آشنایی با خودروهای شاسی‌بلند لوکس

آشنایی با خودروهای شاسی‌بلند لوکس:


اگر قصد مسافرت طولانی به‌همراه خانواده را دارید به دلیل پرجمعیت بودن و حمل وسایل زیاد نیاز به یک خودروی شاسی‌بلند که ۳ ردیف صندلی داشته باشد دارید؛ پیشنهاد شرکت اجاره خودرو آراد سیر در این‌گونه مواقع به شما عزیزان اجاره خودرو بدون راننده شاسی‌بلند هایی که در ادامه لیستی از آن‌ها را برای شما تهیه کرده‌ایم است تا بتوانید سفری ایده‌آل و فوق‌العاده را با این‌گونه خودروها رقم بزنید.پس لطفاً تا پایان مارا همراهی بفرمایید.

اولین خودروی شاسی‌بلند بی‌ام‌و X5:


خودروی شاسی بلندی که بسیار مناسب مسافرت و ظرفیت جاداری است بی‌ام‌وX5 می‌باشد که ظرفیت سرنشینان به ۷ نفر هم می‌رسد صندوق بار این خودرو هم فضای فوق‌العاده‌ای را به افراد می‌دهد همچنین این خودرو ۶ سیلندری با ۳۴۰ اسب‌بخار قدرت و گشتاوری ۵۳۰ نیوتن‌متر در شرکت برای اجاره ماشین موجود می‌باشد.

خودروی بعدی که برای اجاره خودرو موجود است جنسیس GV80:


این خودرو با طراحی زیبا و کابین بسیار بزرگی که دارد چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند و در واقع یکی از بهترین شاسی بلندهای لوکس حال حاضر در ایران شناخته‌شده است که برای اجاره خودرو بدون راننده هم بسیار طرفدار دارد. این خودرو هم ظرفیت ۷ نفر سرنشین را به‌راحتی حمل می‌کند با دارا بودن ۳۷۵ اسب‌بخار قدرت و مصرف بنزین ۲.۵ لیتری به شما عزیزان اجاره خواهد داده شد.

لندروور دیسکاوری اسپرت:


اگر قصد سفرهای کویری و آفرودی را دارید پیشنهاد شرکت اجاره خودرو آراد سیر به شما عزیزان خودروی دیسکاوری اسپرت که با قیمت مناسب اجاره داده می‌شود است چراکه این خودرو برخلاف رقیبان خود مانند بی‌ام‌و X3 و مرسدس‌بنز صندلی‌های راحتی را برای سرنشینان تعبیه کرده‌است و بسیار در جاده‌های ناهموار منعطف بوده؛ دارای یک موتور ۲ لیتری با ۲۵۰ اسب‌بخار شناخته شده‌است.

لکسوس GX:


این خودروی شاسی‌بلند بی‌نظیر هم در لیست خودروهای اجاره‌ای قرار گرفته‌است که اگر قصد اجاره خودرو بدون راننده را هم دارید بسیار پیشنهاد می‌شود چراکه دارای موتوری ۴.۶ لیتری و ۳۰۰ اسب‌بخار معرفی‌شده البته مصرف سوخت آن نسبت‌ به شاسی بلندهای دیگر زیاد است اما اگر خودرویی لوکس و لاکچری را در نظر دارید که برای مسافرت‌های شما مناسب باشد گزینه بسیار خوبی است.

مرسدس‌بنز GLE:


نسل مرسدس‌بنز ها مخصوصاً کلاس ام بسیار برای مسافرت‌ها و ظرفیت‌های بالا مناسب هستند این مدل مرسدس بنت شامل دارای ۲ لیتر باک بنزین ۴ سیلندری و مدل دیگر شش‌سیلندر است که ۳ لیتر بنزین مصرف می‌کند و بسیار مناسب برای اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده است ظرفیت ۷ نفر سرنشین راه‌ها در خود تعبیه کرده‌است.

آیودی Q7


این خودروی آلمانی شاسی‌بلند هم که از رقیبان خود یعنی مرسدس‌بنز و بی‌ام‌و پیشی گرفته مناسب برای اجاره خودرو بدون راننده می‌باشد چراکه با موتوری ۲ لیتری تعبیه‌شده ۴ سیلندری و به‌صورت استاندارد ۳ ردیف صندلی را دارا می‌باشد که ردیف سوم آن معمولاً جادارتر از رقبای خود می‌باشد.

رنجروور اسپرت :


و آخرین خودروی شاسی‌بلند موجود در شرکت اجاره خودرو آراد سیر که از محصولات لندرور می‌باشد رنجروور اسپرت است که جزو شاسی بلندهای محبوب به شمار می‌آید خودرویی لوکس مناسب برای مسافرت‌های خانوادگی و در جاده‌ها بسیار مقاوم و محکم معرفی شده‌است.

خودروی رنجروور معمولی هم جزو خودروهای شاسی‌بلند معرفی‌شده برای اجاره خودرو هست که ۷ نفر سرنشین را در خود جای می‌دهد دارای صندلی‌های بسیار راحت و لوکس می‌باشد و بزرگسالان با خیال راحت می‌توانند در صندلی‌های ردیف سوم هم حتی به‌راحتی سفر کنند. بنابراین اگر قصد مسافرت‌های طولانی را به‌همراه خانواده دارید بدون‌شک اجاره خودرو بدون راننده و یا اجاره خودرو با راننده گزینه ی مناسبی برای شما عزیزان می‌باشد،همان‌طور که می‌دانید قیمت خرید این‌گونه خودروهای لوکس و لاکچری در ایران به‌صورت روزافزون افزایش دارد و ممکن است توان خرید در اکثر افراد پایین بیاید به‌همین خاطر با اجاره خودرو سفری ایمن و خاطره‌انگیز را رقم بزنید.برای اطلاع از قیمت اجاره خودرو می‌توانید به سایت آراد سیر مراجعه کرده و تمامی مطالب لازم و مفید را در آن‌جا مطالعه نمایید سپس اقدام به انتخاب خودروی مورد نظر و با شماره‌های مربوطه تماس حاصل نمایید تمامی کارشناسان شرکت پاسخ‌گوی شما عزیزان هستند تا هر زمان و هر مکانی که خواستار باشید خودرو را تحویل بگیرید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *