اجاره اسپورتیج

رزرو 09123499861

توضیحات

اجاره اسپورتیج در تهران

اجاره اسپورتیج در تهران چقدر هزینه دارد؟ چگونه می توانیم نسبت به اجاره اسپورتیج اقدام کنیم؟ آیا می توانیم لذت سوار شدن در اسپورتیج را تجربه کنیم؟ اجاره اسپورتیج در تهران چقدر است؟ اجاره اسپورتیج با راننده بهتر است یا بدون راننده؟ برای اجاره اسپورتیج در تهران سراغ کدام شرکت باید برویم؟

اسپورتیج یا همان کیا اسپورتیج یکی از بهترین خودروسازهای کره ای در دنیا محسوب می شود. به نوعی می توانیم اینگونه بیان کنیم که اسپورتیج از نظر کیفیت و طراحی حرف های زیادی برای گفتن دارد. در واقع اسپورتیج خودروسازی محسوب می شود که خودروهایی کراس اوور با طراحی های نوین ارائه می دهد. این طراحی ها ظاهری زیبا و جوان پسند به خودرو داده است. در واقع می توان اینگونه گفت که اسپورتیج محبوب جوانان و کسانی است که عاشق کمی هیجان هستند.

اما مسئله ای که وجود دارد این است که اساسا قیمت خودروهای این برند نسبتا بالاست. به نوعی می توان گفت که امکان خرید اسپورتیج برای بسیاری از جوانان وجود ندارد. قیمت این خودرو زمانی بیشتر سر به فلک می ساید که بخواهد از فیلتر گمرک ایران بگذرد. همین مسئله باعث می شود که قیمت این خودرو چند برابر شود. اما آیا می تواند باعث شود که شما از لذت سوار شدن در این خودرو در خیابان های شهر محروم شوید؟ با وجود امکانی مانند اجاره اسپورتیج عملا می توان چنین لذتی را با هزینه ای بسیار کم به دست آورد. باورتان نمی شود؟

اجاره اسپورتیج با راننده یا بدون راننده؟

اجاره اسپورتیج در تهران به جز هزینه معمولی که دارد به خودی خود ریسک های مختلفی را همراه دارد. در واقع شما با رانندگی این خودرو ریسک خطرهای احتمالی مانند تصادف را به جان می خرید. اما نکته ای که وجود دارد این است که با کوچکترین اتفاقی که برای این خودرو بیافتد عملا شما درگیر ضرری چند میلیونی می شوید. به نوعی به علت قیمت بالای این خودروها رانندگی و نگهداری از چنین خودروهایی ریسک بالایی دارد. از این رو بسیاری به جای این که بخواهند لذت اجاره اسپورتیج بدون راننده را داشته باشند و خودشان پشت فرمان بنشینند، به کمک اجاره اسپورتیج با راننده ریسک های احتمالی را حذف می کنند و می توانند بدون هیچ دغدغه ای از امکانات خودرو بهره مند شوند.

اما مسئله دیگری که وجود دارد این است که برخی ها به واقع رانندگی را دوست ندارند و آن را کاری نسبتا سخت و بی فایده می دانند. برای چنین افرادی نیست اجاره اسپورتیج با راننده می تواند گزینه خوبی باشد. اما آن چیزی که در نهایت اهمیت دارد این است که شما با هزینه ای معقولانه و بسیار پایین می توانید از امکانات خودرویی استفاده کنید که برای یکی از بهترین تولید کنندگان خودرو در دنیاست. این لطفی است که شما حداقل برای یک بار هم که شده باید به خودتان بکنید. آیا واقعا دوست ندارید لذت نشستن و سوار شدن در این خودروها را به دست بیاورید؟ اجاره اسپورتیج این امکان و فرصت را به شما می دهد. باور کنید زندگی کوتاه است!

اجاره خودرو با راننده یکی دیگر از خدمات اراد سیر میباشد.

5
4
4
A

۱۰ ساعت در اختیار:

4.500.000 تومان

ترانسفر فرودگاه امام:

3.500.000 تومان

کیلومتر خارج از شهر:

25.000 تومان

زمان استفاده از خودرو با راننده حداقل ۱۰ ساعت میباشد.

جهت رزرو خودرو با شماره تلفن 09123499861 تماس بگیرید یا از طریق فرم زیر اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *