بستن زنجیر چرخ در خودروهای اجاره‌ای

بستن زنجیر چرخ در خودروهای اجاره‌ای:

همانطور که در مبحث های قبلی هم گفته شد اگر در فصل زمستان قصدسفر به شهرهای ایران راداریدو می‌خواهیدخودرویی را اجاره نمایید،بهتر است از مشاورین شرکت اجاره خودرو آراد سیر زنجیر چرخ را هم درخواست نمایید؛زیرا این موضوع اهمیت ویژه‌ای دارد   ساده‌تر از مشتریان از لحاظ ایمنی هم که شده به بستن زنجیر چرخ در زمستان به خودرو اجاره ای اکتفا کنند.  اگر تا به حال زنجیر چرخ به خودرو نبسته اید نگران نباشید می‌توانیدبا هماهنگی های لازم با شرکت اجاره ماشین قبل از تحویل خودرو از کارشناسان و مسئولین مربوط به این امر سوال بفرمایید تا با راهنمایی‌های لازم جهت بستن زنجیر چرخ انجام شود.

نکات ضروری که قبل از سفربادخودروی اجاره ای باید رعایت شود:

-مطمئن شدن از محتویات ضد یخ داخل رادیاتور خودرو

-درخواست زنجیر چرخ

-بررسی وبازدید خودرو قبل از تحویل

-درخواست لوازم جانبی خودرو

انواع زنجیر چرخ ها:زنجیر چرخ پلیمری -زنجیر چرخ جداگانه-زنجیر چرخ ژله ای-و زنجیر چرخ تسمه ای

روش بستن زنجیر چرخ:

اگر در جاده های برفی و یخبندان مایل بودید که زنجیر چرخ را خودتان به تایر خودرو نصب کنید ما سعی می‌کنیم با روشی آسان و راحت به شما عزیزان کمک نماییم؛ لطفاً تا پایان همراهی بفرمایید. در ابتدای مسیر اگر جاده برفی و یخبندان بود می‌توانید نقطه ای که امام و هموار باشد را انتخاب کنید و توقف کنیدتا با جاده ی  اصلی فاصله ی زیادی داشته باشید. سپس زنجیر چرخ را اگر در صندوق عقب است بیرون آوریدوآن را به صورتی پهن کنید تا خار های آن به سمت بیرون قرار بگیرد؛بهتر است خودرو را به سمت عقب حرکت داده در صورتی که تایرها به گونه ای وسط زنجیر باشند.حال زنجیر را وصل کنیدسعی کنید قسمتی از زنجیر را زیر تایر قرار دهیدوهر دو قلاب را به زنجیر بیندازید و محکم ببندید؛به وسیله ی آچار مخصوصی که در دسترستان است می توانید زنجیر را سفت و محکم کنید.

بیرون کردن زنجیر‌چرخ از خودروی اجاره ای:

لطفاً پس از اینکه به مقصد مورد نظرتان رسیدید و مکانی بدون برف و یخبندان بود در این موقع میتوانید زنجیر چرخ را از تایر بیرون بیاورید.

از قسمتی که زنجیرهابه هم متصل شدند بست هاا را جدا نماییدو دوباره زنجیر را مانند قبل صاف و هموار روی زمین بگذاریدو بعد خودرو را حرکت داده تا زنجیر از داخل تایر جداشود. ممکن است در برخی مواقع زنجیر چرخ ها دچار زنگ زدگی شوند که برای جلوگیری از این کار می‌توانید پس از بیرون کشیدن از تایر خودرو آنها را خشک نمایید و درون کیف مخصوصش قرار دهید.

چگونه با زنجیر چرخ رانندگی کنید؟

خودرو اجاره زنجیر چرخ استفاده کردید قوانینی را باید در جاده های برفی رعایت نمایید تا ایمنی خود و سرنشینان حفظ شود؛بهتر است پس از بستن زنجیر چرخ با سرعت بیشتر از ۴۰ کیلومتر در ساعت رانندگی نفرمایید؛و از ترمزهای ناگهانی پرهیز کنیدچرا که بسیار خطرناک است؛واز گاز دادن و چرخاندن فرمان به صورت ناگهانی خودداری نمایید؛این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر به صورت ناگهانی در گل ولای گیر افتادید و خودرو نتوانست حرکت کند در این‌مواقع هم زنجیر چرخ پاسخگو است.

نتیجه گیری:

بهتر است برای سفر رفتن به نقاط سردسیر کشور و تردد در جاده های یخبندان و برفی با خودروی اجاره ای حتماً از زنجیر چرخ و لوازم جانبی که ایمنی شما و سرنشینان را فراهم می کند استفاده نمایید. شرکت اجاره خودرو آراد سیر با فراهم نمودن امکانات ویژه و ضروری که اهمیت آن بر هیچ کسی پوشیده نیست خدمات ارزنده ای را به مشتریان ارائه می دهند.با مطالعه ی این مقاله می توانید از بستن زنجیر چرخ در هنگام سفر کمک گرفته و مراحل بستن آن را امتحان نمایید. فقط کافیست قبل از انتخاب خودروی مورد نظرتان برای سفر رفتن با مشاورین و کارشناسان شرکت هماهنگی های لازم جهت اخذ لوازم جانبی خودروی  اجاره ای اقدام نمایید. شرکت اجاره خودرو آراد سیر تمامی تلاش خود را می نماید تا مشتریان از اجاره خودرو رضایت بسیار زیادی داشته باشندو همینطور بتوانند تجربه ی سفری بی نظیر را به همراه خانواده به ارمغان بیاورند.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *