اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو درتهران

تعداد زیادی از مردم  هستند که به جای خرید ماشین از خدمات اجاره خودرو استفاده میکنند. بعد از گرانی های اخیر تعداد افراد زیادی روی به اجاره کردن ماشین آورده اند و اجاره خودرو بسیار محبوب شده است  چون که از هزینه های بسیار بالای تعمیر و نگهداری خودرو در امان هستند ؛ به همین دلیل تعداد بسیار زیادی از افراد روی به اجاره خودرو آورده اند؛ چون که اجاره ماشین معایب کم و مزایای زیادی دارد ودر بررسی ها دیده شده که کسانی خودرو اجاره میکنند باز هم اقدام به اجاره خودرو میکنند. باید توجه کرد که اجاره ماشین یک شغل بسیار پر درآمد در همه کشورها میباشد و تبدیل به یک صنعت شده است . کشور عزیزمان با توجه به اینکه مراکز گردشگری و توریستی بسیار زیادی دارد به همین علت سعی دارند تا بهترین خدمات را به مشتریان و توریستهای عزیز داده شود به همین علت همیشه سعی شده تا بهترین خودروها در خدمت مشتریا عزیز قرار گرفته شود. قانون هر کشور و شرایط هر کشور برای اجاره خودرو فرق میکند به همین دلیل شرایط اجاره ماشین در همه شورها با هم کمی متفاوت است ولی برای اجاره خودرو باید یک سری شرایط و مراحل انجام شود تا شما بتوانید خودروی مورد نیز خود را اجاره کنید.

دلیل اجاره خودرو در ایران

اجاره خودرو در تهران3

قبل از اقدام به اجاره خودرو بهتر است دلیل خود برای اجاره ماشین را به بررسی کنیم. انسانها به خاطر دلایلی زیادی اقدام به اجاره خودرو در تهران یا شهرهای دیگر میکنند.ما اینجا این دلایل را بررسی میکنیم هزینه بالای تعمیر و نگهداری خودرو ، مالیات بسیار بالا و عوارض شهرداری که جدیدا به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده ،  افت کردن قیمت ماشین ها پس از چند سال از خرید آن ، بسیتن مالیات بسیار بالا برای خودروهای وارد شده به کشور ویکی از دلایل مهم آن تکراری شدن ماشین پس از چند ماه از خرید و سوار شدن به آن ، همه اینها باعث شده تا خیای افراد اقدام به اجاره ماشین بکنند. خیلی افراد هستند که علاقه مند هستند که از چند ماشین استفاده بکنند و چون داخل ایران هزینه خرید خودرو بسیار بالا میباشد امکان آن را ندارند و به همین دلیل اقدام به اجاره خودرو میکنند تا بتوانند در مدت زمانی کوتاه ماشینهای زیادی  استفاده کنند. از طرف دیگر از دلایل مهم افراد برای کرایه خودرو  سفر به شهرهای مختلف است.

تعداد زیادی هستند که از ماشینهای شخصی خودشان برای رفت و آمد استفاده میکنند ؛اما در خیلی از مواقع افراد نمیتوانند از ماشینهای شخصی خودشان استفاده کنند به خاطر دلایلی مختلف  بنابراین بهتر است در این زمان‌ها از خدمات اجاره خودروهای شاسی بلند ,ون و… استفاده ‌کنند؛ مثلا اگر مسافر خارجی قصد عزیمت به ایران رادارد چه برای انجام کارهای اداری  چه برای تفریح سفر می‌کنند دسترسی به خودروی شخصی خود ندارند پیشنهاد آراد سیر به عزیزان مقیم خارجی خدمات اجاره ماشین در ایران است. هدف دیگراز اجاره خودرو در ایران اجاره ماشین عروس است؛ یکی از خدماتی که شرکت‌های رنت برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند کرایه ماشین عروس است. جشن عروسی یکی از خاص ترین روزها برای اشخاص است و زوجین تصمیم می گیرند در این روز خودرویی شیک ولوکس اجراه نمایند تا جشن عروسی شان فوق العاده وبه نحو احسن انجام شود؛ آراد سیر به میدان آمده تا با شما عزیزان شبی خاطره انگیز را به یادماندنی تر کند. برای اجاره ماشین عروس، عروس و دامادها با نظر یکدیگر خودروی مورد نظر راانتخاب نموده و با شرکت تماس می گیرند. به همین دلیل اولین گام برای اجاره خودرو بررسی کردن دلیل خود برای کرایه ماشین است؛ چرا که در به صرفه بودن هزینه، نوع خودروی انتخابی و مدت زمان اجاره ی آن تاثیر به سزایی دارد.

اجاره خودرو در تهران2

دومین حرکت برای اجاره خودرو انتخاب شرکت‌های با سابقه و مطمئن در امر اجاره است

در ایران شرکت‌های زیادی در حیطه ی کاری اجاره خودرو  فعالیت می‌کنند.حال آنکه این شرکت‌ها با استفاده از جدید ترین مدل خودروهای روز دنیا بهترین تلاش را می کنند تا مشتریان از خدمات آنها راضی و خشنود باشند. به همین دلیل ایران جزءبرترین کشورهایی است که در زمینه خدمات اجاره خودرو حرف اول را می زند؛ همین موضوع باعث شده است تا در زمان اجاره خودرو شرکت های ارائه دهنده تخفیفاتی را در نظر بگیرند تا خودرویی که نیاز مشتریان است در اسرع وقت دراختیارشان قرار بگیرد؛ مثلا بعضی از خدماتی که شرکت‌های اجاره خودرو انجام میدهند علاوه بر اجاره خودرو داخل شهررفتن به cip فرودگاه امام خمینی و برگشت راهم انجام می‌دهند

خدمات cip نوعی از  تشریفات می باشد که در آن اگر افراد بنا به خواسته ی خود از پرواز cip بهره ببرند با اعلام به شرکت اجاره خودرو نوع پرواز خود را مشخص می نمایند تا این خدمات را برای مدت زمانی که در فرودگاه هستند برای رفت و آمد خود ؛ خدمات شایسته تری ارائه شود به عنوان مثال دریافت کارت پرواز، برای استراحت کردن اتاق های ویژه ای به مسافرین داده می شود، بهره گیری از کانکس شخصی که برای رفت و آمد در فروگاه می باشد و … از جمله خدماتی هستند که در تشریفات سی آی پی ارائه می‌شود. بهره گیری از خدمات سی آی پی یکی از خاطرات خیلی خوب برای هر فرد خواهد بود؛ مسافرت با هواپیما یکی از ترسناک ترین مسافرتها میباشد به همین دلیل افراد زیادی هستند که از سوار شدن هوا پیما امتنا میکنند به همین دلیل خدمات cip  فرودگاه میتواند مسافرین را ریلکس و آرام کند و این خدمات یک خدمت تخصصی به مسافرین میباشد و افرادی که از توانایی مالی بالایی برخوردار هستند میتوانند از خدماتcip  برخوردار شوند به همین دلیلی مسافرین برای رفت و آمد به فرودگاه احتیاج به اجاره خودرو خوب دارند .

مرحله بعدی برای اجاره خودرو در ایران

یکی دیگر از راه های اجاره خودرو در تهران برای رفتن به فرودگاه ؛ ترانسفر فرودگاهی است. اگر شما قثد سفر به ایران دارید یا قصد خروج از ایران را دارید  یکی از روشهای رفتن به فرودگاه خدمات ترانسفر فرودگاهی مخصوص شماست. در این روش خودروی مناسب با بودجه شما برای ترانسفر به فرودگاه یا بالعکس آوردن شما از فرودگاه به هتل یا منزل انجام میشود این خدمات برای رفاه و آرامش هر چه بیشتر مسافران انجام میشود.

اجاره خودرو در تهران1

مرحله بعدی: ارائه مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین

برای عقد قرارداد رسمی با شرکتی که خودرو اجاره کردید باید مدارکی را به این شرکت ارائه دهید تا بتوانید بقیه مراحل اجاره خودرو رابا خیالی آسوده ترپشت سر بگذرانید. مدارکی که برای اجاره خودرو لازم است بستگی به نوع خودرو ی انتخابی مشتری دارد؛ اما برای اجاره خودرو در ایران باید حتما گواهینامه معتبر داشته باشید و همین طور سن شما بالای 18سال باشد همچنین باید بتوانید مدرکی برای احراز هویت و محل سکونت تان به این شرکت ارائه دهید. سوال دیگری که افراد بسیار می پرسند این که ارائه مدارک برای اتباع خارجی به چه صورت است؟ در جواب باید گفت؛ اتباع خارجی با توجه به شرایطی که شرکت خدمات اجاره خودرو گذاشته اند مطلع شود با تحقیق و بررسی که شرایط هرکدام مقبول تر به نظر رسید آن را انتخاب نماید؛ اما معمولا شرایط خاصی در نظر گرفته نمیشود با داشتن کپی از پاسپورت شان می‌توانند به راحتی خودروی مورد نظرشان را اجاره نمایند.

مرحله ی دیگر برای اجاره ماشین در ایران

همان طور که مستحضر هستیدخودرویی که اجاره می‌ نمایید برای همیشه در اختیارتان نمی باشد شما باید طبق قراردادی که بسته ایدتا مدت زمانی که در قرارداد ذکر شده  از خودرویی که اجاره کرده اید بهره مند شوید و آن را در زمان تعیین  شده به شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو تحویل دهید و در صورتی که نیازمجدد و اضافه به خودرو داشتید می‌توانید مدت زمان اجاره خودرو را تمدید کنید و یا از خودرویی دیگریبهره ببرید اگر در هر صورتی نتوانید خودرو را در زمان خودش تحویل دهید باید خساراتی را متحمل شوید. ابه همین سبب زمانی که می‌خواهید از خدمات اجاره ماشین در ایران استفاده کنید مسلما باید چهارمرحله ی ذکر شده را تماما  انجام دهید تا به آخرین مرحله یعنی حداقل زمان برای اجاره خودرو برسید. بسیاری از مشتریان ممکن است این سوال برایشان پیش بیاید که حداقل زمان اجاره خودرو از شرکت های اجاره خودور چقدر است آیا تایم مخصوصی دارد؟

پاسخ به این سوال به چندین مورد بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به انتخاب شما اینکه  اجاره خودرو با راننده ویا اجاره خودرو بدون راننده باشد اشاره کنیم. اگر اجاره خودرو بدون راننده  را انتخاب کنید بهتر است بدانید حداقل زمان برای اجاره اتومبیل‌های بدون راننده سه روزه می باشد و اگر تمایل دارید خودرویی را با راننده اجاره کنید حداقل زمان اجاره آن ده ساعت در روز می باشد. از طرفی ممکن است مدت زمان اجاره خودرو با توجه به قانونی که هر شرکت وضع میکند فرق داشته باشد. در ضمن شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو،خودروهای دیگر مثل اتوبوس و ون خودورهای قدیمی فانتزی و… را هم اجاره می‌دهند که شرایط زمانی اجاره آن‌ها ممکن است فرق عمده ای با بقیه خودروها داشته باشد به همین دلیل یکی از مهمترین کارهایی که باید برای پنجمین مرحله در نظرتان باشد مشورت با همکاران در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین به منظور بررسی و بر آورد شرایط مشتریان است.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *