اجاره خودروی بی ام و x4 و بررسی های مربوط به این خودرو

اجاره خودروی بی ام و x4 و بررسی های مربوط به این خودرو

همانطور که می دانید اجاره خودروهای بی ام و مدل های دیگر آن طرفداران بسیاری در بین جوانان دارند. شرکت خودروسازی آلمانی که از ساده ۱۹۱۶ به تولید خودرو مشغول شد و پس از یک دهه توانست با تولیدات منحصر به فرد خود در بازارهای جهانی قدرت خودروسازی را در دست بگیرند. نام اصلی این خودرو بایر شه موتورن ورکه است که مخفف آن بی ام و در بین همگان نام آشنا شده است طراحی جذاب و زیبای این خودرو دلیل شده تا از جمله محبوب ترین خودروهای جهان قرار بگیرد علاوه بر طراحی زیبا و لوکس این خودرو ویژگی های بسیار زیادی دارند که در ادامه به آن می پردازیم تا جایی که کارخانه خودروسازی بی ام و روز به روز به مدل ها و محصولات خود اضافه می‌کنند مانند شاسی بلند کوپه و اسپرت که آنها هم به نوبه خود از ویژگی های خاصی برخوردار می باشند.
امروزه در صنعت اداره خودرو نمونه هایی از خودروهای بی ام و ودیگر محصولات آن به چشم می خورد یکی از این خودروهای بی ام و مدل x4 است.
از مزایای این خودرو نسبت به مدل های دیگر بی ام و اگر بخواهیم صحبت کنیم باید امکانات و آپشن های زیادی اشاره نماییم.

اجاره خودرو بی ام و x4چگونه است؟


خودرو بی ام و x۴ در سال ۲۰۱۰ توسط همین شرکت آلمانی بی ام و طراحی شد و به بازارهای جهانی عرضه گردید که با فروش خوبی هم روبرو گردید. در کل طراحی این خودرو ترکیبی از خودروهای اسپرت شاسی بلند و کوپه بی ام و می باشد. در نگاه اول شما از تماشای این خودرو حیرت زده می شوید خودرویی که هم شاسی بلند باشد و هم تمامی امکانات خودرو ی معمولی را داشته باشد بسیار نایاب و منحصر به فرد به شمار می آید. خدای شاسی بلند همان طور که می دانید دارای بدنه مقاوم و جادار برای مسافرت رفتن و تفریح های خانوادگی و چند نفره استفاده می شود. پیشنهاد شرکت اجاره خودرو آراد سیر برای مسافرت های طولانی شما عزیزان خودرویی که فضای کافی داشته باشد مانند همین بی ام و x4 می باشد.

مشخصات فنی بی ام و x4 برای اجاره خودرو چگونه است؟

کسانی که با خودروی بی ام و x۴ تجربه رانندگی دارند مخصوصاً برای اجاره ماشین میدانند که مشخصات فنی و نقطه های قوت این خودرو بسیار پر رنگ و با اهمیت محسوب می شوند در کل می‌توان محصولات بی ام و را جزو باکیفیت‌ترین خودروهای موجود چه در بازار خرید و فروش و چه در بازار اجاره خودرو دانست. اگر بخواهیم به مشخصات فنی و آپشنهای این خودرو اشاره کنیم باید بگوییم که دارای موتور ۶ سیلندر و ۲۴ سوپاپ است، حجم باک این خودرو۲۹۷۹ سی سی می باشد و دارای دو دیفرانسیل می باشد که نیروی خود را بتواند منتقل کند بالاترین قدرت خودرو بی ام و x4۴ ۳۰۶ اسب بخار شناخته شده و بالاترین گشتاوری قدرت این خودرو ۴۰۰ نیوتن متر حساب شده است. یکی دیگر از نقطه قوت های خودرو بی ام و x4 دارا بودن ۸ جعبه‌دنده خودکار می باشد که باعث شده سرعت خودرو شتاب بالایی داشته باشد به طوری که ۲۴۰ کیلومتر را در ساعت طی می کند واین بی نظیر است.

مصرف سوخت این خودرو چگونه است؟

ازنقاط قوت خودرو بی ام و x4 همین میزان مصرف سوخت آن می باشد میزان مصرف سوخت این خودرو نسبت به خودروهای دیگر معمولی می باشد برای تردد خارج از شهر مصرف سوخت ترکیبی این خودرو مصرف سوخت و تا حد زیادی پایین می‌آورد و برای تردد در داخل شهر هم معمولاً ۱۳.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر حجم باک این خودرو ۸۵ لیتر است که در هر کیلومتر ۲۳۶ گرم co۲ تولید می شود. و همانطور که می دانید حجم باک و میزان مصرف آن از طرف سازمان استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دریافت کرده است پیشنهاد می‌شود برای اجاره کردن خودرو بی ام و x۴ مخصوصاً برای علاقه مندان به احترام به محیط زیست و کاهش آلودگی هوا این خودرو را سریع از بین گزینه‌های پیش رو انتخاب نمایند.

امکانات خودرو بی ام و x4 برای اجرای خودرو چیست؟

بعد از اینکه پرداختیم به میزان مصرف سوخت خودروی x4 می رسیم به امکانات و آپشن های این خودرو که از کیفیت بالایی برخوردار است. به طوری که سرنشینان با وارد شدن به خودرو احساس راحتی و آرامش می کنند. خودروهای بی ام و جزو لوکس ترین خودرو ها در اجاره خودرو و نمره ی بالا در بین خودروهای دیگر می باشد. همانطور که گفته شد خودرو ی بی ام و x4 از امنیت خوبی برخوردار است که تأثیر زیادی در کیفیت آن می گذارد همچنین طراحان این خودرو برای بیشتر شدن ضریب ایمنی کیسه های هوایی برای سرنشینان جلو کیسه های هوایی کناری و پرده ای را در عقب خودرو تعبیه کرده اند که اگر خودرو دچار سانحه یا تصادف شود آنها بتوانند از سرنشینان به خوبی نگهداری نمایند. همچنین مکانیسم خودرو x4 طوری طراحی شده که به راننده این هشدار را می دهد که باد چرخها کمتر از زمان همیشگی می باشد واین برای راننده فوق العاده است.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *