اجاره ماشین عروس برای شهرستان‌ها تهران چگونه است؟

شرکت اجاره خودرو آراد سیر با ارائه ی خودروهای لوکس و لاکچری در تهران و همچنین شهرستان‌ها آماده ی خدمات‌رسانی به مشتریان گرامی در شهرستان‌هایی مانند شهریار کرج ؛دماوند ؛ پردیس و پرند و غیره می‌باشد.برای برگزاری مراسم عروسی یا نامزدی زوجین می‌توانند خودروی مورد نظرشان را از شرکت اجاره نمایندتا از این خدمات بهره ی لازم را ببرند.

اگر مراسم شما عزیزان بیرون از تهران برپا می‌شود می‌توانید با اعلام به مشاورین شرکت و با حساب کیلومتر اضافه خودرو را روزانه اجاره نمایید. لطفاً برای هماهنگی‌های لازم از سه روز قبل‌از برگزاری مراسم با شرکت تماس حاصل نموده و خودروی انتخابی خود را رزرو نمایید.

برای اطلاع از قیمت ماشین عروس مورد نظرتان در سایت به قسمت لیست قیمت اجاره خودرو مراجعه نموده تا با بررسی‌های لازم و زوجین خودرو در هر زمان و هر مکان که خواستار باشند تحویل داده می‌شود.خودروهای موجود در سایت عبارتند از انواع بنز انواع بی‌ام‌و مدل ۲۰۱۷؛ خودروهای کیا؛ اپتیما؛ سوناتا و سراتو همچنین خودروهای کلاسیک برای برخی از زوجین که سلیقه‌های منحصربه‌فرد دارند با قیمت‌های مناسب اجاره داده می‌شوند.

حال می‌پردازیم به شرایط و چگونگی اجاره ماشین عروس برای شهرستان‌های تهران:


برای اجاره ماشین عروس در اطراف تهران اجاره روزانه ۱۲ ساعت می‌باشد که در صورت اضافه ساعت مبلغ مازاد در پایان از مشتری گرامی هر ساعت محاسبه می‌گردد.برای اجاره خودرو با راننده در برگزاری عروسی یا نامزدی نیاز به مدارک خاصی نمی‌باشد و تمامی مسئولیت خودرو یه عروس بر دوش راننده ی شرکت است. همچنین هزینه بنزین در اجاره ماشین با راننده با شرکت ولی در اجاره خودرو بدون راننده برعهده‌ی مشتری می‌باشد اگر ماشین عروس بدون راننده را درخواست کردید یک فقره چک به‌عنوان ضمانت نزد شرکت دریافت می‌شود.


زوجین برای گل‌آرایی ماشین عروس اجاره ای دیگر نگران هماهنگی‌های آن نباشند می‌توانند از شرکت‌ اجاره ماشین آراد سیر با معرفی نزدیک‌ترین گل‌فروشی محل سکونت داماد با کمترین مبلغ هم‌دسته گل عروس سفارش داده و خودرو را تزئین نمایند مشتریان می‌توانند برای اطلاع از قیمت گل‌آرایی ماشین عروس در سایت و یا با مشاورین شرکت در تماس باشند.

تزیین گل ماشین عروس و چگونگی شرایط آن:

از پرطرفدارترین شهرستان‌های تهران برای اجاره ماشین عروس بیشتر می توان به شهریار- احمد آباد مستوفی -گرمدره- لواسانات- دماوند و غیره اشاره کرد.به‌عنوان مثال شهریار به دلیل قرار گرفتن در اطراف تهران برای اجاره خودرو هزینه خروجی به آن اضافه می‌شود که عزیزان باید به این نکته توجه نمایند هزینه ی خروجی شهرها براساس کیلومتر محاسبه می‌شود.

مدارک و شرایط اجاره ماشین عروس هم همانند اجاره در تهران یکسان است.حتی اگر از شما عزیزان در یکی از این نقاط ساکن باشید پس‌از انتخاب خودروی موردنظرتان برای برگزاری عروسی می‌توانید خودرو در محل مشخص شده تحویل گرفته و پس‌از اتمام قرارداد خودرو را به شرکت بازگردانید.

همچنین برای مشاوره و راهنمایی‌های لازم می‌توانید از کارشناسان شرکت اجاره خودرو آراد سیر که ۲۴ ساعته پاسخ‌گوی شما عزیزان هستند درباره ی مدل گل‌آرایی خودرو مناسب با فصل سال ؛نوع و مدل خودرو و همچنین رنگ آن متناسب با سلیقه ی زوج هماهنگ بشوند پیشنهاد شرکت اجاره خودرو آراد سیر به زوجین برای صرفه‌جویی در هزینه های برگزاری مراسم عروسی ؛ اجاره ماشین با راننده می‌باشد که با کمترین قیمت می‌توانند خودروی مورد نظرشان را برای این شب رؤیایی اجاره نمایند واز آن لذت ببرند.برای هماهنگی‌های تزیین ماشین هنوز هم همان‌طور که گفته شد می‌توانید به ما اعتماد نموده و با صرف کمترین مبلغ خودرو را برای این شب زیبا و دیدنی تزئین نمایید. مثلاً گل‌های ارکیده و گل رز بیشتر طرفدار داشته تا بر روی ماشین عروس درهر فصلی انتخاب می‌شود.

اما در اجاره خودرو بدون راننده علاوه‌بر ضمانت گذاشتن چک یا سفته راننده‌ای به‌عنوان همراه در خودروی فیلمبردار قرار گرفته تا پایان شب و پس‌از اتمام عروسی مدارک شما را تحویل داده و خودرو را بازمی‌گرداند.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *