ترانسفر فرودگاه امام

ترانسفر فرودگاه امام

هزینه ترانسفر فرودگاه امام

ترانسفر فرودگاه امام

برای رزرو خودرو لطفا با شماره 09123499861 تماس بگیرید.

نام ماشینهزینه ترانسفر فرودگاه امام
سوناتا ان اف300.000 تومان
سراتو 350.000 تومان
سوناتا YF 400.000 تومان
اپتیما 450.000 تومان
هیوندای توسان 600.000 تومان
اسپورتیج 750.000 تومان
سانتافه 800.000 تومان
تویوتا پرادو 800.000 تومان
 C200 بنز800.000 تومان
بنز E250 1.100.000 تومان
بنز S500 2.000.000 تومان
لکسوس NX 200 1.000.000 تومان
لکسوس RX 350 800.000 تومان
لندکروز 2.000.000 تومان
BMW X3 1.000.000 تومان
BMW X4 2.000.000 تومان
BMW 730 3.500.000 تومان
پورشه ماکان 2.500.000 تومان
ون هیوندای H350 500.000 تومان
ون هایس تویوتا500.000 تومان

ترانسفر فرودگاه امام خمینی شامل رفت و برگشت فرودگاه امام خمینی  است که شبانه روزی توسط کادر مجرب شرکت آراد سیر با انواع خودرو ها انجام میشود .شرکت آراد سیر در تمام طول شبانه روز  آماده خدمات رسانی به مشتریان خود میباشد.  خدمات فرودگاهی شرکت اجاره خودرو آراد سیر آماده ترانسفر فرودگاه امام خمینی  از تهران به فرودگاه امام خمینی و از فرودگاه امام خمینی به تهران می باشد.کرایه ماشین  فرودگاه امام ، برای جابه جا کردن  مشتریان از فرودگاه امام خمینی به محل مشتری و از محل مشتری به فرودگاه امام خمینی می باشد. مشتریان عزیز باید ازچند روز قبل از سفر خود با شرکت آراد سیر تماس گرفته و خودروی مورد نظر خود را برای روز سفر رزرو کنید.

خودروهای ترانسفر فرودگاه امام خمینی از ایمن ترین و بهترین ماشینهای  حمل و نقل برای جابه جاکردن مشتریان به فرودگاه امام یا از فرودگاه امام به محل مسافر و یا هر شهری که مسافر بخواهد . آراد سیر با داشتن تعداد زیادی از ماشینهای ترانسفر فرودگاه مثل  سانتافه ، سوناتا ، لندکروز ، بنز ، به همه مشتریان خود خدمات بسیار خوبی میدهد.

نحوه استفاده از ماشینهای فرودگاه امام خمینی

حمل و نقل  مشتریان  به چند روش  امکان دارد . اول اینکه از  فرودگاه امام خمینی به محل مسافر یا از محل مسافر به فرودگاه امام خمینی می باشد.اگر شما میخواهید به  فرودگاه امام خمینی بروید می توانید از هر کجای تهران و هر  شهرهای مثل دماوند ، رباط کریم ، رودهن ، لواسان ،  بومهن ،  کرج و یا حتی شهرهای دورتر مثل قم ، ساوه ، کاشان و یا اصفهان آدرس خود را به ما میدهید تا رانندگان ما به همراه ماشین مورد نظر شما در ساعت و تاریخ تایین شده توسط شما برای بردن شما به فرودگاه امام  حاضر باشد.در زمان رزرو شما  باید ماشین مورد نظر خود نظیر شاسی بلند یا  ون و سواری بودن خودرو به همراه تعداد مسافر جهت رفتن به فرودگاه امام خمینی تعداد چمدانهای مسافرین  آدرس دقیق مسافر را به ما اعلام کنید تاهمکاران ما بهترین گزینه را به شما معرفی کنند تا  شما با خیال راحت سفر خوبی داشته باشید.مسافران  گرامی شما میتوانید ماشین فرودگاه  را از هر جای تهران مثل  منزل خود، هتل یا محل کار درخواست نماییدشرایط اجاره خودرو برای ترانسفر فرودگاه خیلی ساده است. شما میتوانید  بدون مدرک ماشین را کرایه کنید.حتی  با یک تماس با شماره نوشته شده در سایت  شما می توانید به راحتی ماشین مورود نظر خود را برای ترانسفر به  فرودگاه امام خمینی رزرو کنید.شما میتوانید برای رزروکردن ماشین برای تراسنفر فرودگاه امام نوع خودرو انتخاب شده ، تعداد نفرات که عازم فرودگاه هستند ، تعداد چمدان های مسافرین  و تاریخ و ساعت پرواز و نام مسافرین و تلفن شخص هماهنگ کننده  را به ما اعلام کنید.

خودروهای تشریفاتی برای ترانسفر

خودروهای تشریفاتی آراد سیر  شامل خودروهای لوکس  ما هستند که همراه راننده ای مجرب و انگلیسی زبان  و کاملا مسلط به موارد  تشریفاتی هستند که  برای حمل و نقل  مسافرین  خدمت رسانی میکنند.شرکت اجاره خودرو آراد سیر با برخوداری از ماشینهای  روز ایران  و تشریفاتی  با توجه به انتخاب مشتریان محترم  ماشینهای خود را با راننده و بدون راننده به صورت اجاره ای هم روزانه هم هفتگی و هم ماهانه در فرودگاه امام خمینی  در اختیارمسافریان محترم قرار می دهد.خدمات آراد سیر در فرودگاه امام خمینیارائه کردن  خودروهای  سواری لوکس و شاسی بلند لوکس  و تشریفاتی به همراه  رانندگان انگلیسی زبان و برای مهمانان  ویژه مثل  سفارتخانه ها و شرکتهای دولتی  داخلی و خارجی در سراسر کشوریکی دیگر از خدمات شرکت اجاره خودرو آراد سیر تشریفات  مربوط به جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی است(Cip)ماشینهای  تشریفاتی موجود در این مجموعه  همه آنها ماشینهای وارداتی و مدل بالا هستند مثل : سوناتا ، تویوتا کمری، ، هیوندای سانتافه و لندکروز یا مشابه هستند

ترانسفر فرودگاه امام خمینی

ترانسفر فرودگاه امام خمینی  جا به جا کردن مشتریان محترم  از خانه خود یا محل کار ویا هتل به فرودگاه امام خمینی  و یا از فرودگاه امام خمینی  به تهران یا شهرهای دیگرمی باشد. شرکت آراد سیر با داشتن  خودروهای  تشریفاتی ، خدمات رسانی  خود را در این زمینه  گسترش داده و علاوه بر اجاره ماشین ، تشریفات ترانسفر فرودگاهی را برای مسافرین محترم انجام میدهد . ترانسفر فرودگاه با خودروهای لوکس و با راننده انگلیسی زبان و با تجربه انجام می شود.هزینه ترانسفر فرودگاه در صفحه  اجاره خودرو با راننده موجود می باشد که می توانید مشاهده کنید و با توجه به بودجه مورد نظر خود ماشین  خود  جهت ترانسفر فرودگاه امام را انتخاب کنید.ترانسفر فرودگاه شامل خودروهای  تشریفاتی میباشد  که همراه با رانندگان حرفه ای و انگلیسی زبان  برای جابه‌جا کردن  مشتریان از تهران یا شهرهای دیگر  به فرودگاه امام خمینی و یا از فرودگاه امام خمینی به محل مشتری  می‌باشد. رانندگان شرکت آراد سیر افرادی حرفه ای و مسلط به زبان‌ ، انگلیسی، آلمانی  و ترکی  هستند که آشنا به تمام موارد  تشریفاتی هستند.هزینه ترانسفر فرودگاه امام  با توجه به نوع خودرو فرق خواهد کرد که شما میتوانید در قسمت اجاره خودرو با راننده قیمتها را مشاهده کنید.آراد سیر برای ترانسفر فرودگاه امام  دارای ماشینهای  فرودگاهی نیز هست. یعنی شما می توانید برای ترانسفرفروداه علاوه بر  استفاده از خودروهای شرکت  از تاکسی فرودگاه هم استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر از ترانسفر فرودگاه امام با تاکسی شما میتوانید با شرکت تماس بگیرید.شما در آراد سیر به راحتی می توانید به صورت آنلاین ماشین خودر را رزرو کنید خدمات ترانسفر فرودگاه امام ماشین  را با خودروهای مجهز و با رانندگانی حرفه ای در خدمت مسافرین محترم قرار می دهد. اگر قصد اجاره خودرو از فرودگاه را دارید شما  می توانید با تماس با آراد سیرخودروی مورد نظر خود را رزرو کنید یا با مراجعه به سایت به صورت  آنلاین خودرو مورد نظر خود را رزرو کنید.احتمالا شما کسی هستی که برای بیزینس زیاد سفر کرده و در خیلی مواقع به فرودگاه امام خمینی می روید و پس از بازگشت برای رفتن به خانه دنبال اجاره ماشین  بوده اید. احتمالا چندین بار با این موضوع مواجه شده اید که ماشین و یا خودروهای های داخل  فرودگاه با مبلغ های بسیار بالا شما را به مکان مورد نظر می رسانند. شرکت ما این ضمانت را به شما میدهد که با کمترین هزینه و بهترین خدمات شما را یاری کند.قیمت ماشین های ترانسفر  فرودگاه امام آراد سیر نسبت به سایر شرکتهای اجاره خودرو ارزان تر  میباشد و شرایط  جابه جایی بهتر بوده و به دلیل شرایط بسیار خوب خودروهای شرکت شما  از امنیت خاطر بیشتری نیز برخوردار هستید.

نرخ اجاره خودروبرای ترانسفر فرودگاه امام چقدر است؟

هزینه اجاره ترانسفر فرودگاه امام با توجه نوع خودرو و محل مورد نظر شما تا فرودگاه امام متفاوت میباشد . هزینه اجاره خودرو فرودگاه امام بر حسب  فاصله شما و کیلومتر طی شده  محاسبه می گردد که هر چه از تهران دور تر شوید قیمت اجاره خودرو برای مسافرین محترم بیشتر میشود.

هزینه ترانسفر فرودگاه امام به شهرستانها

هزینه اجاره خودرو  از فرودگاه امام  خمینی به شهرهای دیگر با توجه به  فاصله فرودگاه تا شهر مورد نظر مسافر نتفاوت میباشد و کیلومتر شهر مقصد تایین کننده مبلغ نهایی میباشد که برای دریافت نرخ اجاره  خودو از فرودگاه امام خمینی به شهرهای دیگر شما  می توانید با شرکت تماس گرفته و هزینه نهایی را اطلاع یابید.نحوه رزرو ترانسفر فرودگاه امام خمینینحوه رزرو کردن برای ترانسفر فرودگاه امام برای تمام مکانهای  تهران و شهرهای دیگرامکان پذیر میباشد. یعنی  شما باید برای رزرو خودرو برای ترانسفر فرودگاه امام باید از سایت با ازطریق شماره های تماس آراد سیر اقدام به رزرو نمایید.  مشتریان محترم باید با تماس با شماره های موجود در سایت  برای گرفتن خدمات بهتر ترانسفر فرودگاه امام  از هرجای ایران که هستید میتوانید خودرو مورد نظر خود را اجاره کنید.برایاینکه بتوانید از خدمات ترانسفر فرودگاه بهرهمند شوید  نیاز به اطلاعات  مسافر و اطلاعات پرواز می باشد که در زمان اجاره  خودرو باید آن را برای شرکت آراد سیر بفرستید.در ابتدا باید مبدا خود را مشخص کنید ، یعنی  اینکه شما قصد سفر به فرودگاه امام  را دارید یا قصد برگشت از فرودگاه امام را دارید.بعد از آن باید اسم و فامیل مسافر، نوع ماشین، شماره تماس مسافر ، تاریخ پرواز و ساعت پرواز، تعداد نفرات،مکان مبدا خود را اطلاع  دهید و اگر توضیح دیگری هم دارید باید به ما بدهید تا شرکت ما بهترین شرایط و بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد بدهد.در مرحله بعدی شما در تاریخ و ساعت تعیین شده توسط خودتان منتظر بمانند تا راننده شرکت آراد سیر با شما تماس بگیرد .به همین راحتی و آسانی می توانید با خیال  آسوده  منتظر آمادن راننده به همراه خودرو انتخاب شده توسط مشتری  باشید.

اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

اجاره ون  در فرودگاه امام با شرایط آسان  و قیمت عالی در شرکت آراد سیر با مجموعه ای از به روز ترین خودرو ها و  ون های موجود در داخل کشور آماده خدمات است.آراد سیر  با در اختیار داشتن خودرو های لوکس اعم از شاسی بلند و سواری و  ون های تویوتا و هیوندای  مفتخر است که به  مسافران  عزیز خدمات بدهد.  انواع  ون های آراد سیر شامل ون های پایین است که در صفحه اجاره  ون می توانید آنها را مشاهده کنید و از قیمت اجاره آنها اطلاع کسب کنید.

ون های موجود برای ترانسفر فرودگاه امام

مینی بوس و اتوبوس

ون تویوتا هایس

H350  ون هیوندای

تمامی ون های موجود برای ترانسفر فرودگاه در بهترین حالت  فنی هستند و هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ فنی در بهترین شرایط هستند و این ون ها  دارای صندلی های بسیار  راحت و سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم موسیقی بسیار مناسب می باشند.

ویژگی های ون فرودگاهی آراد سیر

بیمه شدن همه مسافرها

ون ها دارای  کولر قوی و با کیفیت بسیار بالا

رانندگانی بسیار حرفه ای و کار بلد و تسلط کامل به زبان انگلیسی و امور تشریفات

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *