بررسی خودروهای وارداتی

فهرست مطالب

بررسی خودروهای وارداتی

بررسی خودروهای وارداتی که قرار است به ایران وارد شود و مناسب اجاره خودرو هستند. در این مقاله می‌کوشیم درباره‌ی اطلاعات تازه منشر شده درباره ی خودروهای وارداتی هیوندا؛ میتسوبیشی ؛ام جی و چانگان و همچنین سیتروئن که قرار است وارد ایران شوند و مناسب اجاره خودرو بدون راننده و یا اجاره خودرو با راننده هستند را بررسی کنیم. لطفاً تا پایان مارا همراهی بفرمایید. همان‌طور که می‌دانید بدلیل وجود تحریم در ایران و افزایش قیمت دلار گمانه‌زنی درباره ی فروش خودروهای وارداتی که بسیار هنگفت می‌باشد و ممکن است برای اکثر افراد امکان‌ناپذیر باشد. شرکت اجاره خودرو آراد سیر در این مواقع به کسانی که علاقه‌مند به اجاره خودرو بدون راننده و یا اجاره خودرو با راننده چه در تهران و چه در شهرستان‌ها باشند پیشنهاد می‌کند برای یک‌بارهم که شده با سهولت هرچه تمام تر و با کمترین مبالغ پرداختی خودروهای جدید و مدرن روز دنیا را اجاره نمایند. بررسی خودروی هیوندا اکسنت وارداتی: تاکنون طی برآوردهای به‌عمل‌آمده خودروهای هیوندا از ابتدا تاکنون طرفداران خاص خود را داشته است مدل هاچ‌بک هیوندای که در حال حاضر ایران هم به واردات این خودرو روی آورده نسل پنجم اکسنت می‌باشد که بسیار خودرویی محبوب و مقاوم می‌باشد.این خودرو دارای پیشرانه‌ی ۱/۶ لیتری با قدرت ۱۲۰ اسب بخار و گشتاوری صد و پنجاه و سه نیوتن متر توانسته است سرعتی معادل نه تا ده ثانیه صفر تا صد کیلومتر را طی نماید.از دیگر مزایای اکسنت نمایشگر لمسی هفت اینچی که دارای بلوتوث ناوبر ماهواره‌ای و همچنین تهویه مطبوع خودکار را دارا می‌باشد.

بررسی هیوندا i10 وارداتی:

نسل سوم هیوندا در سال2019 معرفی گردید و در ایران هم پس‌از طی انجام کارهای گمرکی بفروش رسید این خودرو دارای پیشرانه‌ی یک لیتری و توربو شارژ می‌باشد شصت و هفت اسب بخار قدرت دارد به‌همراه صد و هیجده نیوتن متر گشتاوری و سرعت این خودرو هم چیزی حدود چهارده ثانیه زمان می‌برد تا از صفر تا صد کیلومتر را طی نماید همچنین مصرف سوخت آن۵/۵ لیتر تخمین زده شده‌است.شما عزیزان برای اجاره خودرو در تهران و شهرستان می‌توانید با شماره‌های مندرج است در سایت تماس حاصل نمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن خودرو را تحویل بگیرید. مشخصات میتسوبیشی جدید: در سال‌های ۱۳۹۳ به بعد از لحاظ قیمت مناسب برای فروش خودروی میتسوبیشی معرفی گردید که هم رانندگی پیشرانه‌ی مناسبی دارند مصرف سوخت آن‌هم پایین با فضای کمی را می‌طلبد.این خودرو اما بدلیل کوچک بودن و فضای کمی که برای سرنشینان دارد زیاد خواهان اجاره خودرو نداشته اما مشخصات فنی آن را برای شما عزیزان بازگو می‌کنیم این مدل با پیشرانه ی سه سیلندری ۱۲۰۰ سی سی می سوزاند دارای ۷۸ اسب بخار قدرت و۱۰۰ نیوتن متر گشتاوری می باشد.

خودروی چانگان و مشخصات فنی آن:

خودروی چانگان که در ایران هم به‌صورت مونتاژ و تولید می‌شود کوچک‌ترین کراس اوور چینی به حساب می‌آید که از سال هزار سال نود و هفت با ظاهری جدید از آن رونمایی گردید این خودروهم دارای پیشرانه‌ی ۱۶۰۰ سی‌سی می‌باشد قدرت۱۲۳ اسب بخار و ۱۶۰متر گشتاوری را دارا می‌باشد با گیر بکس ۴ دنده خودکار و سرعت ۱۵ ثانیه ای را از صفر تا صد کیلومتر طی می‌کند مصرف سوخت آن‌هم تا ۸لیتر شناخته‌شده است.مدل فیس لیفت این خودرو در سال۱۳۹۷ طراحی نسبتاً بهتری به خود گرفت در ایران هم متقاضیان اجاره خودرو با راننده بیشتر گردید. مشخصات خودروی ام‌جی وارداتی به ایران : گروه خودروسازی سایک که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده‌است یکی از برترین برندهای صادرکننده خودروهای چینی به حساب می‌آید مدل‌هایی شامل MG3وMGGSوMGGTوMG6که در ایران هم دیده می‌شود. برای اجاره خودرو بدون راننده اجاره خودرو با راننده ام‌جی می‌توانید با سایت آراد سیر در ارتباط باشید. در حال حاضر مدل واردشده به ایران ام جی ۳ که سال ساخت آن به مربوط می‌شود به سال ۲۰۱۱ خودرویی با فیس لیفت جدید و جذاب با پیشرانه یک لیتری همچنین صد و هفده اسب بخار می‌سوزاند صد و پنجاه نیوتن متر گشتاوری دارد و با گیربکس پنج سرعته به‌صورت خودکار کار میکند. سرعت آن‌هم معادل ۱۲ ثانیه در هر صفر تا صد کیلومتر برآورد شده‌است.اگر برای انجام کارهای روزانه خود و یا حتی مسافرت رفتن به شهرهای ایران را دارید می‌توانید با اجاره خودرو بدون راننده از خودروهای لوکس دنیا بهره لازم را ببرید شرکت اجاره خودرو آراد سیر با دارا بودن متنوع‌ترین خودروهای ایرانی و روز دنیا آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در تمام طول شبانه‌روز می‌باشند.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *