رنو تالیسمان و همه‌چیز درباره آن

رنو تالیسمان و همه‌چیز درباره آن:


از خودروهای سدان اروپایی که به‌تازگی وارد ایران شده‌است رنو تالیسمان را می‌توان معرفی کرد که از حدود سال ۱۳۹۵ تاکنون به بازارهای جهانی عرضه می‌گردید.این‌بار شرکت اجاره خودرو آراد سیر در این مقاله می‌کوشد درباره تاریخچه ورود رنو به ایران به ویژه رنو تالیسمان و شرایط اجاره ماشین مطالبی را به شما عزیزان ارائه دهد لطفاً تا پایان ما را همراهی بفرمایید.همان‌طور که می‌دانید اولین‌بار رنو در زمان مظفرالدین‌شاه از کشور بلژیک وارد ایران گردید که این مدل رنو دارای لاستیک‌های پهن و بسیار قابل‌استفاده بود. در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ خورشیدی رنو توانست پس‌از پیکان پرفروش‌ترین خودرو به حساب بیاید.کم‌کم و بخاطر ممنوعیت واردات خودرو رنو توسط سایپا طراحی و عرضه گردید. البته که تنوع واردات خودروهای خارجی به کشورمان بسیار زیاد می‌باشد اما رنو تالیسمان یکی از معدود خودروهای جدید درعین‌حال جذاب به شمار می‌رود.در اجاره خودرو با راننده و اجاره ماشین عروس این خودرو در لیست بالاترین درخواست‌ها قرار می‌گیرد.

هنگامی‌که قیمت دلار در بازار آزاد روزبه‌روز با افزایش روبرو است و مردم هم امکان خرید خودروهای کره‌ای را در توان خود نمی‌دیدند. بااین‌حال شرکت‌های اجاره خودرو در این مواقع به میان آمده‌اند تا فرصت مناسبی برای کسانی که قصد رانندگی با رنو تالیسمان و دیگر خودروهای خارجی دارند را از دست ندهند.شرکت اجاره خودرو آراد سیر یکی از چندین نوع شرکت‌های اجاره خودرو می‌باشد که در تهران و شهرستان‌ها آماده ی ارائه خدمات به مشتریان گرامی می‌باشد.در کل می‌توان گفت طراحی رنو تالیسمان باعث جذابیت بیشتر آن برای مشتریان گردیده این خودرو در دو مدل سدان و کراس اوور عرضه می‌گردد.در سال دوهزار و ۱۵ از تاریخ سوم رونمایی شد و در کشور فرانسه به مونتاژ این خودرو پرداختند درحال‌حاضر در کره جنوبی تولید و نمونه‌های وارداتی آن به ایران عرضه می‌گردد تالیسمان با پلتفرمcmf-cd که دارد بیشتر شبیه خودروهای نیسان سنترا تعبیه‌شده است.

نمای ظاهری رنو تالیسمان:

در طراحی تالیسمان در نگاه اول جذابیت این خودرو به گونه‌ای چشم نواز و جذاب است که هماهنگی‌های لازم را با استانداردهای جهانی به‌همراه دارد. چراغ‌های جلو به‌صورت Cشکل می‌باشد که در مدل مگان و کلیو و کولئوس این نوع سبک طراحی را هم مشاهده خواهید کرد.

کاپوت این خودروهم با کشیدگی منحصربه‌فردی که دارد از جلو تا لبه ی چراغ‌ها حجم دهی مناسبی داده‌است و با خطوط ملایم جایگاه ویژه‌ای برای مه شکن‌ها تعبیه‌شده است.در زمان مسافرت می‌توانید با اجاره خودرو بدون راننده تالیسمان بهره ی کافی ببرید؛ چراکه داخل کابین این خودرو بسیار جادار بوده؛ صندوق عقب هم فضای خوبی را به شما ارائه می‌دهد.همچنین این خودرو دارای رینگ‌های اسپرت۱۷ اینچی که آلومینیومی رنگ هستند و آینه بغل آن‌ هم به‌صورت کروم رنگ جلوه می‌کند. رنو تالیسمان با طولی معادل۴۸۴۸ میلی‌متر و عرض ۲۰۸۱میلی‌متر وارتفاع۱۴۶۳ میلی‌متر در ایران عرضه می‌شود که از لحاظ ابعاد نسبت به تویوتا کمری مدل۲۰۱۳ بزرگ‌تر و با ظرفیت بیشتری می‌باشد.شما عزیزان برای اطلاع از شرایط و قیمت اجاره خودرو بدون راننده و یا اجاره خودرو با راننده می‌توانید به سایت آراد سیر مراجعه نمایید.

ایمنی رنو تالیسمان:

این خودرو از سیستم ترمز ضد قفل یا همان ABSبرخوردار می‌باشد، همچنین سیستم توزیع خودکار ترمز و سیستم پایداری الکترونیکی را داراست به‌هنگام شتاب‌گیری و یا لغزیدن خودرو در جاده سیستم کنترل رانش را عهده‌دار است.در این‌که پیانو تا ریسمان از نوع مونتاژ کره می‌باشد شکی نیست اما برخی از آپشن هایی که در این خودرو نصب‌شده است هم از لحاظ رفاهی و ایمنی برای مشتری بسیار راضی‌کننده می‌باشد ازجمله این آپشن ها می‌توان به سیستم 4controlکه فرمان‌پذیری تمام چرخ‌ها را دارا می‌باشد،کیسه هوا هم برای راننده وهم سرنشین کناری را از نوع جانبی و پرده‌ای داراست .استاندارد آلایندگی یورو ۶ و مصرف سوخت ترکیبی ۵.۶ در هر ۱۰۰ کیلومتر را داراست. برف‌پاک‌کن های الکترونیک و در داخل کابین هم از یک نمایشگر۸.۷ اینچی به‌همراه ۱۳ بلندگو و سیستم صوتی قویbose را شامل می‌شود.سیستم کمک پارک، گرم‌کن و تهویه صندلی‌های جلو را شاهد هستید، به‌همراه گرم‌کن عقب ،و تهویه صندلی‌ها که به‌صورت خودکار می‌باشد ماساژور و سیستم نمایش سربالایی به همراه نمایشگر فشار باد تایرها را در این خودرو خواهید دید؛ اگر مایل به اجاره رنو تالیسمان از شرکت اجاره خودرو آراد سیر هستید همین حالا با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان ممکن خودرو را تحویل بگیرید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *