اجاره خودرو و مزیت های آن

اجاره خودرو و مزیت های آن:

امروزه در ایران اجاره خودرو به یک صنعت بسیار جدید و پیشرفته تبدیل شده است که روز به روز به طرفداران و مشتریان این صنعت اضافه می‌شود؛در حال حاضر به خاطر افزایش قیمت خرید خودرو و بنزین مسافرت رفتن باخودروی شخصی آنچنان به صرفه نمی باشدچرا که از لحاظ اقتصادی خودروی شخصی بحث نگهداری و استهلاک آن در میان است؛شرکت اجاره ماشین آراد سیر با ایجاد کردن شرایطی آسان و ویژه برای مشتریان گرامی اجاره خودرو را آسان و راحت ارائه می دهد.حال می پردازیم به مزیت های اجاره ماشین و اینکه اطلاعات طرفداران زیادی پیدا کرده است،از اینکه ما را همراهی می کنید سپاسگزاریم.

چگونه خودرویی را با قیمت مناسب اجاره نمایید

ویژگی اول اینکه شما می توانیدآنلاین و از طریق ورود به سایت اجاره ماشین ؛خودرویی را که مد نظرتان است اجاره نمایید؛همچنین مشاورین شرکت در هر لحظه و هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان می باشندتا بتوانند به نحو احسن خدمات به مشتریان خود بدهند.مزیت دیگر این که شما در هر کجای ایران که زندگی کنیدو در هر ساعت ومکانی که خواستار باشید می توانیدخودروی انتخابی را تحویل بگیرید. شما عزیزان بدون نیاز به داشتن چک و سند میتوانید خودرو اجاره نمایید؛ اجاره خودرو بدون راننده اگر مدارک مورد نظر را در دسترس نداشتید می‌توانید مبلغی که شرکت اعلام می کند را به عنوان بیعانه پرداخت نماییدو هنگام برگشت خودروآنها به شما بازگردانده می شود. اگر خودرو در طول مدت زمان اجاره خراب یا دچار سانحه شد،میتوانید از امداد رسانی به موقع شرکت یاری بجویید.هر موقع از شبانه روز هم که خواستید خودرو را برگردانید شرکت مهم نیست که در کجا می خواهید خودرو را تحویل بدهیدمثلا اگر در یک شهر شمالی خودرو را تحویل گرفته اید می توانید به عنوان مثال در یک شهر جنوبی خودرو را برگردانید.

برنامه ریزی برای اجاره خودرو:

ممکن است هرشخصی در هر شرایطی که زندگی می کند گاهی به خدمات اجاره خودرو با راننده نیاز داشته باشد،شرکت اجاره خودرو آراد سیراین امکان را فراهم نموده است تا هر زمان که شما خواستار خودرویی مدل بالا و تمیز باشید را به شما عزیزان ارائه دهد. تا بتوانید با آن خودرو به مسافرت؛مهمانی؛ عروسی و حتی کارهای شخصیتان برسید؛فقط کافی است که مشتریان برای اهداف خود برنامه ریزی داشته باشند و با توجه به بودجه در دسترس خود خودرویی متناسب با هزینه شان را انتخاب نمایند.

در برخی از مواقع دیده شده که شرکت‌های دولتی و یا ارگانها نیاز فوری به اجاره خودرو پیدا می کنند .در این زمان شرکت اجاره خودرو آراد سیر با امکانات ویژه ای که برای این گونه اشخاص فراهم کرده است می‌تواند پیش فاکتوری را به صورت آنلاین برای مشتری ارسال کرده تا در هر زمان و هر مکانی که خودرو را نیاز داشتند برای آنها می فرستیم.

اجاره خودرو فقط بایک اشاره و چند کلیک:

شما به راحتی و با یک کلیک در سایت می توانید خدمات اجاره خودرو بدون راننده را برای هر ساعتی از شبانه روز که می خواهید ظرف مدت کمتر از یک ساعت خودرو را در محل مورد نظر تان تحویل بگیرید.

خودروهای موجود در شرکت آراد سیر کدامند؟

تنوع خودروهای موجود در شرکت آنقدر بالا هستند که حق انتخاب شما عزیزان بسیار بالاست مثلاً از خودروهای مدل بالا و لوکس بخواهیم بگوییم از پورشه ماکان گرفته تا باکستر انواع بی ام و های مدل بالا؛ سانتافه نیو فیس ؛خودروهای شاسی بلند مانند لندکروز ،لکسوس rx ۳۵و خودروهای دیگر مانند سوناتا وای اف ؛ سوناتا ال اف,انواع  مدلهای بنزو… حتی خودرو های ایرانی با قیمت اجاره ای مناسب مانند سمند ؛پرشیا؛ پژو ۲۰۶ و ۲۰۷برای انجام کارهای روزانه ی خوددر خدمت شما عزیزان می باشند. از مزیت های دیگر اجاره خودرو این است که شرکت آراد سیر بدون هیچ گونه واسطه ای خودرو های بی نظیری را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. همین عدم واسطه باعث شده که قیمت اجاره در شرکت آراد سیر ارزان محسوب شودتا بتوانیم به نوبه ی خود خدمات فوق‌العاده‌ای را به مشتریان گرامی ارائه دهیم. شما کافیست با یک تماس خودروی مورد نظرتان را انتخاب وبعد از عقد قرارداد تحویل بگیرید،حتی می توانید مدت زمان اجاره را با تماس تلفنی تمدید نمایید بدون هیچ گونه نگرانی.

این مطلب که گفته شد اجاره خودرو بدون راننده نیاز به چک و سفته ندارد را توضیح می دهیم:

بیشترین مشکلاتی که مشتریان به شرکت بازگو می‌کنند این است که ممکن است در هر شرایطی سند و یا چک در دسترس نداشته باشندوممکن است در هنگام اجاره خودرو با دردسر روبرو شود. به همین خاطر شرکت‌ اجاره خودرو آراد سیربرای آسودگی خاطر های این عزیزان اجاره خودرو بدون راننده را بدون نیاز به چک و سندمی توانند عزیزان مبلغی را به عنوان بیعانه نزد شرکت بگذارند و در هنگام عودت خودرو مبلغ راکامل و تمام دریافت کنند. اجاره ماشین بدون راننده کلاً مزیت‌هایی دارد که در مقاله های قبلی به آن اشاره شده است که می توانید با مراجعه به سایت از این مزایا مطلع شوید. مزیت دیگر اجاره خودرو این است که شما در هر نقطه از ایران که زندگی کنید می توانید خودرو را تحویل بگیرید  همانطور که گفته شد شرکت آراد سیر چون بدون واسطه خدمات اجاره خودرو را ارائه می دهند به همین خاطر ۲۴ ساعته مشتریان را حمایت می‌کنند تا در هر زمان و در هر مکانی که خودرو اجاره ای خواستار باشند رانندگان  شرکت با به موقع رسیدن به محل تحویل خودرومثلا هتل محل اقامت مشتری ممکن است باشد ؛فرودگاه؛یا هرمنطقه ی دیگر که بفرمایند در اسرع وقت خودروی موردنظرتان را دریافت می نمایید. تمامی خودروهای موجود در شرکت دارای بیمه تکمیلی می باشندو اکثر مدل های اجاره‌ای در حد صفرمی باشند پس خیال مشتری از لحاظ فنی و بیمه بسیار راحت باشد چرا که اگر هم اتفاقی یا سانحه ای برای خودرو پیش بیاید امدادرسانی ۲۴ ساعته ی مشاورین شرکت جوابگوی مشکلات شما عزیزان در هر نقطه از کشور است.و این را بدانید که گروه امداد رسانی به خودرو در عرض کوتاهترین زمان ممکن نزد شما می آیند تا نقص فنی یا هر مشکلی که برای خودرو به وجود آمده باشد را حل کنندو در صورت تشخیص مشاورین خودرویی جایگزین خودرو ی اجاره ای با همان مشخصاتی که خودروی انتخابی شما داشت دریافت می کنید و دیگر جای هیچ نگرانی نیست و سپس شما می توانید به سفر و ادامه ی کارتان با خودروی اجاره ای بپردازید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *