اجاره خودرو در کیش

اجاره خودرو در کیش چطور است؟ این جزیره توریستی و دیدنی مکان‌های زیادی دارد که باید از آن‌ها بازدید کنید. حتماً در چنین شرایطی به ماشین نیاز پیدا می‌کنید. آیا می‌خواهید بدانید چطور در کیش یک خودرو اجاره کنید؟ این مطلب راهنمای شما خواهد بود.

اجاره خودرو در کیش

در کیش توریست‌های زیادی به دنبال ماشین هستند. ممکن است آن‌ها نیازمند ون یا خودروهای لوکس باشند. این افراد بیشتر به صورت هوایی به این جزیره سفر کرده‌اند و معمولاً خودروهای شخصی خود را به همراه ندارند.

در این جا یک شرکت اجاره خودرو می‌تواند فرشته نجات آن‌ها باشد. این مراکز با داشتن انواع خودروهای لوکس، خارجی، جدید و با امکانات در دسترس مسافرین هستند. می‌توانید خودرو را با راننده یا بدون آن اجاره کنید.

کافی است از طریق راه‌های ارتباطی با شرکت‌های اجاره خودرو تماس گرفته یا از طریق برنامه و سایت آن‌ها اقدام کنید. پس از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ موردنیاز ماشین را به لوکیشنی که تمایل دارید می‌فرستند. در این مورد ارسال مدارک و پرداخت کامل وجه ضروری است.

لازم به ذکر است که در صورت مراجعه حضوری به شرکت می‌توانید قرارداد اجاره آن را تنظیم کنید و در غیر این صورت تنظیم سند اجاره در محلی که ماشین به شما تحویل داده می‌شود اتفاق می‌افتد.

اجاره خودرو در کیش

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش

به طور کلی شما با ارائه مدارک هویتی خود شامل شناسنامه و کارت ملی می‌توانید ماشین را در اختیار داشته باشید. علاوه بر این ارائه مدارکی مانند دیپوزیت و گواهینامه رانندگی نیز الزامی است. شخصی که برای اجاره خودرو در کیش درخواست می‌کند باید حتماً بالای 20 سال باشد.

ماشین‌ها در کیش بیمه هستند. پس از ارائه مدارک لازم است قراردادی بین شما و شرکت اجاره‌دهنده خودرو بسته شود که در آن حدود هزینه‌های اجاره، هزینه بیمه، نوع خودرو، تعداد روزهای اجاره و مشخصات شما ذکر می‌شود.

همچنین 9 درصد مالیات ارزش افزوده نیز در این قرارداد لحاظ می‌شود. الزامی است که سند تنظیم شده را تا پایان مهلت اجاره خودرو در کیش نگهداری کنید.

هزینه‌های اجاره خودرو در کیش

شاید شما هم به دنبال اجاره خودروهای ارزان در کیش هستید. در این مورد بهتر است ابتدا سایت‌ها را چک کنید؛ زیرا تنوع ماشین‌ها بالا است و می‌توانید موردی را که با شرایط مالی شما سازگارتر است انتخاب کنید. قیمت‌ها به نوع خودرو، مدت زمان اجاره، امکانات آن و داشتن بیمه بستگی دارد.

قیمت‌ها در جدول زیر برای چند ماشین پرطرف‌دار درج شده است.

نوع خودرو اجاره‌ای تعرفه‌های حدودی
خودرو هیوندا 1 تا 1.5 میلیون تومان برای هر روز
کیا سراتو 1.5 میلیون تا 1 میلیون و 700 هزار تومان برای هر روز
مزدا 6 1.5 تا 2 میلیون تومان برای هر 24 ساعت
کیا اوپتیما 1.5 تا 2 میلیون تومان روزانه
شوورلت کامارو 4 تا 4.5 میلیون تومان برای هر روز
bmw 230i 10 تا 11 میلیون تومان برای 24 ساعت
مرسدس بنز روزانه 9 تا 9.5 میلیون تومان
لگسوس RX 300 9 تا 20 میلیون تومان برای 1 روز

شرایط اجاره خودرو در کیش برای توریست‌ها

برای تجربه سفری خوش و خاطره‌انگیز در کیش بهتر است در هنگام اجاره خودرو به موارد زیر دقت کنید.

  • خودرویی را انتخاب کنید که توانایی رانندگی کردن با آن را دارید.
  • تعداد نفرات را در هنگام اجاره ماشین مشخص کنید.
  • حتماً خودروهایی که بیمه دارند را اجاره کنید.
  • قرارداد را تا هنگام تحویل خودرو نزد خود نگه دارید و آن را به موقع تحویل دهید تا جریمه‌های دیرکرد به هزینه‌ها اضافه نشود.
  • در تلاش باشید تا با رانندگی ایمن هم سلامت خود و هم خودرو را حفظ کنید.

اجاره خودرو در کیش از طریق آراد سیر

آراد سیر یک شرکت بزرگ اجاره خودرو است که در کیش نیز شعبه دارد. این شرکت در موقعیت‌های مختلف مانند روز عروسی یا فرودگاه می‌تواند ماشین‌های سالم و لوکسی را در اختیار شما قرار دهد. کافی است از راه‌های ارتباطی با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

مقالات دیگری در سایت در مورد اجاره خودرو فرودگاه امام، اجاره پورشه باکستر و مزایای آن نیز وجود دارند که جهت آشنایی بیشتر با سرویس‌های شرکت می‌توانید مطالعه کنید.

سخن پایانی

اجاره خودرو در کیش یکی از خدمات شرکت‌های اجاره خودرو است. در این جزیره ماشین‌های لوکس و متنوع در اختیار شما قرار می‌گیرند تا بتوانید از سفر خود لذت ببرید. در مطلب حاضر از شرایط، مدارک لازم و هزینه‌ها سخن گفته‌ایم.

 

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *