ش

نکات مهم و ضروری در جاده های برفی با خودروهای اجاره‌ای:

اگر در فصل زمستان قصدسفر رفتن با خودروی اجاره ای را کرده‌ایدبهتر است به نکاتی که شرکت اجاره خودرو آراد سیر به شما عزیزان ارائه می دهد دقت بفرمایید: بهترین پیشنهاد برای رانندگی آسوده و با خیال راحت این است که در جاده های برفی و مه آلود از سبقت گرفتن و ترمز گرفتن های ناگهانی؛همچنین چرخش های ناگهانی فرمان خودرو و در کل از رانندگی هیجانی و پرتنش خودداری بفرمایید.

هنگام رسیدن به پیچ در جاده های برفی چگونه عمل کنید؟

این سوال برخی از مشتریان از شرکت در هنگام اجاره خودرو و در زمان فصل سرد سال که جاده ها مملو از برف باشد را می پرسنددر جواب باید گفت در چنین شرایطی اول سرعت مطمئنه را حفظ نمایید و بعد پا را از روی ترمز برداشته و همچنان فرمان را آهسته بچرخانید؛ اگر این روش را درچنین جاده هایی رعایت کنید هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد.

هنگام لیز خوردن خودرو در جاده های برفی چه اقدامی انجام شود؟

بهتر است در اینگونه مواقع ودر جاده های لغزنده کمی پای خود را از روی گاز برداشته و فرمان را به سمتی که می خواهید بچرخانید؛اگر احساس کردید خودرو در حال لیز خوردن است و شما کنترلی بر روی آن نداریدکلا پای خود را از روی پدال گاز برداشته و به‌آرامی پدال ترمز را بفشارید.

تایرهای خودروهای اجاره‌ای:

در زمستان و با درخواست مشتریان گرامی برای اجاره ماشین تمامی خودرو ها از تایرهای زمستانه که ایمنی بالا و چسبندگی زیادی دارند برخوردار هستند؛همچنین می توانید از زنجیر چرخ های شرکت هم بهره مند شوید.

چگونه در جاده های برفی فاصله ی مناسب با خودروی مقابل را حفظ کنیم؟

اگر در هوای معمولی و مناسب بخواهید در جاده حرکت کنید به ازای هر ۱۵ کیلومتر بر ساعت باید با ماشین روبرو  حدوداً بیشتر از طول یک خودرو یعنی حدود ۶ متر باید فاصله رعایت شود؛ اما در شرایط نامساعد جوی و زمستان این آمار فرق می کندمثلاً در هوای بارانی یا بر روی شن و ماسه اگر خودرو درحال حرکت است به ازای هر ۱۵ کیلومتر بر ساعت بهتر است به اندازه دو طول اتومبیل با خودروی روبرو فاصله داشته باشید در واقع این رقم دو برابر می شود.

چند مورد از وسایلی که بهتر است در زمستان با خودروی اجاره‌ای همراه داشته باشید:

در این مقاله ما سعی میکنیم به مواردی که بهتر است در هنگام سفر در فصل زمستان به همراه شما باشد اشاره کنیم؛ اگر این وسایل شخصاً در دسترس تان بود که بهتر اگر عدم دسترسی داشتید بهتر است با مشاورین شرکت هماهنگ شوید و به صورت رایگان درخواست نمایید.ازجمله این موارد:

برف روب ؛جعبه کمک های اولیه؛دستکش؛کیسه های مخصوص شن؛یخ شکن؛زنجیر چرخ؛چراغ‌قوه ؛و تایر زاپاس درصورت نداشتن این موارد نگران نباشید می توانید از شرکت اجاره خودرو آراد سیر تقاضا بفرمایید

در فصل زمستان و در صورت مسافرت همراه داشتن شارژرتلفن همراه ضروری است:

به دلیل اینکه شرایط آب و هوایی در جاده ها ممکن است هر لحظه دچار تغییر شود تا شما عزیزان در جاده ها گرفتار نشوید بهتر است حتما با خودتان شارژر گوشی موبایل یا پاوربانک به همراه داشته باشید و در صورت بروز مشکل بتوانید با نیروهای امداد و یا شرکت اجاره خودرو با راننده تماس حاصل نمایید.

به هیچ عنوان در جاده های لغزنده از کروز کنترل استفاده نکنید:

اگر در فصل سرما و یخبندان در جاده خودرو را در حالت کروز کنترل قرار دهیداین کار باعث سر خوردن ماشین میشود وبسیار خطرناک می باشد که حالت خوشایندی هم ندارد.

یخ های سیاه در جاده نشانه چیست؟

در جاده های برفی و یخ زده معمولاً پل‌هایی که روگذر و زیرگذر هستند زودتر از دیگر جاده های یخ می زنند به همین خاطر بسیاری از تصادفات رانندگی در زمستان به دلیل همین مشکل یعنی سر خوردن خودروها روی یخ های سیاه اتفاق می‌افتد،که بهتر است رانندگان عزیز خونسردی خود را حفظ کنند و از سرعت خود بکاهند تا از این مسیر های ناهموار بدون هیچ مشکلی عبور کنند.

نکات مهم و ضروری برای رانندگی در فصل زمستان با خودروهای اجاره‌ای:

اگر در فصل زمستان قصد سفر و اجاره خودرو بدون راننده را داشتید همچنان که خودروی مورد نظرتان را انتخاب نمودید؛بهتر است قبل از تحویل خودرو به چهار موردی که در این مقاله ذکر می کنیم حتماً توجه نمایید. این چهار مورد شامل سیستم تهویه ؛چراغها ؛بخاری ؛برف پاک کن هستند.در جاده ها هنگامی که هوا برفی بود بهتر است  شیشه ی خودرو را تا حد امکان پایین آورده تا از بخار جلوی شیشه جلوگیری شود؛ همچنین می توانید از زنجیر چرخ و لاستیک های یخ شکن که در شرکت موجود هستند استفاده نمایید. هرموقع احساس کردید نسبت به اطراف دید کافی ندارید از چراغ های خودرو حتماً استفاده کنید.

نتیجه گیری:

اگر به هر دلیلی خواستار خودرو اجاره ای بدون راننده بودیدمی توانید با کمال راحتی و اطمینان درتمام فصول سال به ویژه زمستان که رانندگی در این شرایط کمی سخت است به سفر خود پرداخته و این موضوع هیچ فرقی نمی کند که چقدر تجربه و تبحر در رانندگی داشته باشید؛شرکت اجاره خودرو آراد سیر این اطمینان را به مشتریان گرامی می دهد تابا اطمینان خاطر زیاد از خودروهای لوکس و لاکچری موجود استفاده و بهره ی لازم را ببرند تا با رعایت نکات رانندگی سفری دلچسب را به همراه خانواده و دوستان داشته باشند.شما می توانید خودروی مورد نظرتان را در سایت انتخاب نموده و با مشاورین شرکت تماس حاصل بفرمایید.

مشاورین شرکت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *