درباره ی اجاره خودرو چه می دانید؟

درباره ی اجاره خودرو چه می دانید؟


اجاره خودرو در تهران چگونه است و این فعالیت به چه صورتی برای مشتری انجام می شود؟ در این مقاله ما به این سوالات معمول مشتریان و مردم پاسخ می دهیم تا بتوانیم کمکی برای انتخاب خودروی اجاره‌ای باشیم،لطفاً ما را در ادامه همراهی بفرمایید: اجاره خودرو در تهران به منظور انجام کار به مدت مشخصی از چند ساعت یا طی چند روز یا حتی ماهانه و سالانه درخواست می شود. امروزه صنعت اجاره ماشین در ایران روند رو به رشدی داشته است تا جایی که شرکت‌های گوناگونی در این عرصه فعالیت می کنند؛شرکتهای موجود با دارا بودن خودروهای لوکس و لاکچری؛خودروهای ایرانی با قیمت اجاره‌ای مناسب به مشتریان خود خدمات می دهند. مردم می‌توانند با توجه به بودجه ی خود و انجام کاری که می‌خواهند‌با خودروی اجاره انجام دهند انتخاب نمایند.

چگونه خودروی مورد نظرتان را انتخاب نمایید؟

در سایت اجاره خودرو آراد سیر شما می توانید از قیمت‌های اجاره ماشین و هرگونه سوالی که دارید اطلاعاتی کسب کنید، همچنین می توانید بیوگرافی و مشخصات فنی هر خودرویی را که دوست دارید بدانید در آنجا بخوانید.

برای اجاره خودرو در تهران چه نوع قراردادی عقد می شود و چه مدارکی باید تحویل داده شود؟


شرکت اجاره خودرو آراد سیربا سابقه ی بیش از ۱۰ سال توانسته در ارائه ی خدمات اجاره خودرو رضایت مشتریان خود را جلب کند. شما پس از انتخاب خودروی اجاره‌ای و تماس با شرکت می توانید به دفتر مرکزی تشریف آورده و پس از پرداخت هزینه ی اعلام شده قرارداد رسمی که از طرف مشاورین به شما داده می شود را مطالعه کرده و آن را امضا می نمایید؛ سپس پرینت این قرارداد را می‌توانید نزد خود داشته باشید تا از بابت هر گونه مسئله ای خیالتان راحت باشد.

چه مدارکی برای اجاره خودرو در تهران لازم است؟


شرایط شرکت ها و مدارکی که از مشتریان می خواهند با هم متفاوت است؛در اینجا لازم به ذکر است که گفته شود شرکت اجاره خودرو آراد سیربرای مشتریان همیشگی خود نیازبه ارائه ی مدارک خاصی ندارند اگر خودرو با راننده نیاز داشته باشند فقط کافیست مبلغی به عنوان ودیعه و پیش پرداخت به شرکت تحویل داده شود خودرو با راننده را تحویل بگیرنداما برای مشتریان جدیدی که با شرکت آراد سیر آشنا شده اند برای اجاره خودرو در تهران نیاز به گواهینامه، کپی کارت ملی و سندی که احراز محل شغل شما یا محل سکونت شما باشد را نیاز است؛ همچنین مبلغ به عنوان ودیعه پس از پایان قرارداد به شما برگردانده می شود.

هزینه اجاره خودرو چگونه میباشد ومشتری چگونه باید آن را پرداخت کند؟


شرکت اجاره خودرو آراد سیر هر خودرویی را که شما مد نظرتان باشد به صورت هفتگی و بیشتر اجاره میدهد اما هزینه آن را روزانه حساب می کند همچنین خودرو بدون راننده کمتر از سه روز نمی توانید اجاره نمایید و حتی برای اجاره خودرو بدون راننده باید مبلغی را به عنوان دپوزیت به شرکت آراد سیر پرداخت نمایید این مبلغ حدوداً نصف قیمت خودرویی که اجاره میکنید محاسبه می شود.

محدودیت حرکت خودروهای اجاره‌ای چگونه میباشد؟


شرکت اجاره خودرو آراد سیر برای مشتریان عزیز خود روزانه ۲۰۰ کیلومتر.محدودیت تردد اعلام کرده است در صورت درخواست کیلومتر اضافه می توانید مبلغ آن را هنگام تحویل خودرو پرداخت نمایید. مسئولیت کارواش بر عهده چه کسی می باشد؟ این نکته را در ذهن خود بسپارید که همیشه خودروهای اجاره‌ای شرکت آراد سیر کاملاً تمیز و سالم و همچنین کارواش رفته هستنددر هنگام تحویل به شما با سوختی کامل ارائه می‌شود که می‌توانیدآن را مشاهده نمایید. تا از این بابت هیچ نگرانی و دغدغه نداشته باشید.

ارائه ی تجهیزات جانبی خودرو به مشتریان چگونه است؟


منظور از تجهیزات جانبی خودرو صندلی کودک؛زنجیر چرخ؛مجوز طرح ترافیک و….می باشد که‌شرکت اجاره خودرو آراد سیربا در نظر گرفتن تمامی احتمالاتی که برای هر خودرو و سرنشینی ممکن است بیفتدبه صورت رایگان به مشتریان خود ارائه می دهند؛هنگامی که شما قصد سفر کردن با خودروی اجاره ای را داشتیددر صورت لزوم به تجهیزات جانبی خودرو می توانید با مشاورین آراد سیرمواردی شامل چادر مسافرتی ،صندلی کودک ،جعبه ابزار خودرو یا چرخ زاپاس خودرو را رایگان از شرکت درخواست نمایید. برای سفر رفتن هر گونه وسیله ای که نیاز داشتید می توانید با مشاورین درمیان بگذارید تا بتوانید از سفر خود در کنار خانواده و دوستانتان بهره ی کافی و لازم را ببرید.

وضعیت بیمه های خودروهای اجاره‌ای چگونه است؟


با توجه به قانون ایران و شرکتهای مختلف درباره اجاره خودرو در تهران و تنوع شرکت های اجاره دهنده اما موضوع بیمه خودروها در همه شرکت ها یکسان و یکنواخت است،چرا که این قوانین این گونه انجام می شود که تمامی خودروهای شرکت های اجاره ای باید به صورت کامل بیمه تمام باشند در ضمن تمامی خودروهای موجود در شرکت آراد سیر بیمه ی کامل شامل بیمه بدنه بیمه شخص ثالث و بیمه کارت طلایی و بیمه سرنشین خودرو می باشندتا در صورت اتفاق افتادن هرگونه حادثه و یا مشکلی بتوانند مشتریان از خدمات بیمه استفاده نمایند. شرکت اجاره خودرو آراد سیر با شما عزیزان تمامی همکاری خود را می نماید تا بتوانید با اجاره خودرو لذتی تکرار نشدنی و بی نظیر را برای خود و خانواده شما ارزومندیم.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *