ماشین عروس

 اجاره ماشین عروس چگونه صورت می گیرد؟

برای بهتر برپا شدن مراسم عروسی اکثر زوجهای جوان مایلند که از خودروهای لوکس و مدل بالا استفاده کنند تا شبی به یاد ماندنی و خاطره انگیز را هم برای خود و هم برای مهمانان به جا بگذارند. شرکت اجاره خودرو آراد سیر به میدان آمده تا حداقل برای یک بار هم که شده شما عزیزان سوار بر خودروهای لوکس شوید. شما خودرویی که آرزویش را دارید می توانید در آراد سیر بیابید.حتی خودرویی که شایدهرگز تا آخر عمر نشود آن را خریداری کرد آراد سیر این امکان را فراهم نموده تا به راحتی آنرا هرچند ساعت که خواستار باشید اجاره نمایید. بخاطر همین شب عروسی بهترین موقعیتی است که برای حداقل برای چند ساعت هم که شده، فارغ از دنیای خودروهای بی کیفیت و خشک، سوار بر خودروهای لوکس و لاکچری شده و مراسم عروسی را هرچه تجملاتی تر برزگزار نمایید. درواقع برای تجربه ی این احساس رضایت بخش و خوشایند متقابلا، باید هزینه ای را متقبل شد.خودروهای ایرانی اجاره ای آنها به مراتب ارزانتر از اجاره ی خودروهای خارجی شامل هزینه‌هایی هستند که البته نمی توان گفت هزینه های بسیار زیادی را در بر دارند. .

توصیه‌های طلایی برای اجاره ماشین عروس

عروس و دامادهای عزیز توجه داشته باشید که زیباترین شب زندگی هر نفر شب عروسی آنها میباشد. شما میتوانید به اجاره خودرو در این شب رویایی و زیبا یک شب به یاد ماندنی در خاطره ها ثبت کنید نکاتی که باید برای اجاره ماشین عروس به آن دقت کنید این است که اگر قصد اجاره ماشین دارید حتما خودرویی را برای اجاذه ماشین عروس انتخاب کنید که با آن آشنایی نسبی و کمی داشته باشید یا حداقل با آن رانندگی کرده باشید. بعضی از خودروها چون داخل ایران نیستند و به صورت گذر موقا وارد کشور شده اند باید مهارت خاصی هنگام رانندگی با آن داشته باشید البته تمامی خودروهای مجموعه اجاذه خودرو آراد سیر پلاک ملی هستند و شما میتوانید با کرایه ماشین از مجموعه آراد سیر یک شب زیبا را را سپری کنید.

شرکت آراد سیر به تمامی مشتریان خود این ضمانت را میدهد که تمامی خودروهای این مجموعه هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ ظاهری هیچ مشکلی ندارند و شما عزیزان میتوانید با خیال راحت با اجاره خودرو از مجموعه آراد سیر عروسی خود را برگزار کنید.

یکی دیگر از خدمات آراد سیر اجاره ماشینهای کلاسیک میباشد شما عزیزان توجه داشته باشید که خودروهای قدیمی کولر ندارند و در فصلهای گرم سال بهتر است که سراغ این ماشینها نرید چون که به علت گرم بودن هوا و نداشتن کولر ممکن است به آرایش عروسی آسیب وارد شود و آرایس عروس پاک شود و ممکن است که باعث ناراحتی و کدورت خاطر شود.

هر زمانی که قصد اجاره ماشین عروس را داشتید بعد از تحقیق و پرسو جو میتوانید با شرکت آراد سیر تماس گرفته تا با مشاورین این مجموعه صحبت کرده و راهنمایی های لازم را به شما بدهند و بعد از انتخاب ماشین عروس مورد نظر خود میتوانید یا از طریق سایت شرکت یا از طریق تلفنهای مندرج در سایت خودروی خودر را رزرو کنید تا در شب عروسی بتوانید از آن استفاده کنید

در هنگام آنتخاب خودرو به رنگ ماشین توجه داشته باشید چون ممکن است با یک اشتباه و با یک تصمیم  اشتباهی در انتخاب رنگ خودرو مجبور به پرداخت هزینه زیادی بابت گل آرایی ماشین شوید چون ممکن است مجبور شوید طرح و نوع گل انتخابی شما با رنگ ماشین همخوانی نداشته باشد و شما مجبور به پرداختن هزینه زیادی بابت گل آرایی و یا مجبور شوید نوع گل آرایی خود را تغییر دهید.

تمامی قیمتهایی که به شما داده میشود قیمت نهایی میباشد و هیچ هزینه اضافی بابت بنزین و کارواش و پول راننده از شما گرفته نمیشود ولی اگر از تهران خارج شوید مبلغی به عنوان خروجی از شما گرفته میشود.

 

اجاره ماشین عروس سدان

ماشین عروس سدان اصطلاحا به ماشینهای معمولی گفته میشود که صندوث دار هستند و شاسی بلند نیستند مثل سوناتا یا اپتیما یا النترا

اجاره ماشین عروس Suv

به ماشینهای شاسی بلند گفته میشوند که اصلا مناسب اجاره برای ماشین عروس نمیباشد به این علت که عروس به سختی میتواند سوار و پیاده شود چون که تور لباس عروس بلند است برای عروس به شدت مزاحمت ایجاد میکند.

اجاره ماشین عروس  کروک

این نوع ماشینها به شدت مورد توجه قرار گرفته و بسیار مناسب اجاره ماشین عروس میباشند

این ماشینهای خاص به علت اینکه سقف آنها باز میشود و ماشینهای اسپرت و زیبایی میباشد طرفداران زیادی دارند و بسیار مورد توجه عروسها و دامادهای عزیز قرار میگیرند.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *