اجاره خودرو برای خارجی ها3

چگونگی اجاره خودرو برای اتباع خارجی که به ایران سفر میکنند:

هنگامی که افراد خارجی به ایران سفر می کنند ترجیح می دهند از وسایل نقلیه راحت استفاده کنند تا بدون دغدغه به گردش و یا امور روزانه ای که به منظور آن به ایران سفر کرده اند برسند امروزه شرکت های اجاره خودرو بسیاری در جهان و در ایران آماده ی خدمات رسانی به این دست افراد هستند تا باخیالی راحت از شهری به شهر دیگر یا حتی به فرودگاه و بالعکس به محل استراحت خود بروند و از این خدمات بهره ی کافی  ولازم را ببرند.

خدمتی دیگر که شرکتهای اجاره خودرو می توانند به خوبی پاسخگوی مشتریان باشند خدمات سرویس رفت و برگشت برای دانش آموزان مدارس هستند که با هماهنگی مدیران مدرسه ها خودرو ی مورد نظر را برحسب تعداد جمعیت رزرو نموده تا خودرو با رانندگانی مجرب وکار آزموده در اختیار خانواده ها قرار بگیرند شاید به نظر کمی عجیب برسد که آیا شرکتهای اجاره خودرو بدون راننده برای مدارس هم مگر سرویس ایاب و ذهاب دارند در اینجا باید پاسخ داد که نه تنها برای مدارس خدمات رسانی میکنند بلکه برای مراسمهای دیگر مانند ایاب و ذهاب  به بهشت زهرا برای مراسم تدفین و گرامیداشت و… خودروهای ون ,مینی بوس های بسیار تمیز و درجه یک در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت  در کل می توان گفت اجاره خودروبرای اتباع خارجی بهترین گزینه می باشد چرا که برای رفت وآمد در هر شهری را میسر میکند و می توانند بدون هیچ مشکلی به هرجا دوست دارند سفر کنند.

اجاره خودرو برای خارجی ها2
اجاره خودرو برای خارجی ها2

چه نوع خودرویی برای افراد خارجی به صرفه تر می باشد تا آن را اجاره نمایند.

برای اجاره کردن خودروهای لوکس افراد خارجی هم می توانند از آن ها بهره ببرند تا از شهری به شهر دیگر به راحتی سفر کنند این گونه است که  افراد خارجی به ایران زیبا و خدماتی که به آنها ارائه می شوند مانند اجاره خودرو به صورت ملموس تر پی می برند وبا لذتی هرچه تمام تر از ایران به کشور خود می روند.افراد خارجی هم وقتی به ایران می آیند برای اجاره خودرو دوست دارند خودرویی را اجاره کنند که با بودجه ی آنها هم خوانی داشته باشد کافیست اول هدف خود را مشخص نمایند سپس با شرکت اجاره خودرو تماس حاصل کنند تا با مشورت و همکاری مشاورین در این امر بتوانند خدمات بسیار با کیفیتی را بگیرند و هم به  انجام کارهای شخصی خود بپردازند.

مدارک لازم برای اجاره خودرو به افراد خارجی:

شرکت های اجاره ماشین بدون راننده برای گرفتن مدارک هرکدام شرایط خاصی دارند اول اینکه شخصی که می خواهد خودرو اجاره کند به سایت آن شرکت توجه کند بعد از تماس با آن شرکت از مشاورین مربوطه شرایط لازم را جویا شوند تا بتوانند خودرویی که مد نظرشان است را به راحتی اجاره نمایند.

عمده ترین مدارک اجاره خودرو برای این افراد عبارتند از

        داشتن حداکثر سن 18 سال

        داشتن گواهینامه معتبر با حداقل اعتبار زمانی به مدت شش ماه

ارائه مدرکی که شرکت از شما می خواهد تا از لحاظ احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده اطمینان حاصل پیدا نماید.

ارائه کارت شناسایی معتبر –کارت ملی شخص یا پاسپورت

اجاره خودروحتی بدون نیاز به پرداخت چک برای اتباع خارجی:

 در گذشته چون شرکت های اجاره خودرو زیاد نبودنداز افراد خارجی به عنوان ضمانت چک دریافت می شده اما امروزه با گسترده تر شدن شرکتهای اجاره خودرو دیگر نیازی به پرداخت چک برای اجاره خودرو نمی باشد . شاید سوال پیش بیاید که اگر چک برای اجاره خودرو اجباری نیست پس چه چیز به عنوان ضمانت باید پرداخت کرد که خودرو را اجاره نماییم پاسخ آسان است,اتباع خارجی برای اجاره خودرو فقط کافیست به شرکت کپی از پاسپورت خود ارائه دهند

اجاره ی ون یا اتوبوس یا مینی بوس برای افراد خارجی

خیلی از مردم فکر میکنند که افرادی که از خارج از کشور میایند  مواقعی که میخواهند از خدمات اجاره خودرو استفاده کنند ترجیح میدهند که خودرو های شاسی بلند یا شواری یا ارزان اجاره کنند  ولی این افراد ترجیح میدهند از مینی بوس یا ون استفاده بکنند چون که افراد خارجی علاقه زیادی به اجاره این خودروها دارند زمانی که خارجی ها و توریستها به کشوری سفر میکنند به احتمال زیاد تنها نیستند و تعدادشون زیاد هست به همین دلیل ترجیح میدهند که ون یا مینی بوس اجاره کنند  و با   اشنایان یا فامیلهای خود به راحتی به  گشت و گذار بپردازند به خاطر همین مسایل هست که خارجی ها یا توریستها ترجیح میدهند از خدمات ون یا مینی بوس استفاده کنند . خیلی مواقع افرادی که به کشور سفر میکنند برای کار سفر نمیکنند و به خاطر دیدن مناطق دیدنی کشور سفر میکنند ؛ به خاطر همین است که اجاره اتوبوس ون یا مینی بوس گزینه خوبی برای آنها است . شرکتهای اجاره ماشین بخش زیادی از ماشینهای خود را برای ماشینهای ون یا مینی اختصاص داده اند تا بتوانند نیازهای مشتریان خود را برطرف کند و ماشینی که میخواهند را اجاره دهد .

پس اگر شما هم قصد سفر به ککشور را دارید و قصد گشتن کشور را دارید حتما این ماشینها را زیر نظر داشته باشید.

نحوه پرداخت بیعانه نقدی و تحویل خودرو برای اتباع خارجی

نکته دیگری که باید برای افراد خارجی توضیح داد نحوه دریافت بیعانه نقدی یا دپوزیت میباشد حال توضیح مختصری درباره دپوزیت میدهیم.

دپوزیت یعنی بیعانه یا مبلغ نقدی که بابت اجاره خودرو دریافت میشود و در انتهای قرار داد و موقع پس دادن ماشین به اجاره گیرنده برگشت داده خواهد شدو

دپوزیت در زمان تحویل خودرو و زمانی که خودرو اجاره داده میشود گرفته میشود. دپوزیت پولی است که بابت خسارت احتمالی و ضمانت گرفته تا مشتری نسبت به خودرویی که اجاره کرده احساس وظیفه بکند. مبلغ بیعانه نقدی هر خودرو با خودروی دیگر متفاوت است دپوزیت هر خودرو نسبت به ارزش ریالی هر خودرو محاسبه میشود و از مشتری در ابتدای قرار گرفته میشود. مبلغ دپوزیت در انتهای قرار داد و در صورت تمدید نشدن اجاره خودرو به مشتری عودت داده خواهد شد.

اجاره خودرو برای خارجی ها 1
اجاره خودرو برای خارجی ها 1

نحوه اجاره خوودرو با راننده یا بدون راننده برای افراد خارج از کشور

خدمات دیگری که به افراد خارج از کشور داده میشود اجاره خودرو بدون راننده میباشد. زمان ورور افراد خارجی به کشور آنها با جاده ها نحوه رانندگی آدرسها آشنایی ندارند و بهترین گزینه اجاره خودرو با راننده میباشدبه خاطر همین موضوع است که ترجیح میدهند از رانندگانی که به این شرایط آشنایی دارند استفاده کنند. شرکتهای اجاره خودرو در ایم مواقع از پکیجهای کاملی استفاده میکنند که شرایط برای اجاره خودرو برای افراد خارجی راحت تر شود و از رانندگان مسلط به زبان انگلیسی و آشنا به فنون تشریفات استفاده میکنند تا شرایط همکاری برای خارجی ها آسان شود و بتوانند از مسافرت خود لذت ببرند.

اجاره ماشین با راننده برای افراد خارجی چندین حسن دارد اول اینکه راننده آشنایی کامل به مسیرها دارد و مشتریان عزیز میتوانند در کمال آرامش از مسیرها و جاده ها لذت کامل ببرند و بتوانند در زمان سفر به سایر کارهای خود به صورت آنلاین بپردازند و دیگر نگران کمبود زمان نباشند البته باید این را هم در نظر بگیریم که در بسیاری از مواقع مشتریان عزیز ترجیح میدهند که خود رانندگی کنند و خودرو را بدون راننده اجاره کنند  و هدایت خودرو در دست بگیرند در این مواقع شرکتهای اجاره خودرو خدماتی را برای این مسافران در نظر گرفته اند در این جور مواقع شرکتهای اجاره خودرو هر خودرویی که مشتری بخواهد بدون راننده اجاره به همین دلیل است که اجاره خودرو برای افراد خارجی بسیار آسان است و آنها میتوانند هر جوری که راحت هستند از خدمات اجاره خودرو استفاده کنند و از سفر خود لذت کافی را ببرند.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *