اپتیما و همه‌چیز درباره اجاره این خودرو

خودروی سدان دیگری که درباره ی آن می‌خواهیم صحبت کنیم کیا اپتیما می‌باشد که از سال ۲۰۰۰ به بازارهای جهانی عرضه گردید و شرکت اجاره خودرو آراد سیر با اجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده برای انجام کارهای شخصی مشتریان ارائه می‌شود.

در این مقاله می‌پردازیم به بررسی و معرفی این خودروی کره‌ای که در بحث اجاره طرفداران خاص خود را دارد اگر علاقه‌مند به دانستن مطالبی درباره ی این خودرو هستید لطفاً ما را تا پایان همراهی بفرمایید.اوایل سال ۲۰۰۰ بود که اولین نسل از کیا اپتیما در نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو رونمایی شد و از آن به بعد این خودرو به بازارها عرضه می‌شود.

از لحاظ ظاهری می‌توان این خودرو را با هیوندا سوناتا تقریباً شبیه دانست فقط در آپشن ها و برنامه‌های کاربردی کمی متفاوت‌تر هستند و اپتیما در سال ۲۰۰۲ به‌روزتر شده‌است.کشورهای آمریکایی این خودرو را با لوگوی کیا بفروش نمی‌رسانند اما شما در کشورهای کانادا می‌توانید این خودرو را با لوگوی کیا که در قسمت جلو پنجره می باشد مشاهده کنید.همچنین در آمریکا این لوگو در سال ۲۰۰۴ با تغییراتی روبرو گردیده و از لحاظ ظاهری با نسل جدید تفاوت‌هایی دارد.

اپتیما و همه‌چیز درباره اجاره این خودرو

خودروی اپتیما دارای موتور ۲.۴ لیتری و با گیربکسی همانند هیوندا سوناتا کار می‌کند .این خودرو برای مسافرت‌های طولانی؛ برگزاری مراسم عروسی یا نامزدی و همچنین تشریفات ؛ انجام ترانسفر فرودگاهی بسیار مناسب می‌باشد. برای اطلاع از قیمت‌های اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده می‌توانید به سایت آراد سیر مراجعه نمایید.

در سال ۲۰۰۸ خودروی اپتیما تغییرات چشمگیری داشت که در نمایشگاه نیویورک همه‌چیز به وضوح نمایان بود. قدرت موتور کیا اپتیما برابر با ۱۴۵ اسب‌بخار می‌باشد که کارشناسان خودرو معتقدند این خودرو در تصادفات؛ ایمنی بسیار بالایی دارد و توانسته از پنج‌ستاره ی مؤسسه‌ی ایمنی اروپا ۴ ستاره را دریافت نماید.

بدیهی است این خودرو با کیفیت بالایی که دارد و همچنین مقامی‌که در سطح جهانی دارا می‌باشد در ایران برای اجاره ماشین گزینه مناسبی باشد.همچنین لازم به ذکر است که محصولات کیا موتور در ایران نماینده ی انحصاری دارد با نام اطلس خودرو برای کسانی که خواهان این خودروی تمام‌عیار هستند.

کیا موتور کلا خودروهایی که تولید و به بازار عرضه می‌کند آن‌چنان با هیوندا درحال رقابت است که هیچ نگرانی از بابت کیفیت محصول نداشته باشید تا جایی‌که می‌توان هیوندا سوناتا را یکه‌تاز این بازارها معرفی کرد.

اپتیما با سواری نرم و آسوده‌ای که برای رانندگان رقم می‌زند هرروزه بر تعداد کسانی که خواهان اجاره ی روزانه ی این خودرو هستند افزوده می‌گردد به دلیل امکانات بسیار عالی که این خودرو ارائه می‌دهند جای بحث ندارد.شما عزیزان می‌توانید برای یکبار هم که شده خودروی اپتیما را از شرکت آراد سیر اجاره نموده تا از رانندگی با آن لذت کافی ببرید.

البته این نکته را نباید فراموش کرد که در ایران به دلیل موضوع تحریم و کمبود قطعات یدکی این خودرو در بازار خرید آن شاید کمی با مشکل روبه‌رو باشد اما با اجاره خودرو می‌توانید با قیمتی مناسب از داشتن این خودرو بهره لازم را ببرید.تمامی خودروهای موجود در شرکت آراد سیر سالم بوده و از لحاظ فنی هرچند وقت یک‌بار معاینه می‌شوند تا خیال مشتریان از بابت خودرو راحت باشد.

اگر بخواهیم به طور خلاصه امکانات رفاهی و ایمنی اپتیما را برشماریم می‌توان به صندلی‌های جلو که دارای گرمکن هستند اشاره کرد همچنین پشت سری صندلی قابلیت ضربه های محکم را دارد دارای ۱۰ عدد ایربگ و سیستم کنترل پایداری ؛ سانروف ؛ نمایشگر ال‌سی‌دی که قابلیت پخش ضبط؛سی‌دی؛به همراه کنترل یو اس بی را دارد.برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط و مدارک لازم جهت اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده از شرکت آراد سیر می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 2

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *