اجاره خودرو در تابستان2

چه زمانی خودرو اجاره کنیم؟

بهترین فصل های سال که برای سفر کردن مناسب است فصل تابستان و ایام تعطیلا ت عید است چون هم هوا خوب و خنک است هم خبری از سوز و سرما نیست و برای علاقه مندان به گردش و تفریح پیشنهاد می شود این فصل ها را برای گردش کردن انتخاب نمایند.اگر قصد اجاره کردن خودرو را دارید به نکاتی که شرایط انتخاب خودرو وحتی انتخاب شهر برای سفر کردن را دارند توجه بفرمایید.در این مقاله به این موارد می پردازیم تا شما را برای انتخابی راحت و سفری لذت بخش یاری کرده باشیم لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

فصل تابستان مانند هر فصل دیگری از سال ویژگی‌های خاص خودش را دارد؛ در بعضی از شهرها هوا در این فصل به شدت گرم است؛ اما در شهرهای دیگر کمی خنک‌تر می‎باشد؛ بنابراین اگر می‌خواهید خودرو تهیه کنید یا از خدمات کرایه اتومبیل در این فصل بهره بگیرید بهتر است نکاتی را در این باره در نظر بگیرید. در این مقاله نکات قابل توجه‌ ای درباره شرایط اجاره خودرو در تابستان و نحوه پرداخت هزینه و موارد این چنینی ارائه می‌دهد با ما همراه باشید.

برای اجاره خودرو به شهرهای گرمسیری ایران توجه داشته باشید اگر در فصل تابستان قصد سفر کرده اید به دلیل گرمای زیاد خودرویی را انتخاب بفرمایید که از لحاظ سیستم گرمایشی قوی وهمچنین موتور پر قدرتی داشته باشد که از کولر آن به راحتی بتوانید استفاده نمایید خودروهایی مانند انواع مرسدس بنزها بی ام و و خودروی جنسیس برای سفر به شما پیشنهاد می شوندبهتر است قبل از سفر رفتن اول شهر مقصد را انتخاب نماییم سپس خودرو اجاره نماییم مثلا برای شهرهای کویری خودروهای آفرود و شاسی بلند پیشنهاد میشوند که هم ظرفیت بیشتری را پاسخگو است هم از لحاظ جاده و ناهمواری هاو.. بسیار با کیفیت عمل می کنند.

خدمات اجاره خودرو عبارتند از:

تمامی خودروهای شرکت اجاره خودرو بدون راننده بیمه هستند تا مشتریان بخاطر مشکلات فنی که ممکن است برای هر خودرویی اتفاق بیفتد مثل تصادف یا خراب شدن قطعه هایی از خودرو خیالشان آسوده باشد که بیمه تمامی این خسارتها را جبران می نماید بنابراین خودرویی را که انتخاب می کنید برای اجاره کردن دیگر نیازی نیست که برای بیمه وخدمات آن نگران باشید چون تمامی مسئولیت های بیمه ای با شرکت اجاره دهنده می باشد. قبل ازاینکه خودرو را اجاره کنید بهتر است کمی درمورد آن تحقیق و بررسی کنید تا هم از لحاظ بودجه ی موردنظرتان آن را انتخاب نمایید هم از لحاظ تجربه ی اجاره کردن خودروی مناسب و با کیفیت

گزینه های مهم اجاره خودرو در فصل تابستان:

هرچند برای خدمات اجاره خودرو گزینه ی اول شما خودروی تشریفاتی و لوکس باشد اما بسته به هدف شما وکاری که می خواهید با خودروی اجاره ای انجام دهید مهم است اگر برای سفر رفتن به شهرهای ایران خودرو اجاره میکنید می توانید از خودروهای معمولی تر هم استفاده نمایید چون به همان اندازه با کیفیت و پرقدرت هستند و جای هیچ نگرانی ندارید مثلا برای سفرهای تابستانه شرکت های اجاره ماشین بدون راننده انواع پژو ها را هم اجاره میدهند 206-405-پرشیا و دیگر خودروهایی که شاید کلاس خودروی تشریفاتی را نداشته باشند اما همانطور که ذکر شد همه چیز بستگی به هدف و انتخاب شما دارد. درواقع باید گفت شرکتهای اجاره خودرو فقط برای رنت خودروهای تشریفاتی نیست بلکه امروزه این شرکتها پاسخگوی همه ی نیازهای مشتریان خود می باشند.پس با هر توان مالی که قصد اجاره خودرو داشتید می توانید از آن استفاده ی لازم راببرید.

اجاره کردن خودروهایی نظیر اتوبوس و ون بهترین انتخاب برای فصل تابستان:

اگر شما تمایل دارید در فصل گرما مپل تابستان به مسافرت بروید ، توصیه شرکت ما به شما این است که از ون یا اتوبوس استفاده کنید مخصوصا اگر تعداد نفرات شما بالا است بهترین گزینه این ماشینها میباشد .اکثرا افرادی که با تعداد بالا قصد سفر رفتن را دارند مشکلات زیادی دارند مثل کمبودن  به همین دلیل خودروهای ون یا مینی بوس پیشنهاد بسیار خوب و عاقلانه ای است که ما میتوانیم به شما بدهیم. تعداد زیادی از شرکتهای همکار بخش زیادی از خودروهای خود را اختصاص میدهند و تهیه ون و مینی بوس ولی باید در نظر داشته باشید که قبل از اینکه این ماشینها را اجاره کنید این است که شرکتهای اجاره ماشین معمولا این خودروها را با راننده اجاره میدهند دلیل آن هم کاملا مشخص است چون که رانندگی با خودروهای سنگین بسیار سخت میباشد  رانندگی با ون و مینی بوس سخت است و راننده باید دارای مهارت زیادی باشد و پشت فرمان این ماشینها از قبل نشسته باشد و حتما باید گواهینامه رانندگی با ماشینهای سنگین را داشته باشد این را باید در نظر بگیرید رانندگی با ماشینهای سنگین کاملا متفاوت میباشد با رانندگی توسط ماشینهای سواری. به همین دلیل است که هنگام اجاره ون یا مینی بوس پیشنهاد میشود که این خودرو ها را با راننده اجاره کنند تا هم مسافرین در امنیت کامل و آسایش به سفر بپردازند و هم اینکه نحوه اجاره کردن این ماشینها راحت تر میشود.

آیا هزینه اجاره ماشین در تابستان متفاوت است؟

خیلی از مشتریان نگران این موضوع هستند که در تابستان قیمت اجاره خودرو  بالا تر برود این در حالی است که قیمتها در همه فصول سال یکسان میباشد و در تابستان قیمتها بالا تر نمیرود ولی در نظر بگیرید به علت افزایش قیمت خودرو ها در هر فصل ممکن است با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو قیمت اجاره خودرو هم بالا برود ولی اگر قیمت خرید و فروش خودرو ثابت باشد قیمت اجاره ماشن هم در همه فصول سال ثابت است.

مشتریان محترم شما میتوانید با بررسی قیمتها و مقایسه کردن قیمت اجاره خودرو بهترین انتخاب را در هنگام اجاره ماشین داشته باشید.

بیمه خودرو در تابستان به چه صورت است؟

نحوه بیمه خودروها در همه فصلها  یکسان میباشد و در فصول مختلف با هم متفاوت نیست؛ با همه این شرایط بعضی از مشتریان بر این باورند که به علت شرایط جوی و آب و هوا قیمت بیمه ماشین در فصل تابستان و زمستان با هم متفاوت میباشد. ولی هیچ جای نگرانی نیست شما میتوانید با قیمت یکسان ماشینی که اجاره کردید را بیمه کامل بکنید تا اگر احیانا دچار مشکل یا تصادف شدید هیچ مشکلی برای شما به وجود نیاید شما با بیمه کردن هر خودرویی مانند بنز بی ام و هیوندای یا ماشین ایرانی با حداکثر قیمت سطح بیمه با خیال راحت هر ماشینی که خواستید اجاره چون که شرکت آراد سیر پشتیباین کامل از شما را میکندزمان اجاره خودرو بهترین نوع بیمه، بیمه کارت طلایی و بیمه سرنشینان خودرو می‌باشد و بیمه بدنه و شخص ثالث.همان طور که میدانید  بیمه شخص ثالث جز  یکی از بهترین نوع های  بیمه برای خودرو میباشد زمان تصادف تمامی افراد که در ماشین حضور دارند بیمه کامل میباشند و اگر تصادفی اتفاق بیفتند بیمه گر تمامی خسارت و دیبه افراد حاضر در خودرو را به طور کامل پرداخت

بیمه بدنه

بیمه بدنه جز بهترین نوع بیمه ها است که در بسیار مهم میباشد و هر ماشینی که اجاره میکنید حتما باید دارای بیمه بدنه باشد همان طور که میدانید بیمه بدنه تمامی خسارات ماشین را تمام و کمال بعد از کم کردن فرانشیز پرداخت میکند .  

شرکت آراد سیر با بهره گیری از کادر مجرب خود تمامی خودرو ها را فول بیمه کرده و شما مشترین عزیز در زمان اجاره ماشین میتوانید با خیال راحت هر خودرویی که خواستید را اجاره کنید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *