اجاره خودرو برای تفریح در تهران

اجاره خودرو روزانه چگونه است؟

در طول روز ممکن است به دلایل مختلفی نیاز به اجاره خودرو پیدا کنید؛مشتریان بعد از تماس با شرکت اجاره خودرو آراد سیرمی توانند از خدمات اجاره خودرو به صورت روزانه استفاده ببرند،که این خدمات شامل اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده می باشد. اما هرکدام ازاین نوع اجاره خودرودارای نکات ریز و درشتی است که باید مشتریان به آنها قبل از تحویل خودرو دقت فرمایند . در ادامه این مقاله ما را همراهی بفرمایید تا به این نکات بیشتر بپردازیم: شرایط مختلفی باعث می شود که شما عزیزان به خدمات اجاره خودرو بدون راننده در طول روز نیاز پیدا کنید مثلاً برای قرار کاری مهم در شرکت ساعت مشخص باید در آن محل حضور پیدا کنید برای همین خاطرترافیک خیابان ها و شلوغی مکان های عمومی ممکن است برای شما آزار دهنده باشدو به مقصدتان دیر برسید یا قصدسفری کوتاه مدت بیرون از شهر را دارید؛ بعضی از اشخاص هم هستند که برای گشت و گذار در خیابان های شهرخودروهای لوکس و لاکچری را برای چند ساعت اجاره می نمایندکه در این حالت اجاره خودروی روزانه نامیده می شود.

اجاره خودرو برای مسافرت رفتن چه مزایایی دارد؟

شرکت اجاره ماشین آراد سیرحداقل مدت زمان اجاره خودرو و برای مشتریان را کمتر از سه روز در نظر گرفته است که امکان اجاره خودرو از سایت و به صورت رزرو آنلاین هم وجود دارد. فقط کافیست شما مدت زمانی که می خواهید خودروی مورد نظرتان را اجاره نمایید مشخص کنید و با بررسی‌های لازم در سایت با شماره های مندرج تماس حاصل فرمایید و خودرو را درمحلی که خواستار هستید و راس ساعتی که مشخص کرده اید تحویل بگیرید.

پیشنهاد شرکت اجاره خودرو آراد سیر برای اجاره خودرو بدون راننده چیست؟

اگر شما عزیزان برای یک ساعت تا چند روز بخواهید خودرو بدون راننده اجاره نماییددر اینجا اعلام می شود که اگر برای ضمانت چک و یا سفته در دسترستان نبود شرکت این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانیددر صورت نداشتن چک یا سفته مبلغی را به عنوان بیعانه نزد شرکت گذاشته بعداز اتمام قرارداد تمامی مبلغ به شما برگردانده می شود هزینه ی این مبلغ مشخص نیست مثلا اگر خودرویی که انتخاب می‌کنید قیمت خرید  آن دو میلیارد باشداز شما نصف مبلغ خودرو به عنوان بیعانه دریافت می شود.

آیا برای اجاره خودرو شرایط خاصی مد نظر است؟

اجاره خودرو اگر دقیق و با  برنامه‌ریزی پیش برود برای تهیه کردن مدارکی که شرکت لازم دارد مشکلی به وجود نمی آیدامادر مواقعی که ممکن است اشخاص نیاز فوری به اجاره ماشین پیدا کنند وچک و سند،سفته هم در دسترسشان نباشد؛شرکت اجاره خودرو آراد سیر کار را برای این عزیزان آسان کرده است که می توانندخود رابا شرایطی که در بالا هم ذکر شد منطبق نمایند.

تحویل خودرو در محلی که شما درخواست نمایید:

این سرویس بی نظیری که توسط شرکت امکان پذیر است بسیار راحت و آسان برای مشتریان می باشد؛ چرا که علاوه بر انتخاب خودروی آنلاین می توانید بدون حضور پیدا کردن در دفتر مربوطه بخاطر ترافیک خیابان ها ممکن است به سختی این کار انجام شود اما شمامی‌توانیدتنها با چند کلیک در سایت اجاره ماشین  آنلاین ثبت مشخصات کنیدو خودرو را تحویل بگیرید. در ضمن زمان برگشت خودرو هم توسط مشتری مشخص می شود؛حتی می توانید خودرو را از شهری که تحویل می گیرید در شهر دیگری برگردانیدو از این بابت هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

چگونه اجاره خودرو را تمدید نمایید؟

در بعضی اوقات برای افراد پیش می آید که برای مثال  جلسه کاری مهمی دارند یا برای مسافرت رفتن می‌خواهند اجاره خودرو را دوباره تمدید نمایند، در این صورت توجه داشته باشید که می توانید با مشاورین شرکت طی تماسی که در آن اعلام تمدید اجاره خودرو می نمایید؛زمان برگشت خودرو را هم مشخص نمایید.شرکت اجاره خودرو آراد سیردرهر ساعت از شبانه روز و به صورت آنلاین پاسخگوی مشتریان گرامی خود می باشدتا بتوانید از اجاره خودروی شرکت آراد سیر بهترین بهره را ببرید.

ارائه ی تجهیزات اضافه از طرف شرکت به مشتریان:

در هنگام سفر به خصوص در فصل سرد سال ممکن است اشخاص در اجاره خودرو بدون راننده به لوازم جانبی خودرو مانند زنجیر چرخ؛صندلی کودک؛و حتی برای انجام کارهای روزانه با خودرو نیاز به اینترنت؛مجوز طرح ترافیک و غیره را داشته باشند. مشتریان قبل از تحویل خودرو در متن قرارداد می توانند هرکدام از این خدمات را که خواستار باشند از شرکت به صورت رایگان در اختیار خود داشته باشند.

قیمتهای اجاره خودرو چگونه تعیین می شود؟

قیمت اجاره خودرو در تهران و سایر شهرستانها را شرکت ها بر اساس قوانین و ضوابط خاص خودمعین می کنند که تا حد زیادی بستگی به کیفیت ارائه خدمات هر شرکتی دارد. شرکت اجاره خودرو آراد سیربرای مشتریان عزیزی که اجاره ماشین بدون راننده را برای زمان طولانی خواستار باشندتخفیفات ویژه ای در نظر می گیردکه می توانید با مراجعه به سایت به صفحه ی قیمت اجاره خودرو مراجعه واز تمامی قیمت های  اجاره خودروهای مورد نظرتان مطلع شوید.

چگونه اجاره خودرویی به صرفه و کم هزینه را تجربه کنید؟

ما در اکثر مواقع و به خصوص برای اجاره خودرو بدون راننده‌ تخفیفاتی را برای مشتریان گرامی اعمال می نماییم. با توجه به محدودیت کیلومتری که از طرف شرکت مشخص گردیده و روزانه کمتر از ۳۰۰ کیلومتر نمی توانید با خودروی اجاره ای تردد کنیدبه همین خاطر در صورت تردد بیشتر می توانیداز خدمات اجاره خودرو روزانه در هزینه های خود بهترین صرفه جویی کنید. منعقد کردن قرارداد و ارائه فاکتور رسمی از طرف شرکت برای اجاره خودرو: این اقدام از طرف شرکت ها برای بستن قرارداد با مشتری از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه هم برای اشخاصی که میخواهند خودرو اجاره کنند مطمئن می‌شوند شرکتی که قرارداد و فاکتور رسمی ارائه می دهند دارای مجوز و معتبر هستند؛و همچنین شرکت‌ها هم  از طرف مشتریان خیالشان راحت می شود که مدارک لازم را جهت عقد قرارداد و ارائه ی خودرو با قیمت بالا دریافت کرده است.این قرارداد معتبر بوده و در انتها مهر شرکت و امضا مشتری صورت می پذیرد.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *