اجاره خودرو با راننده چگونه انجام می گیرد؟1

افزایش قیمت خودرو بر اجاره ماشین  چه تاثیری دارد؟

افزایش قیمت خودرو بر اجاره ماشین  چه تاثیری دارد؟

در ایران با وجودقانونی که دولت برای افزایش قیمت خودروهای داخلی مصوب نموده، در سال جدید قیمت‌گذاری خودروهای تولید داخلی همیشه در تضاد بوده است بخاطر همین تفاوت قیمتهای یکدفعه ای مردم دچار سردر گمی می شوند که نشان از عدم مدیریت کردن درست مسئولین کشوری می باشدو معلوم نیست  این روند تا چه زمانی ادامه داشته باشد  که خودروها چه قیمتی باید به خریداران عرضه شود. حتی این عامل هم در افزایش اجاره خودرو تهران و شهرستان بی تاثیر نبوده است.

به نقل ازخبر گزاری ایسنا، با روند افزایشی محصولات ایران خودرو با قیمتهای مصوب و همچنین اضافه شدن 1میلیون تومان به عنوان نرخ بیمه گذاری و مالیات بر ارزش افزوده از سال جدید آغاز شده، در واقع قیمت‌گذاشتن بر روی تولیدات شرکت های دیگر مثل سایپا و پارس خودرو همچنان مشخص نشده و فروشی به آن صورت ندارند.

شرکت اجاره خودرو آراد سیر به شما عزیزان یاری می رساند که به دلیل این گرانی ها وتحریم و.. تحت فشار نباشید.مشتریان می توانند هر زمان نیاز به خودرو پیدا کردند از طریق سایت اجاره  خودرو ، هر ماشینی که انتخاب کردندطی مدت زمانی که می خواهند را اجاره نمایند.

اولین و مهمترین معیاری که در  قیمت گذاری  برای اجاره خودرو اهمیت دارد قیمت اصلی و ارزش خود ماشین است، یعنی وقتی نرخ اجاره ی یک خودروی 500 میلیون تومانی با اجاره ی یک خودروی3 میلیون تومانی فرق می کند. اما به چه دلیل این اتفاق می افتد؟!

    هر چقدر خودرو با ارزش تر و گران قیمت ترباشد بالطبع هزینه های لوازم خودرو مثل تعویض لوازم مصرفی مثل لنت ترمز، روغن موتور لاستیک ها ، فیلترها، وغیره بالاتر می شود و این امری اجتناب ناپذیر است.

    همچنین خودرو هرچقدر گرانقیمت تر باشد هزینه ی استهلاک آن  هم بالاتر می شود و اینگونه مبلغ زیادی از ارزش خودرو در اثر گذشت زمان و کیلومتر استفاده شده ی زیاد پایین خواهد آمد. پرداخت هزینه ی تعمیرات فنی خودروهای قیمتی ولوکس فوق العاده بالاست، وهمچنین پیداکردن لوازم یدکی اصل برای این نوع خودروها کار سختی شده است.

 افراددرقبال سرمایه ای که بابت خرید خودروپرداخت می کنند انتظاردارند سود مناسبی هم دریافت کنند.

دیگرهزینه های خودرو هم مثل هزینه ی بیمه بدنه وثالث،عوارض و مالیات سالانه،هزینه نگهداری خودرو و حتی کارواش این گونه خودروها هم بسیار بالا می باشد.فرض می کنیم شما مایل هستید این خودرو را بخرید اما قیمت های بالای آن باعث شده که توان مالیتان برای خرید کم باشد شرکت اجاره خودرو بدون راننده آراد سیر به شما پیشنهاد می دهد همان خودرویی که دوست دارید را اجاره نمایید.و برای سفرهای بین شهری و خارج ازشهر استفاده های لازم را ببرید.در ضمن این خودروها یکی از بیشترین درخواست ها برای توریست ها وخارجی هایی هستند که به ایران سفر می کنند وقصدگشت و گذار در شهر ها را دارند.

آیا روابط خارجی تاثیری برافزایش قیمت اجاره ماشین در ایران داشته است یا خیر؟

امروزه به دلیل وجود تحریم و گرانی های روزافزون و عدم رسیدگی مسئولین برای تثبیت شرایط مناسب بهترین راهکاربرای حفظ داشتن آرامش و آسایش و کنار امدن با این اوضاع اجاره خودرو است. تا شما خودروی مورد نظرتان را اجاره نموده و به کارهای روزمره ی خودبرسید.

 شرکت اجاره خودرو آراد سیر و همه چیز درباره ی آن:

از سال 1380شرکت اجاره خودرو آراد سیر شروع به کار کرده ودفتر مرکزی واقع در الهیه می باشد برای اطلاع از قیمتها و موجودی خودروهای شرکت می توانید به سایت آراد سیر هم در گوگل وهم در اینستاگرام مراجعه نمایید در ضمن می توانید با شماره هایی که در سایت اعلام شده با مشاورین شرکت اجاره خودرو تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مربوطه 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

 درادامه ی این مقاله می پردازیم به درخواستهای روز افزون اجاره ماشین در تهران و شهرستانها و چگونگی انجام خدمات شرکت آراد سیر که به شرح زیر است:

 اولین خدمت ویژه ای که شرکت اجاره خودرو برای مشتریان در نظر گرفته تحویل خودرو بدون دریافت چک و سند می باشد.

همچنین خودرو را در هرمحلی که مشتریان خواهان باشندبه صورت رایگان تحویل می دهیم.

شرکت خودرو را تحویل می دهد. حتی در تمامی فرودگاه های ایران

رزرو آنلاین خودرو از طریق سایت و اینستاگرام

حمایت و ارائه خدماتی از قبیل  تعمیر وکارواش و نگهداری خودرو در تمام زمان اجاره بدون دریافت هیچ هزینه ای از مشتری.

کیلومتر آزاد تحت شرایطی که در قرارداد ذکر شود.

امکان تعویض خودرو در زمانی که اجاره  صورت گرفته باشد.

_ تحویل خودرو با بیمه بدنه و بیمه ثالث کامل

تحویل و برگرداندن خودرو در تمامی شهرستان ها هم انجام می گیرد.

در صورت  تمایل در اختیار گذاشتن وسایل سفرو تفریحاتی که مشتریان خواستار باشند.

اجاره خودرو با راننده حرفه ای و مسلط به زبان انگلیسی و فرانسوی وآلمانی…

در صورت تمایل رزرو هتل ، ویلا ، بلیط هواپیما و مراکز تفریحی انجام می گیرد.

اجاره ماشین عروس

تورهای گردشگری یک و چند روزه در تهران و شهرستانها هم انجام می پذیرد.

ترانسفر فرودگاهی با خودروهای لوکس وتشریفاتی

اجاره ماشین با راننده وارائه خدمات مجالس و مهمانی های شما

مشاوره و خدمات وهمچنین پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان مجرب

مطالب مرتبط

اجاره لندکروز

اجاره بنز s500

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *