سفر به کیش با ماشین شخصی

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی چقدر است؟

آیا هنگام سفر به کیش ماشین شخصی را ترجیح می‌ دهید یا سعی می‌ کنید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید؟

چگونه می‌ توان هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی را مدیریت کرد؟

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی موضوعی است که گاهی گردشگران هنگام مسافرت به کیش به آن فکر می‌ کنند و تمایل دارند این سفر را با اتومبیل‌ های خودشان انجام دهند.

در این مقاله هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی را بررسی می‌ کنیم.

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی شامل عوارض حمل و نقل خطوط دریایی و هزینه شناورها نیز می‌ شود، یعنی شما ابتدا باید از بندر چارک تا جزیره کیش را مبلغی بابت حمل اتومبیل خود پرداخت کنید، از بندر آفتاب نیز مبلغ دیگری را نیز باید پرداخت کنید.

برای ورود جزیره کیش مبلغ دیگری به عنوان ورودی خودرو از شما دریافت می‌ شود که معمولاً این مدت ۵ روزه می‌ باشد.

پس از ۵ روز به ازای هر روز اضافی مبلغ دیگری نیز از شما خواهند گرفت.

البته نمی‌ توان هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی را به طور قطعی مشخص کرد، چون همواره قیمت‌ ها در حال افزایش و یا کاهش پیدا کردن است و در مواقعی مانند عید نوروز قیمت ها با تغییر و تحول مواجه می‌ شوند.

طی این سفر از مسیرهای متفاوتی می‌ توانید عبور کنید، اما در نهایت جهت رفتن به این جزیره زیبا باید یکی از سه مسیر بندر آفتاب، بندر لنگه و چارک را انتخاب کنید.

در هر کدام از این سه بندر شتاورهایی وجود دارند که مخصوص جا به جایی خودروها می‌ باشند و شما را تا جزیره کیش می‌ رسانند، بنابراین اگر قصد شما سفر به این جزیره با اتومبیل شخصی است ابتدا باید مسیر خود را مشخص کنید چون هر کدام از این مسیرها قیمت‌ های متفاوتی را برای حمل و جا به جایی اتومبیل شما پیشنهاد می دهند.

اگر قصد اجاره ماشین برای سفر به کیش را دارید می توانید از وب سایت آراد سیر اقدام به رزرو و اجاره خودرو کنید.

انتخاب مسیر مناسب جهت سفر به کیش

هنگام سفر به جزیره کیش با اتومبیل شخصی یکی از نکاتی که حائز اهمیت است، مبدا سفر می‌ باشد که تاثیر زیادی بر روی قیمت سفر خواهد داشت.

برای انتخاب کردن این مسیرها مبدأ خود را نیز باید در نظر بگیرید، چون مشخص کردن نزدیک‌ ترین و بهترین راه به شما کمک می‌ کند تا در طول مسیر از سفر خود لذت ببرید و در عین حال هزینه‌ های سفر را نیز مدیریت کنید.

مثلاً اگر قصد شما حرکت با خودرو شخصی از شهر تهران است، ما بندر چارک را پیشنهاد می‌ کنیم که حدود ۱۴۰۰ کیلومتر در این مسیر باید رانندگی کنید یا مثلاً اگر قصد دارید از شرق کشور به کیش بروید مسیر شما کمی طولانی‌ تر از مسیر قبلی می‌ باشد، در این حالت نزدیک‌ ترین و به صرفه‌ ترین بندر برای شما بندر لنگه است.

اگر از شهرهای شمالی کشور مانند ارومیه یا تبریز قصد رفتن به این جزیره زیبا را داشته باشید، باز هم مسیر شما متفاوت‌ تر از دو مسیر قبلی خواهد بود، یعنی شما علاوه بر پشت سر گذاشتن کویرها و شهرهای تاریخی گاهی با طبیعت کوهستانی نیز مواجه خواهید شد.

در این گونه مواقع بندر آفتاب گزینه مناسب می‌ باشد.

از طرفی مدت اقامت شما در جزیره نیز قیمت ها را مشخص می‌ کند و واضح است که در صورت اقامت طولانی مدت هزینه‌ های بالایی را نیز باید پرداخت کنید و این کاملاً به شما بستگی دارد که چگونه قصد داشته باشید هزینه سفر به کیش با اتومبیل شخصی را مدیریت کنید.

در واقع هزینه سفر به جزیره کیش با ماشین شخصی به تمامی این عوامل بستگی دارد و ممکن است قیمت‌ های متفاوتی را برای شما رقم بزند.

سخن پایانی

در این مقاله هزینه سفر به جزیره کیش با اتومبیل شخصی را بررسی کردیم.

مسیرهای متفاوتی برای این مسافرت وجود دارند و شما می‌ توانید بندر آفتاب، بندر لنگه یا بندر چارک را به عنوان بهترین مسیر انتخاب کرده و در عین حال هزینه‌ها را نیز مدیریت کنید.

در سایت https://www.aradseir.com بیش تر با هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی آشنا شوید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *