اجاره خودرو در جزیره کیش و قوانینی که بهتر است باآنها آشنا شوید

اجاره خودرو در جزیره کیش و قوانینی که بهتر است باآنها آشنا شوید:


اگر قصد سفر به جزیره ی زیبای کیش را دارید و می خواهیدخودرو اجاره کنیدبهتر از قبل از اقدام کردن با قوانین این شهر توریستی آشنا شوید؛ما در ادامه به شما کمک می کنیم تاسفری راحت وقانونمند را در این جزیره تجربه کنید.

این قوانین شامل چه مواردی می شود؟


شرکت اجاره خودرو آراد سیر به شما پیشنهاد می کند قبل از اینکه بخواهید خودرویی اجاره کنید و به شهر کیش بروید بهتر است بررسی های لازم جهت قوانین عجیب و سختگیرانه ی این شهر را بدانیدتا با رعایت کردن آنهاسفری دلچسب را داشته باشید. اولین نکته این است که در شهر کیش ظاهر ماشین نباید کثیف باشد اگر اینگونه باشد خود را جریمه می کنند، همچنین در تمام مکان های این شهر بوق زدن ممنوع می باشد،اگر در تمامی میدان های شهر شما راهنما نزنید جریمه خواهید شد،نکته ی مهم دیگری که باید بدانید این است که به هیچ وجه دنده‌عقب نمی توانید بگیرید چون که توسط دوربین هاجریمه سنگینی اعمال می شود، سرعت مطمئنه در داخل شهر حداکثر ۶۰ کیلومتر می باشد و در بیرون از شهرو خارج از شهر وهمینطور جاده های فرعی ۸۰ کیلومتر در نظر گرفته شده است اگر خودرویی اجاره کرده باشید به سرعت دوربین ها جریمه می کنند، آخرین نکته اینکه اگر عابر پیاده در حال عبور باشد راننده باید حتماً ایست کامل انجام دهد.

در مکان‌های گردشگری و اقامتگاه ها ی کیش چه قوانینی پابرجا است؟


اگر می خواهید در کیش اقامت کنید باید بدانید که ساعت ۱۴ اتاق به شما تحویل داده می شود در ساعت ۱۲ هم بایدتخلیه شود و این قانون همه هتل ها می باشد؛ در مراکز خرید و پاساژها ساعت کاری یکسره نمی باشد معمولا از ساعت ۱۰ تا می باشند و از ۱۷ بعد از ظهر تا ۱۰ شب مشغول به کار هستند. این نکته ی بسیار مهم را در نظر داشته باشید که در جزیره آب آشامیدنی پیدا نمی شود و شما باید با خود آب معدنی همراه داشته باشید. همچنین در جزیره کیش چادر زدن ممنوع است فقط در برخی از مکان‌ها مجاز به چادر زدن هستند که می توانید بپرسید.

اجاره خودرو در کیش چگونه است؟


شما اگر می خواهید در جزیره کیش خودرو اجاره نمایید باید حتما از شرکت های معتبر این کار انجام شود و به دلال ها توجهی نکنید. این نکته را هم به یاد داشته باشید که در هنگام رانندگی با خودروی اجاره ای در شهر کیش قراردادی که بسته اید را همیشه همراهتان داشته باشیدزیرا اگر توسط پلیس جلوی شما گرفته شود و مدارک لازم را نداشته باشید جریمه سنگینی اعمال خواهد شد. سعی کنید با سرعت مجاز رانندگی نمایید تا جریمه نشوید و این‌گونه مسافرتی به یادماندنی را داشته باشید.

مورد آخر قانون حجاب در جزیره کیش چگونه است؟

بهتر است این نکته را بدانید که در صورت رعایت نکردن حجاب در جزیره کیش شما جریمه نقدی خواهید شد در مواردی دیده شده که به مراجع قضایی هم فرستاده می شوید برعکس اینکه برخی از اشخاص فکر می‌کنند این منطقه جزو مناطق آزاد است اما این گونه نیست پس سعی خود را انجام n دهیدتا جایی که ممکن است قوانین جزیره کیش را رعایت نمایید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *