سفر با خودروی اجاره ای بهتر است یا خودروی شخصی؟

آیا می دانید سفر با خودروی اجاره ای بهتر است یا خودروی شخصی ؟

سفر با ماشین در وسعت یک کشور بزرگ راهی برای سازماندهی تعطیلات است که در سال ‌های اخیر برای افرادی که به دنبال به حداقل رساندن میزان هزینه ‌های مالی در فصل تعطیلات هستند بسیار محبوب شده است. امروزه گردشگران سعی می‌کنند گزینه ‌های ارزان‌تر و کاربردی ‌تری را برای سفر انتخاب کنند. بیشتر آن‌ها تمایلی به داشتن خودروی شخصی ندارند و می‌خواهند با رسیدن به هر مقصد از شرکت‌ها خودرو اجاره کنند و با اجاره ماشین به گردشگری بپردازند. در این مطلب بررسی خواهیم کرد که سفر با خودروی اجاره ای بهتر است یا خودروی شخصی؟

خودروی اجاره ای بهتر است یا خودروی شخصی

کدام حمل و نقل را برای یک سفر طولانی در تعطیلات خانوادگی انتخاب می کنید؟ آیا دوست دارید با ماشین شخصی خود به یک سفر جاده‌ای بروید که هزاران کیلومتر را تا یک استراحتگاه محبوب طی می‌کند یا پیشنهادهای شرکت ‌های اجاره خودرو را مناسب می‌دانید؟ این دقیقاً سؤال مسافرانی است که شروع به برنامه ‌ریزی برای تعطیلات آینده خود کرده‌اند. اجازه دهید معیارهای اصلی را فهرست کنیم که شما هم بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید که سفر با خودروی اجاره ای بهتر است یا خودروی شخصی

موضوع مالی در اجاره خودرو از شرکت‌ها

مؤلفه اصلی هر سفر توریستی مقدار پولی است که برای تعطیلات صرف می‌شود. این مبلغ باید بتواند کل هزینه‌ها را در سفر پوشش دهد. در اجاره ماشین از شرکت‌ها هزینه‌ های سوخت، استهلاک خودرو و هزینه‌ های کرایه ماشین مطرح می‌شوند. شما با پرداخت بیمه و هزینه اجاره اولیه دیگر نیازی به نگرانی در مورد سوخت، استهلاک ماشین یا تصادف‌ های جاده‌ای ندارید. به این ترتیب، علاوه بر راحتی بیشتر و داشتن خاطری آسوده‌تر در هزینه‌ها هم صرفه‌جویی شده است. همچنین می‌توانید به دلخواه خود سرویس اجاره خودرو با راننده را رزرو کنید.

سفر با خودروی اجاره ای بهتر است یا خودروی شخصی؟

استهلاک خودرو شخصی در سفرها

باید در نظر گرفت که هنگام اجاره خودرو مقدار غرامت استهلاک قبلاً در قیمت کرایه اتومبیل گنجانده شده است. یک مالک معمولی خودرو از بین افراد با پرداخت قبوض از خدمات خودرو، هزینه استهلاک خودروی شخصی را پرداخت می‌کند. تعمیر و نگهداری سالانه، حل مشکلات فنی جزئی، تعویض قطعات خودرو از کار افتاده و روغن نوعی “کارمزد استهلاک” است. یک شرکت تجاری که خودروهایی را برای اجاره ارائه می‌دهد، هزینه این موارد را به صورت بسیار کم از شما دریافت می کند.

راحتی بیشتر در سفر با خودرو اجاره‌ای

درجه راحتی برای راننده و مسافران یکی دیگر از شاخص‌ های مهم است. با اجاره خودرو از شرکت‌ها می‌توانید  پشتیبانی فنی را سفارش دهید که شامل یک سیستم کنترل آب و هوا، صندلی‌ های قابل تنظیم خودکار، روکش چرمی ‌و مکانیزم جلوگیری از برخورد هوشمند در بزرگراه است. این ماشین‌ها تجهیزات و امکاناتی دارند که ممکن است ماشین عادی شما آن‌ها را نداشته باشد؛ بنابراین سفر با خودروهای اجاره‌ای راحتی بیشتری دارد.

امروزه، شرکت ‌های اجاره خودرو پیشرو مانند آراد سیر نیز می‌توانند راحتی عالی را برای مسافران و سرپرست خانواده که پشت فرمان نشسته‌اند فراهم کنند. به عبارت ساده، زمانی که امکان اجاره خودرویی با قیمت مقرون‌ به ‌صرفه وجود داشته باشد، برخی از مصرف‌کنندگان دقیقاً این گزینه را برای گذراندن زمان در طول تعطیلات انتخاب می‌کنند.

راحتی در بازگشت از سفر با خودرو اجاره‌ای

در نهایت، سومین پارامتر مهم ارزیابی، میزان راحتی مسافران در طول تعطیلات است. در این زمان مسافرت جذابیت کمتری دارد و مسافرین خسته هستند. بنابراین زمان طولانی‌تری را رانندگی می‌کنند تا به مبدأ برسند. خودرو باید دارای تجهیزات کافی باشد تا راحتی و ایمنی بالایی را فراهم کند. این موضوع به خصوص زمانی اهمیت بالاتری پیدا می‌کند که از سرویس اجاره خودرو بدون راننده استفاده کرده باشید و خودتان ماشین را برانید. قطعاً رانندگی با یک ماشین مجهز و ایمن راحت‌تر از انواع دیگر است.

استفاده از تجهیزات ویژه خودروها

در سفرهای جاده‌ای شما به اتاقی هوشمند و متحرک نیاز دارید که در عین امنیت بتواند شما را به هرچه سریع‌تر به مقصد برساند. با اجاره یک خودرو شیک به همراه تجهیزات مانند صندلی ایمنی کودک، سیستم صوتی هوشمند، سیستم امنیتی و سایر امکانات سفری خوش را تجربه می‌کنید.

سخن پایانی

غوطه‌ور شدن در فضای تعطیلات پس از یک پرواز دو تا سه ساعته با قرار گرفتن در پشت فرمان یک ماشین کرایه‌ای با قیمت پایین و اقتصادی بسیار لذت‌بخش‌تر است. در این مطلب ما از مزایایی صحبت کرده‌ایم که با اجاره ماشین از شرکت‌ها به دست می‌آورید و به نوعی به سؤال سفر با خودروی اجاره ای بهتر است یا خودروی شخصی جواب داده‌ایم.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *