اجاره خودرو فرودگاه امام

اجاره خودرو چگونه انجام می‌شود؟ اگر از خارج از کشور به ایران سفر می‌کنید، به ماشینی نیاز دارید که شما را تا مقصد بعدی در تهران همراهی کند. پلتفرم‌های آنلاینی هستند که کار شما را راحت کرده‌اند تا بتوانید خودرو موردنظر را برای زمانی که لازم دارید رزرو کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد چگونگی اجاره خودرو در فرودگاه امام بیشتر توضیح دهیم.

اجاره خودرو در فرودگاه 

مسافرینی که در خارج از کشور هستند پس از رسیدن به فرودگاه به وسیله نقلیه‌ای نیاز دارند تا به مقصد بعدی خود برسند. بیشتر این افراد ممکن است به همراه خانواده یا دوستان خود فرودگاه را ترک کنند و برخی نیز ترجیح می‌دهند از تاکسی‌های فرودگاه استفاده کنند.

بعضی از مسافرین ترجیح می‌دهند در مدت اقامت خود در کشور ماشین اجاره کرده و به راحتی در سطح شهر تردد کنند. در این صورت آن‌ها می‌توانند قبل از رسیدن به فرودگاه امام به طور آنلاین خودرو اجاره کنند. برای این کار نیازی به تماس تلفنی نیست.

پس از رزرو خودرو مورد نظر، کارشناسان با شما تماس می‌گیرند و سایر مراحل را جلو می‌برند. می‌توانید با آسودگی خاطر سفر کنید و مطمئن باشید ماشینی که رزرو کرده‌اید را در زمان و مکان مشخص شده تحویل خواهید گرفت.

اجاره خودرو فرودگاه امام

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو در فرودگاه امام

برای اجاره خودرو در تهران به مدت محدود باید کپی مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. می‌توانید خودرو را به داخل تهران یا خارج آن و حتی شهرهای دیگر ببرید. به این منظور باید مدارکی که در جدول مشخص شده است را تهیه کنید.

مدارک لازم جهت اجاره خودرو برای افراد مقیم ایران مدارک لازم جهت اجاره خودرو برای افراد مقیم خارج از کشور
اصل و کپی گواهینامه کپی گواهینامه رانندگی بین‌المللی
اصل و کپی کارت ملی کپی پاسپورت
گواهی شغلی بلیت هواپیما
سفته به مبلغ خودرو دیپوزیت
ودیعه ضمانت نقدی یا دیپوزیت اصل پاسپورت برای اجاره خودروهای لوکس

هزینه اجازه خودرو

داشتن خودرو کارهای شما را راحت‌تر می‌کند. در این صورت نیازی به منتظر ماندن در صف اتوبوس، مترو یا تاکسی ندارید و علاوه بر این از نظر اقتصادی نیز مزایایی دارد. اگر برای مدت کوتاهی در کشور اقامت می‌کنید و به ماشین خود دسترسی ندارید، آن را اجاره کنید.

شرکت‌هایی هستند که به شما امکان رزرو آنلاین خودرو را می‌دهند. با ارائه مدارک و پرداخت هزینه‌ها بدون هیچ دردسری تا هر زمان که مایل هستید می‌توانید از خودروهای اجاره‌ای استفاده کنید. تعرفه‌های اجاره خودرو برای هر مدت زمان در ادامه نشان داده شده‌اند.

مدت زمان اجاره خودرو تعرفه‌ها
خودرو سمند 1 تا 3 هفته 700 تا 800 هزار تومان
رانا پلاس 1 تا 3 هفته 900 هزار تا 1 میلیون تومان
ام ی ام 1 تا 3 هفته 1 میلیون و نیم
هیوندا برای 1 تا 3 هفته 2.5 میلیون تومان
هیوندا سوناتا 1 تا 3 هفته 3 میلیون و نیم
کیا اسپورتیج اجاره 1 تا 3 هفته 2 میلیون و 700 هزار تومان
لکسوز برای 1 تا 3 هفته 4 میلیون و 700 هزار تومان
بی ام و برای میانگین 3 هفته 6 میلیون تومان
اجاره بنز برای میانگین 3 هفته 8 میلیون تومان
اجاره پورشه به مدت 1 تا 3 هفته 13 میلیون تومان

چرا آراد سیر؟

آراد سیر شرکتی است که می‌توانید با خیال راحت از آن ماشین اجاره کنید. فرقی نمی‌کند که آن را برای جشن عروسی‌تان لازم دارید یا گشت و گذار در شهر. در هر صورت می‌توانید با شرایط و قیمت‌های مناسبی از ما ماشین اجاره کنید.

خودروهای ما دارای بیمه هستند و در صورت ایجاد آسیب یا خسارتی برای آن‌ها نیازی به جبران مالی خسارت توسط شما نیست و خود شرکت کاملاً این موضوع را با بیمه حل می‌کند. علاوه بر این دسترسی آسان و تنوع بالای خودروها را برای شما تضمین می‌کنیم.

می‌توانید به صورت آنلاین خودرویی را که می‌پسندید اجاره کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. ما پس از دریافت مدارک و وجه لازم خودرو را برای مدت معین در اختیار شما قرار می‌دهیم. همچنین آراد سیر پشتیبانی 24 ساعته دارد.

ما در هر ساعتی از شبانه‌روز برای اجاره خودرو، پاسخگویی به سؤالات یا رفع مشکلات در کنار شما هستیم.

 

سخن پایانی

اجاره خودرو در فرودگاه امام چه برای ایرانی‌ها و چه افراد مقیم خارج از کشور دیگر کار سختی نیست. کافی است به صورت آنلاین ماشین مورد نظر خود را رزرو کنید. در این مطلب به طور واضح شرایط، مدارک و هزینه‌ها را برای اجاره ماشین در فرودگاه توضیح داده‌ایم.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *