اجاره خودرو در زمستان چگونه صورت می پذیرد؟ (2)

اجاره خودرو در زمستان چگونه صورت می پذیرد؟

اجاره خودرو در زمستان  چگونه صورت می پذیرد؟

مصرف بنزین درزمستان و پاییز وقتی که هواسرد است و با کاهش دما مواجه می شویم کار بسیار سختی است و صرفه جویی کمتر می توان کرد.ناگفته نماند که اگر هر فردی به درستی روش های دقیق رانندگی را بداند که مثلا چه زمانی در سال، مصرف سوخت خودروافزایش پیدا کرده است یا بالعکس خیلی می تواند در مصرف سوخت بهینه کمک نماید.ممکن است برخی از افراد درفصل سرد سال خودرویی نداشته باشندچه بسا به سختی می شود تردد کرد. چون در فصول سرد حتی تاکسی و تاکسی های آنلاین هم با مشکل پیدا می شودپیشنهاد شرکت اجاره خودرو آراد سیر در این شرایط از سال اجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده ،است .مناسب ترین خودروهای ایرانی و اجاره ی آنها می تواند در هزینه های شما به صرفه به حساب آید  چون با این خودروها هم سرمای زمستان را می توانید پشت سر بگذرانید وهم با خیال راحت به کارهای روزمره خود برسید که از جمله این خودروها می توان به پژو پارس-206و سمند و…اشاره نمود که با اجاره ی آنها دراین فصل کارهای خود را به سهولت انجام دهید.

همچنین درهوای سرد زمستان به بدنه خودروصدمات زیادی وارد می شود.که اگراز خودروی شخصی استفاده کنید استهلاک خودرو بسیار بالا می رود وهزینه های هنگفتی را در بردارد اما شما با اجاره خودرو بدون راننده از شرکت آراد سیردیگر پرداخت این هزینه های اضافی برعهده ی شما نیست.در زمستان بهترین کار این است که خودروی شخصی خود را بشویید واز هر گونه آلودگی پاک نمایید سپس بدنه را با واکس یا پولیش مناسب خودرو بپوشانید تا هم ازدرخشندگی آن کاسته نشودو هم از تاثیرات سرما بر بدنه چیزی باقی نماند.اگر ناخواسته روی بدنه خودروی شما خراشهایی دیدید باید با مقداری رنگ  پولیش که مخصوص خودرو است در تعمیرگاه های مجاز یا از فروشگاههای لوازم خودروتهیه نمایید و آنها را بپوشانید. این مطالب را ذکر کردیم که به این نتیجه برسیم این کارها برای اشخاصی که کارهای ضروری تر دارند زمان بر است و با اجاره ماشین بدون راننده از آراد سیر می توانند برای وقت خود برنامه ریزی کنند. شرکت آماده ی ارائه خدمات 24 ساعته در تمامی فصل های سال می باشند که این امر کمک می کند افراد در هرساعتی از شبانه روزکه مایل بودند خودرو مورد نظر خود را اجاره نمایند و با اجاره خودرو راحت وآسوده به امور روزانه ی خود وحتی سفرهای بیرون شهری بدون دغدغه ی حساب کردن کیلومتر که یک امتیاز ویژه برای مشتریان شرکت آراد سیر می باشد بپردازند.

نکاتی برای نگهداری خودرو اجاره ای بدون راننده در فصل سرد سال:

 دیدن خراش های کوچک روی بدنه خودرو و راهکار حل آن:

اگردرزمستان رنگ آستر، حتی در قسمتهای کوچک خودرو، آب به داخلش برود، خراشهای کوچکی کم کم بوجود می آیدکه به مرور زمان مشکلات بزرگتری ناشی اززنگ زدگی بدنه را به همراه دارد و همین امرباعث خراب شدن خودروی شخصی شما می گردد اگر در خودروی اجاره ای این اتفاق بیفتد شما بلافاصله با شرکت تماس گرفته و خودرویی دیگر جایگزین تحویل می گیرید اینگونه دیگر خساراتی لازم نیست برای خودرو بپردازید.

چه تجهیزاتی برای داشتن دید بهتر لازم است؟

فرض می کنیم  شما عزیزان از شرکت آراد سیر قصد اجاره خودروی یکی از مدلهای ایرانی مثل 206و یا اجاره پژو پارس- سمند و دیگر خودروهای ایرانی را کرده اید. اولین اقدامی که برای نگهداری بهتر خودرو لازم است انجام دهید اینکه در فصل زمستان پنجره های خودرو را بیشتر از مواقع دیگر مراقب باشید، چرا که  این خودروها به عنوان امانت نزد شماهستند و شما می توانید برای اینکه از تشکیل لکه های یخ بر روی شیشه ها جلوگیری نمایید، تیغه های برف پاک کن خودرو را با تیغه های مخصوص زمستان تعویض بنمایید.تاخودرو شیشه شوی مخصوص زمستان را داشته باشدو همانطور که می دانید این تیغه ها تماس نزدیکتری با شیشه دارند وبخاطر همین آنها را بهتر پاک می کنند. در ضمن می توانید به محفظه ای که مخصوص آب شستشوی شیشه هست مقداری ضدیخ هم اضافه کنید. هنگامی که شیشه جلوی خودرو دیدید ترک دارد حتی اگر کوچک باشد آنرا فورا به شرکت اجاره خودرو آرادسیراعلام نمایید تا دراسرع وقت به تعمیر یا جایگزینی بپردازند.همچنین اجاره خودرو بدون راننده به شما رمز و راز درست استفاده کردن از خودرو را نشان می دهد.

فراموش نکنید موقعی که قصد اجاره خودرو بدون راننده را کردید باید به نکات زیر دقت کافی داشته باشید:

 اول باطری خودرو را بررسی نمایید:

اگر باطری خودروی که اجاره کردید بیش از 2 سال از عمر آن گذشته حتما خودرو را به باطری سازی ببرید تا از سلامت باطری مطمین.

اکثر مواقع خودروهایی که عمر باطری انها بالا باشد در هوای سرد به مشکل بر میخورند و توانایی روشن کردن خودرو را در هوای سرد ندارند پس موقع اجاره خودرو حتما به طول عمر باطری بسیار دقت کنید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *