در صورت صدمه دیدن خودرو در طول اجاره چه کنیم؟

در صورت صدمه دیدن خودرو در طول اجاره چه کنیم؟

در صورت صدمه دیدن خودرو در طول اجاره چه کنیم؟

اگرمی خواهید اطلاعتی درمورد سیاست مدیریت صدمه خودرو بیشتر بدانید ، می توانید در سایت به قسمت شرایط و ضوابط قابل اجرا در شهر های تهران ، کرج ، قزوین، اصفهان، شیراز، رشت، ساری، ارومیه، تبریز مراجعه نمایید. اگر برا اثر تصادف در زمان اجاره خودرو شما باعث صدمه به خودروشوید چه کاری باید انجام دهید.ممکن است در زمان اجاره خودرو با اینکه اگرشما با دقت کامل هم رانندگی کنید حادثه ای برایتان اتفاق بیفتد چراکه از قدیم گفته اند حادثه خبر نمی کند.البته نوع  آسیب به خودرو باهم متفاوت است این مهم است که خودروای که از شرکت اجاره کرده اید دارای بیمه بدنه و شخص ثالث باشد. امروزه اجاره ماشین یک هدف کاملا روشن وقطعی به نظر می رسد که در این مواقع نشان می دهد شما با حادثه و نوع آسیبی که به خودرو وارد شده چگونه برخورد می کنید به همین دلیل لطف نمایید ضوابط و شرایط  سیاست صدمه به خودرو رامطالعه نمایید.

در ضمن همه چیز بستگی به نوع  سلیقه وحفاظت شما از خودروی اجاره ای دارد گاهی اوقات پیش آمده که برای اجاره خودروافراد مجبور به پرداخت مبلغی ازخسارت افت قیمت بیمه شده اند پس خواهشا شرایط و قوانین را شرکت آراد سیر را مطالعه فرمایید. نوع شناخت خسارت وارده به خودرو در بازگشت مشخص می گردد. در زمان قرارداد شما می توانید متن قسمت آسیب به خودروی اجاره ای را مطالعه نمایید ودرآخر امضا نمایید چرا که زمانی که شما خودرورا به شرکت تحویل می دهید، با بررسی خودرو و مقدار هزینه های تعمیرکه شاید به شخصه انجام داده باشیدمبلغ آن وبسته به نوع آسیب به خودرو پرداخت می گردد. در واقع آسیب های بدنه به خودرو، آسیب های ظاهری هستند که  روی ایمنی رانندگی شما  تاثیری آنچنانی ندارد، مثل خش- ضربه هایی که روی شیشه ی جلو خودرو وارد شود، خش بر روی ضربه گیر- جبران این خسارتها بر اساس لیست قیمت تعریف شده در شرکت و براساس نوع و مدل خودرو تعیین می گردد.اما بیشتر صدمه هایی که باعث توقف خودرو می شود واستفاده از خودرو را با مشکل روبرو می سازد، مانند آسیب به موتور خودرو که توسط کارشناسان امداد خودرو معین می شود وبا یک برآورد هزینه به شما اعلام خسارت می شود که در آنصورت خودرویی دیگرجایگزین شده تا شما به کارهایتان برسید.همچنین می توانیدتصویری ازنوع خسارت وارده یک برآورد هزینه از کارشناسان مربوطه ی شرکت آراد سیر انجام دهید تا با اعلام مبلغ خسارت به تعمیر خودرو بپردازند.

شما عزیزان می توانید به آسانی درهر نقطه از کشور که زندگی می کنید خودرواجاره نمایید تاخود وخانواده تان تجربه ی سفری هیجان انگیز را داشته باشید.حتی شرکت آراد سیردر فرودگاهها و شهرهای مهم دنیا هم خودرو را تحویل مشتری می دهد تا شما بتوانید درشهرویا کشور دیگری آن را استفاده نمایید. آراد سیر در بیشتر نقاط کشور شعبه دارد و حتی در فرودگاههای مهم از جمله فرودگاه دبی امارات، فرودگاه مونیخ آلمان  ،فرودگاه دوسلدورف آلمان ،فرودگاه استانبول ترکیه،فرودگاه پاریس وفرانسه، که از نقاط مشهوردنیا به حساب می آیند هم ایرانیان بیشترین درخواست اجاره ماشین با راننده را دارند. شرکت آراد سیر با تنوع  موجودی خودروهای خود در تمام کشورها از قیمت مناسب تا لوکس را در اختیار داردکه همه ی تجهیزات مورد استفاده برای سفر ازجمله باربند- نقشه، صندلی کودک ، و ….. به شما عزیزان ارائه می شود.واین را هم باید گفت که تمامی خودروها پوشش بیمه ای کامل دارند واز این بابت خیالتان کاملا راحت باشد. محدودیت کیلومتردر تمامی شرکتهای اجاره خودرو رعایت می شود.عزیزان با اجاره ماشین بدون راننده می توانند در هزینه های خود صرفه جویی نمایندو حتی اگر شما از وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی ، هواپیما ویا قطاراستفاده کنید هزینه های شما بیشتر خواهد شد نسبت به اجاره خودرو.کافیست یکبار امتحان کنید.شرکت اجاره خودرو آراد سیربرای رزرو کردن واجاره یک خودرو شرایطی سهل و آسان در نظر گرفته ومشتریان لازم نیست مدارک زیادی به شرکت بدهند. فقط کافیست با واحد رزرو خودروآرادسیر درتهران تماس بگیرید تا به راحتی خودروی دلخواهتان رزرو نمایید. شرکت آرادسیرارائه دهنده بهترین خدمات اجاره ای در تهران و شهرستانها است که به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان می باشند. تمامی محاسبات ارزی و تسویه حساب فاکتورها در شعبه ی تهران انجام می شود.در زمان تحویل و برگرداندن خودرو هیچ نیازی به پرداخت مبلغ نمی باشد حتی اگر در کشور دیگری خودرو نیاز داشتید نگران نباشید تمامی محاسبات اول و بعد ازرزرو در شعبه ی مرکزی آراد سیر صورت می گیرد. مثلا اگر شما درخواست خودرویی رابرای 3روز داشتید. قیمت همان 3روز اجاره محاسبه می گردد.

هرزمان که شما در دفتر شرکت اجاره خودرو آراد سیر قصد داشتید خودرویی را اجاره نمایید، مشاورین شرکت از شما می خواهند برای ضمانت گذاشتن مبلغی مانند چک به مبلغ خودرو یا سفته ای که یک سپرده به حساب می آید در اختیار شرکت بگذارید پس از اتمام قراردادتمامی ودیعه به شما بازگردانده می شود.در واقع مقدار ودیعه بستگی به انتخاب خودروی اجاره ای شما داردکه حتی می توانید از کارت اعتباری خود مبلغ مورد نیاز را واریز نمایید پس از دریافت رسید ازطرف شرکت دوباره همان مبلغ به حسابتان برمی گردد. عزیزان این نکته را هم مدنظر قرار دهید که این سیاست شرکت آراد سیر قابل استفاده برای اجاره ی خودروها در کشورهای دیگر هم می شود.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *