اجاره پورشه باکستر

آیا به دنبال اجاره پورشه باکستر هستید؟ خودروهای لوکس و گران مورد علاقه طیف وسیعی از جامعه هستند؛ اما به دلیل قیمت‌های بالا امکان خرید برای همه وجود ندارد. به همین دلیل شرکت‌هایی هستند که این ماشین‌های لوکس را اجاره می‌دهند.

شما می‌توانید این ماشین لوکس را برای مراسم‌ها و عروسی خود با شرایط ویژه و قیمت‌های مناسب اجاره کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا در این مورد بیشتر بدانید.

پورشه باکستر

این خودرو تولید یک شرکت آلمانی است که با بدنه سبک و طراحی زیبای خود معروف و شناخته شد. می‌توانید از سرعت و امنیت آن لذت ببرید و متفاوت بودن را تجربه کنید. قسمت جلویی این خودروی افسانه‌ای به دلیل خطوط برجسته و ورودی‌های هوای بزرگ شده در طرفین، دینامیک مشخصی دارد.

شما با موتور فوق‌العاده این ماشین و سایر امکاناتی که سازندگان به آن اضافه کرده‌اند می‌توانید از باد تندتر برانید و تجربه یک رانندگی ویژه را به دست بیاورید.

اجاره پورشه باکستر و شرایط آن

امروزه اجاره خودروها به مدت محدود امری رایج است. بسیاری از افراد به طور ویژه آن را برای مراسم ازدواج خود رزرو می‌کنند تا با یک خودروی لوکس به مهم‌ترین جشن زندگی‌شان بروند. می‌توانید خودرو را بدون راننده اجاره کنید.

به منظور اجاره پورشه باکستر ارائه مدارکی مانند شناسنامه یا کارت ملی، چک یا سفته به مبلغ خودرو الزامی است. همچنین پس از پایان مهلت اجاره باید آن را بدون هیچ آسیبی به نماینده شرکت تحویل دهید. در مورد چک یا سفته‌های خود اصلاً جای هیچ نگرانی نیست.

اجاره پورشه باکستر

پس از پایان مهلت اجاره پورشه‌باکستر و تحویل خودرو، نماینده شرکت سفته و چک را به شما عودت می‌دهد. چنانچه شما خودرو را با راننده اجاره کنید، به ارائه مدارک هویتی یا سفته و چک نیازی نیست. شرکت اجاره‌دهنده تمام مسئولیت‌های خودرو را می‌پذیرد.

این خودرو به صورت کارواش رفته و با باک پر به مشتریان تحویل داده می‌شود. چنانچه اجاره به صورت بلند مدت باشد، هزینه تعویض روغن یا بنزین و سایر مخارج ماشین به عهده مشتریان است. برای اجاره خودرو پورشه باکستر مدارک و رسید واریز خود را جهت تأیید ارسال کنید.

امکانات و شرایط ویژه پورشه باکستر

خودروها با اهداف مختلفی اجاره می‌شوند. چنانچه برای مراسم عروسی خود به دنبال اجاره پورشه باکستر هستید، می‌توانید خدمات گل‌آرایی ما را نیز سفارش دهید. لازم است قبل از مراسم گل‌آرایی مورد علاقه خود را سفارش دهید و در روز مراسم ماشین را سالم و آراسته تحویل بگیرید.

مشاوران ما در این زمینه راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌کنند تا یک پکیج گل‌آرایی زیبا که با پورشه باکستر به خوبی هماهنگ شود را با قیمت‌های مناسب انتخاب کنید.

شرکت ما در زمینه اجاره انواع خودرو دارای مجوز بوده و می‌تواند برای اجاره پورشه‌باکستر بیمه ارائه کند. هزینه این بیمه از 200 تا 350 هزار تومان متغیر است. البته یک بیمه پایه برای تمام خودروها نیز وجود دارد که به طور رایگان شامل تمام ماشین‌ها می‌شود.

هزینه اجاره پورشه باکستر

هر یک از عزیزانی که خواهان اجاره ماشین است می‌تواند آن را به مدت 15 ساعت به طور کامل در اختیار داشته باشد. برای هر ساعت که ماشین به طور مازاد در اختیار شما قرار می‌گیرد مبلغ 100 تا 300 هزار تومان هزینه دارد.

برخی از عزیزان به منظور فیلم‌برداری به لوکیشن‌های خارج از شهر می‌روند که برای آن نیز 100 تا 300 هزار تومان به هزینه اولیه‌ای که پرداخت کرده‌اید اضافه می‌شود. هزینه اجاره پورشه باکستر مبلغ ثابتی نیست و به همین دلیل از اعلام آن در این مطلب معذوریم.

شما می‌توانید به منظور اطلاع از قیمت‌ها با مشاورین تماس بگیرید یا به طور حضوری جهت استعلام قیمت و بازدید از خودروها تشریف بیاورید.

سخن پایانی

اجاره پورشه باکستر برای مراسم‌ها یا اهداف دیگر امکان‌پذیر است. در این مطلب در مورد اجاره پورشه باکستر که یکی از ماشین‌های لوکس به شمار می‌رود صحبت کردیم. شما می‌توانید این خودرو را با شرایط ویژه و امکانات منحصر به فرد اجاره کنید.

 

سؤالات متداول

  1. هزینه اجاره پورشه باکستر چقدر است؟

این مبلغ به مدت زمان اجاره بستگی داشته و از 5 تا 6 میلیون تومان متغیر است.

  1. آیا اجاره پورشه باکستر با بیمه است؟

چنانچه مشتریان عزیز مایل باشند، می‌توانند برای خودرو بیمه در نظر بگیرند.

  1. هزینه هر ساعت مازاد برای اجاره پورشه باکستر چقدر است؟

100 تا 300 هزار تومان

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *