برای سفرهای طولانی مدت و طبیعت گردی چه نوع ون های اجاره ای مناسب می باشد

برای سفرهای طولانی مدت و طبیعت گردی چه نوع ون های اجاره ای مناسب می باشد؟


در زندگی هر شخصی یکی از لذت بخش ترین کارها سفر به مناطق گردشگری و مناطق بکر و سفر به کویر می باشد امروزه مشخص شده است که سفر رفتن آرامشی دارد که حد و مرزی را نمی‌توان برای آن تعیین کرد چرا که افراد در طی سال وبه خصوص فصل بهار نیاز به مسافرت رفتن و سفرهای گروهی و خانوادگی دارند. برای سفرهای گروهی یکی از مناسب ترین و ارزانترین خودروهای اجاره‌ای خودروی ون می باشد. شرکت اجاره خودرو آراد سیر به شما خانواده های عزیز این پیشنهادویژه را می دهد که اگر قصد سفر گردشگری به مناطق کویری ،کوهستانی ویا آفرود را دارید انتخاب شمابهتر است خودروهای شاسی بلند و ون باشد زیرا هم خودرو های جادار و مجهز به امکانات زیادی هستند و هم مناطق کوهستانی و بیابانی قابلیت فوق العاده ای دارند. اگر شما عاشق مسافرت های جاده ای و کوهستانی هستید بهترین انتخاب شما می‌تواند اجاره خودرو از شرکت آراد سیر باشد تا تجربه ای بی نظیر داشته باشید. در ادامه به این نوع ون های مسافرتی بیشتر می پردازیم

اولین ون تفریحی نام آن ریکان انوی می باشد


که یکی از خودروهای مقرون‌به‌صرفه در امر گردشگری است این خودرو مجهز به چادر سقفی پاپ آپ ،دارای تختی بزرگ که امکان خوابیدن ۴ نفر را داراست؛ همچنین دارای سه پنجره که زیپدار هستند و بزرگ که می توانید مناظر زیبای طبیعت را تماشا کنید. این خودرو بر اساس مینی ون نیسان طراحی شده یعنی الگوی اولیه ی نیسان طراحی و تعبیه شده است. شما با اجاره این خودرو می توانید به مسافرتی طولانی مدت با راحتی تمام بپردازید.

ون تفریحی فولکس واگن کالیفرنیا چگونه است؟


به جرات می توان گفت یکی از بهترین ون های مسافرتی تا به امروز همین ون تفریحی فولکس واگن است که حدود ۶ متر طول دارد وبسیار آپشن های خوبی دارد، این خودرو آنقدر فضای داخلی بزرگی دارد که برای حمام رفتن و دستشویی مخزن ذخیره آبی حدود ۱۱۰ لیتری را داراست که این امکان را دارد برای مسافرت های طولانی مدت دیگر نگران این مسائل نباشید. خودروی ون فولکس واگن همچنین دارای تختی دو نفره است که برای خواب کودکان بسیار فضای مناسبی می باشد. شما در داخل این خودرو یخچال فریزر ۷۰ لیتری را هم می توانید مشاهده کنیدو این مزایا می تواندمسافرت شما را با این خودروی لوکس و لاکچری خاطره انگیز بسازد.

ون مسافرتی تفریحی فر روم پرومستربرای اجاره چگونه است؟


این خودرو برای کسانی که به دنبال خودرویی بزرگ و جادار برای مسافرت های طولانی هستند پیشنهاد می شود؛زیرا دارای امکاناتی فوق العاده شامل فضایی برای کمپینگ،آشپزخانه، تخت، پنل های کشویی، میز تاشو و پنل های بادوام که دیواری و کف را شامل می‌شود همگی از مزایای این خودروی مسافرتی زیبا و جادار می باشد.

دیگر ون اجاره ای ون کمپر لکسانی می باشد


تجربه ی سفری ماجراجویانه و عجیب را می توانید با خودروی خارجی ون کمپرلکسانی داشته باشیدکه یکی از جذاب ترین خودروهادر بین جوانان و خانواده های علاقه مند به سفر است از ویژگی های این خودرو می توان به یخچال شیک و کابین فوق العاده آن اشاره کرد، این خودروی تفریحی بر اساس خودروی کمپر مرسدس بنز طراحی و اجرا شده است که یکی از بی نظیر ترین خودروهای ون در امر اجاره ماشین می باشد.

ون مسافرتی تفریحی جیپ رانگلر چگونه است؟


این خودرو هم هر آنچه که شما برای مسافرت رفتن و تفریح می خواهید را داراست و به جرات می توان گفت یکی از انتخاب های جذاب برای تفریح و گردشگری شما به حساب می آید. این ون که ۱۱ سانتی متر بالاتر از مدل اصلی کارخانه‌ای ساخته شده است و دارای یخچال فریزر ۵۰ لیتری و حتی اجاق گاز استیل می باشد خودروی بی نظیر به حساب می آید؛در جاده ها شما می توانید این خودرو را امتحان کرده تااز مجهز بودن آن مطلع شوید.

ون تفریحی پینکل فینتزا چگونه است؟


در واقع می توان گفت این خودرو خانه ای متحرک به حساب می‌آید همچنین ساخت این خودرو توسط کشورهندصورت گرفته است که شباهت بسیاری به وزن فوردسری e دارد. ازامکانات این خودرو می‌توان به کابین جادار و بسیار زیبای آن اشاره کرد در ضمن این خودرو نیز طرح‌های تاشو و کشویی راداراست وبرای زمان هایی که مناطقی همسطح نیستند می توانید از این میزها استفاده نمایید این خودرو ظرفیت ۸ نفره دارد که دارای فضایی بسیار مکفی برای بار شما هم دارد.

مطالبی درباره ون هیوندا h۳۵۰


این خودروی مسافرتی با ظرفیتی معادل ۱۳ تا ۱۷ نفر را می تواندبرای سفرهای بین شهری و خارج از شهر جابجا کند؛ اجاره ون هیوندا h۳۵۰ امروزه در بین مشتریان اجاره خودرو از محبوبیت خاصی برخوردار است. این خودرودارای ظاهری بسیار شیک و لاکچری میباشد شرکت اجاره خودرو آراد سیر خودروی ون h۳۵۰ را با راننده هایی مجرب برای سفرهای درون شهری و شهرستان در خدمت شما عزیزان قرار می دهد. برای هرگونه اطلاع از قیمت هامی توانید به سایت اجاره‌خودرو آراد سیر مراجعه نمایید. ازفضای داخلی این خودرو اگر بخواهیم بگوییم باید به جادار بودن صندلی ها و همینطور صندوق عقب خودرو اشاره کردکه فضای داخلی آنقدر بزرگ و جادار است که مسافرین می توانند مانند یک اتوبوس از آن استفاده نمایند،شما اگر مهمان خارجی ،گردشگری توریستی ویژه‌ای دارید یا جزء شرکت های دولتی وسازمان به خصوصی هستید می توانیداز آراد سیر خودروی ون هیوندا اچ ۳۵۰ را اجاره نمایید و بهره ی لازم را ببرید؛زیرا همان طور که گفته شد ظاهر داخلی و بیرونی این خودرو کاملاً شرایط تشریفات را داراست.

خودروی ون تویوتا هایس برای اجاره چگونه است؟


اجاره ون تویوتا هایس برای سفرهای گروهی که جمعیت زیادی قصد مسافرت رفتن داشته‌باشید انتخابی مناسب است. برای اجاره خودرو با راننده نیاز به ارائه ی هیچ مدارکی ندارید و با خیال راحت می توانید آن را از شرکت اجاره خودرو آراد سیراجاره نمایید. در اجاره خودرو با راننده تمامی مسئولیت‌ها از جمله تصادف یا جریمه های رانندگی بر عهده ی راننده می باشد. فقط کافیست مشتریان گرامی برای راننده جای خواب و غذای راننده هزینه را متقبل شوندتاسفری خاطره انگیز و دلنشین را تجربه نمایند. این خودرو به دلیل کم مصرف بودن و جادار بودن و سقف بلندی که دارد و صندلی های بسیار راحت در بین اجاره کنندگان پر طرفدار می باشد. ون هایس دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی و مجهز به صندلی های قابل تنظیم می باشد شما عزیزان برای اطلاع از قیمت اجاره ون هایس میتوانید به سایت آراد سیر مراجعه نموده و هر گونه سوال یا مطلبی را خواستار باشید در آنجا مطالعه نمایید تا پس از انتخاب خودروی مورد نظرتان با مشاورین شرکت تماس حاصل فرماییدو خودرو را تمیز و سالم تحویل بگیرید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *