لندکروز نیو فیس

آیا چیزی در مورد لندکروز نیو فیس می‌دانید؟ شاید تابه‌حال اطلاعاتی در مورد آن به دست نیاورده‌اید یا این که برعکس خودروی مورد علاقه شما است. این ماشین با ظاهری جدید معرفی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن و امکانات جدیدی که دارد مطلب پیش‌رو را بخوانید.

معرفی لندکروز نیو فیس

تویوتا لندکروز یک خودروی سراسری است که از سال 1951 توسط شرکت ژاپنی Toyota Motor Corporation تولید می‌شود. لندکروز بیش از هر خودروی تویوتا دیگری در حال تولید بوده است. تولید اولین نسل لندکروز در سال 1951 آغاز شد. در ابتدا این خودرو شبیه یک جیپ غیرنظامی بود.

در ابتدا لندکروز به صورت کانورتیبل، سقف سخت، استیشن واگن و کامیون تولید و روانه بازار شد. قابل اعتماد بودن و دوام این خودرو به دلیل قاب مونوکوک و چهار چرخ متحرک، به محبوبیت بسیار زیاد آن به ویژه در استرالیا و سایر کشورها منجر شد.

 تویوتا در حال آزمایش لندکروز در مناطق دورافتاده استرالیا است و معتقد است که این لندکروز یکی از چالش‌برانگیزترین خودروها برای شرایط عملیاتی به دلیل زمین و دمای محلی است. رقبای اصلی آن رنج روور، لندروور دیسکاوری، جیپ رانگلر، میتسوبیشی پاجرو و نیسان پاترول هستند.

در ژاپن، لندکروز فقط از طریق یک شبکه نمایندگی به نام فروشگاه تویوتا به فروش می‌رسد. برای سال 2014، تویوتا لندکروز J200 در همه بازارها به جز کانادا، کره شمالی و کره جنوبی موجود بوده است. تویوتا لندکروزر 80 در اکتبر 1989 معرفی شد.

متأسفانه، در مارس 1998، تولید تویوتا لندکروزر 80 متوقف شد.  در ژانویه 1995، مدل تحت بازسازی قرار گرفت و کتیبه شرکتی روی جلوپنجره رادیاتور با یک نماد جایگزین شد. به این ترتیب تغییراتی نیز در پانل SUV  آن ایجاد شد.

لندکروز نیو فیس در سه نسخه روانه بازار می‌شود و با امکاناتی که دارد شما را با معنی جدیدی از دنیای مدرن و ماشین‌های آن آشنا می‌کند.

لندکروز نیو فیس

امکانات خودرو لندکروز نیو فیس

در سال 2023 نسل جدیدی از خودروهای لندکروز به بازار عرضه شده است که با امکانات متمایز خود از سایر نمونه ها بهتر است. این تجهیزات عبارتند از:

  • در قسمت جلو
    • گریل جلویی نقره‌ای
    • پنجره جلو (بامپر) با پوشش کروم
    • چراغ‌های جلو با تنظیم خودکار سطح نور
    • چراغ‌های روز روشن LED
    • چراغ‌های مه آلود جلویی
    همچنین
    • چرخ‌های آلومینیومی با قطر 18 یا 20 اینچ
    • آینه‌های جانبی تاشو و کنترل برقی
    • دستگیره‌های در با جزئیات کروم
    • نوارهای محافظ جانبی از جنس کروم
    • نوارهای رنگی بر روی کف درب‌های جانبی
    • حاشیه‌های پنجره با جزئیات کروم
    همچنین، تویوتا لند کروز ۲۰۲۳ دارای
    • درب عقب متحرک با حسگر عبور پایی
    • بند بکسل عقب
    • بال عقب
    • دوربین عقب با اسپری آب (اطفای حریق)
    • چراغ‌های ترمز هالوژن
    در قسمت عقب ماشین است.

مزایای اجاره خودرو

افرادی که مسافر هستند و برای مدت کوتاهی در کشور یا یک شهر اقامت می‌کنند نمی‌توانند ماشین خود را همراه داشته باشند. همچنین گاهی ماشین خراب می‌شود و برای مدت طولانی در تعمیرگاه می‌ماند. بدون ماشین بودن در چنین شرایطی سخت است و ترجیح افراد اجاره خودرو است.

به این ترتیب می‌توانید با راننده یا بدون راننده بهترین خودروها را با امکانات روز دنیا در اختیار خود داشته باشید. این ماشین‌ها دارای بیمه هستند و از این جهت نیز نیازی به نگرانی نیست. همچنین اجاره انواع ماشین‌های جذاب و اسپرت برای مراسم‌های خاص مانند تولد، عروسی یا شرکت در ایونت‌ها نیز امکان‌پذیر است.

اجاره خودرو برای کسانی که به راحتی خود در هر شرایطی اهمیت می‌دهند سرویس واقعاً کاربردی است.

اجاره خودرو لندکروز نیو فیس در آراد سیر

آراد سیر یکی از بهترین شرکت‌هایی است که می‌توانید انواع خودروهای خارجی و اسپرت را از آن اجاره کنید. این شرکت با در اختیار گذاشتن امکانات و تهیه قرارداد معتبر رضایت شما را جلب خواهد کرد. می‌توانید در این سایت انواع مدل‌های ماشین را دیده و از هر لحاظ با یکدیگر مقایسه کنید.

اجاره خودرو با راننده، اجاره خودرو بدون راننده و اجاره لندکروز از جمله سرویس‌های پرطرف‌دار این مجموعه به حساب می‌آیند. این شرکت در شهرهایی مانند تهران، مشهد، اصفهان و کیش با شرایط و عقد قرارداد انواع خودروها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

سخن پایانی

اجاره خودرو از شرکت‌های مختلف انتخاب افرادی است که به دنبال حمل و نقل راحت‌تر هستند. این افراد ممکن است برای مدت کوتاهی مسافر باشند. در این مطلب در مورد خودرو لندکروز نیو فیس که می‌توانید از آراد سیر اجاره کنید صحبت کرده‌ایم و جهت آشنایی بیشتر خوانندگان با این ماشین امکانات آن را شرح داده‌ایم.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *