ماشین اجاره شده

برای رزرو یا اجاره ی خودرواز چند روز قبل باید تماس حاصل کنیم؟
شما بعد از انتخاب خودروی موردنظرچه از سایت چه از اینستاگرام و… از یک هفته قبل برنامه ریزی نموده و با شرکت تماس حاصل کنید تا خودرو برای شما رزرو بشود.
درصورت نداشتن سند ملکی در تهران یا شهرستان آیا اجاره ی خودرو امکان پذیر است؟
اگر شما مایل باشید خودروی لوکسی را سوار شوید اما سند ملکی یا جواز کسب در تهران یا شهرستان ندارید مشکلی نیست, می توانید با پرداخت چک یا سفته به مبلغ خودرو ومبلغ نقدی خودرو را تا زمان مشخص شده اجاره بنمایید.
برای اجاره کردن خودرو چه مدارکی مورد نیاز است؟
خودرو با راننده هیچ مدرک و شرایطی لازم ندارد شما می توانید خودرو را هرزمان که قرارداد عقد کردید اجاره نموده و حتی می توانید شرایط راننده را شما تعیین کنید مثلا حتما می خواهید راننده به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد که شرکت براساس معیار شما راننده در اختیار می گذارد یا مثلا راننده با کت وشلوار رسمی حاضر شود و موردهای اینچنینی را شما می توانید با مشاورین شرکت آراد سیر در میان بگذارید.
قیمت اجاره خودرو درون شهری (تهران) و برون شهری متفاوت هست؟

خودرویی که اجاره کردید را میتوانید حتی به شهرستان هم سفر کنید فقط باید توجه داشته باشید که حد مجاز کیلومتر رعایت شود.بررسی گزینه 4لطفا

مبلغ اجاره خودرو را چه زمانی بایدتسویه کنیم؟

هنگام تحویل خودرو از شرکت شما باید مبلغ اجاره خودرو را تسویه بکنید .


پرسشها و پاسخهای کامل

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 15

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

با یک کلیک تماس بگیرید
×